maandag 11 oktober 2010

muurverf

en het is al weer gebeurd...
(Cape Cod Grey)
Op een vrije middag even samen aan de gang, Gert de randen met de kwast en ik er met de roller achteraan om de rest van de muur te kleuren... en het is mooi geworden!!!
De oude sfeer van het huis komt beter uit de verf (leuke woordspeling:)) en ook onze brocante spullen staan veel mooier!!
Het leuke van de matte verven van PtP is dat door de lichtval de kleur in elke hoek weer anders is.
Daardoor lijkt het op de foto's ook niet wat het écht is, maar wij zijn er heel blij mee!
Ach en als je dan de boel weer op z'n plaats zet, dan ga je ook weer even aan de slag met wat sfeerplaatjes... prachtig toch die zon op de kastanjes......
Deze week gaan we de tuin in, er moet veel gebeuren op ons landgoed en het is er nu goed weer voor.
Maar ook binnen is het nog niet klaar...de rest van de muren van de kamer heeft ook een frisse laag verf nodig en de keukenmuren zijn wat smoezelig na 4 jaar... dus de komende weken vermaken wij ons wel :)

26 opmerkingen:

Colinda zei

Wat licht al kan doen hè, op sommige foto's lijkt je muur bijna muisgrijs terwijl het volgens mij juist een hele warme grijze kleur is.

Succes met klussen, volgens mij heb je weer genoeg te doen.

Groetjes,
Colinda

English style zei

Pfft het lijkt net of jullie dat ff in een paar minuten gefixt hebben haha, hier komt er altijd van alles tussen en dan hebben ze weer niet de goeie verf en moet je weer een plaats verderop enzo...
maar bij jullie is de muur geweldig mooi geworden !!
deze kleur oogt heel rustig,prachtig !!!
groetjes Yvon

Alle mooie dingen zei

dat is een erg mooie kleur!
heerlijk dan weer als er een nieuwe kleur op de muur zit.. en je hebt alle spulletjes weer gerangschikt... lekker genieten
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Home and Lifestyle zei

Nou ja zeg, je raadt nooit wat er hier als proefvlakje op de wand zit...ja wel, Painting the Past - Cape Cod Grey!! Ik vind het bij jullie erg mooi, zoals je zegt komt alles veel mooier uit tegen een gekleurde achterwand! Nu kan ik haast niet wachten om te beginnen, maar over een week...dan ziet het er hier waarschijnlijk ook heel anders uit!

De kleur lijkt inderdaad heel wisselend...het is net hoe het licht er op valt, maar dat maakt het alleen maar mooier!

Succes met de andere klussen! Lieve groet, Ingrid

Carla zei

Volgens mij is het een prachtige kleur!!!
Jammer dat foto's niet altijd weer geven hoe het werkelijk is hè!!
Maar ik geloof je op je woord hoor ((-;

Je hebt nog genoeg te doen lees ik wel.
Geniet van het mooie weer...fijne dag...lieve groet Carla.

Joan Ottevanger zei

Je bent druk in de weer geweest zeg.Ziet er super uit mooi kleur.Groetjes Joan.

Rozmeen zei

Mooie kleur en je bent weer lekker druk geweest!

Ik wens je een fijne week.
Liefs,
Rozmeen

Rianne zei

Dus dat hebben jullie "even" gedaan, voor ons zou dat een hele weekend klus zijn op zn minst. Maar goed, iedereen heeft zn eigen specialiteiten toch? Maar het ziet er super uit en die kleur wil ik hier ook wel........ ooit.

Liefs

Hannekie zei

huh nu al klaar. maar wat is het mooi zeg. ik heb al wel stalen besteld maar kan maar niet kiezen. jullie kleur is ook prachtig. pfff.. gelukkig hoef ik pas in januari te beslissen.
gr hannie

Lynda zei

ik vindt het GEWELDIG!! Ben dol op grijs! Wij hebben nu Putty van PtP op de muren, maar er moet nodig geschilderd worden,....weer soort van grijs denk ik ;)

Groetjes
Lynda

Bonjade zei

Nou het lijkt wel wat op onze nieuwe kleur...
Ja zo op de foto dan hè....idd de kleur die wij hebben leeft ook nogal wat......
Beetje klei achtig.......
Mooi geworden in ieder geval bij je.....heerlijk hè wat kleur al niet doet.
Fijne week
liefs

Jeanette zei

Erg mooi geworden. Wat een mooie verf is dat toch he, die PtP.

Groet,
Jeanette

Haikey zei

Prachtig van kleur!

groetjes, Haikey

almay`s home zei

Als je je "even kwaad maakt" is het een hanteerbare klus. Prachtig hoor! Je zit er mooi bij!
Succes met de rest!

Groetjes
Alma

kienkele zei

Wat is dat prachtig geworden zeg, schitterende verf is dat toch. Veel succes met de rest...., een lieve groet, Tineke

with love zei

Het ziet er prachtig uit!

Nieneke zei

Dat gaat lekker bij jullie Corine...Ik dacht : ze zal nu wel even gas terug nemen...niks hoor! Prachtige kleur en wat leuk om nu een totaalplaatje te zien!

Karin zei

Klus al geklaard, tsss om jaloers van te worden. Dat soort dingen liggen bij ons dagen, wat zeg ik, weken in de week en dan moet er eens een moment gevonden worden dat we er allebei tijd voor hebben (never) dus dan toch maar een schilder bellen...en ja voor we het in de gaten hebben is er weer een jaar om ;(
Ik vind de kleur helemaal mooi! Chapeau voor allebei.

Home and Lifestyle zei

Hoi Corine,

Je vroeg hoe ik een smiley in mijn posten zet. Ik maak mijn posten in Windows Live Writer. Als ik daar een smiley wil plaatsen, ga ik even naar het programma Word - Invoegen - Symbolen, kies voor de betreffende smiley, maak het met lettergrootte wat groter, kopiëren .... en plakken in mijn post in Windows Live Writer.

Heel makkelijk...ik zal "smilen" als ik er eentje in je post zie verschijnen hi hi!

Een fijne dag! Lieve groetjes, Ingrid

lia zei

He Corine, dat staat volgens mij heel goed. En ik snap wat je bedoelt met het niet goed overkomen op de foto.
Enne, volg wk is het helemaal over hoor....

fijne avond
liefs Lia

Kari zei

Hallo Corine,

Wou even reageren op jouw reactie op mijn blog,wat,verschrikkelijk voor jullie,die tijd valt nooit meer in te halen,maar laat alstublieft de moed niet zakken,eens gaan ze voor hun zelf nadenken.
Stuur af en toe een neutraal kaartje,zodat we weten dat je je er niet bij neer legt..

veel liefs Kari xxx

THORNWOODS AT HOME zei

Hoi Corine,

Wat is het prachtig geworden en idd alles komt zo prachtig uit!!!

Geniet lekker van je nieuwe sfeertje in huis. Ik hoop het snel in het echie te bewonderen bij jullie.

Lieve groet,

Monique

Van de Oude Stempel zei

Wat een mooie kleur op de muur! Ziet er heel erg mooi uit. Geniet ervan,
groet Janneke

ZoutHout zei

Kom je ook even met je man met kwast en jij met roller bij mij langs.... zorg ik voor wat lekkers ;)

Prachtig geworden

liefs

Antje zei

het ziet er mooi uit de kleuren van painting the past, zelf heb ik de flamant kleuren gebruikt, ook erg aparte kleuren.......

Gr
Antje Muurverf

Antje zei

moet zijn muurverf