vrijdag 29 oktober 2010

surprise-pakket

ik win (nooit) iets...
In de wereld van de blogs worden regelmatig kadootjes weg gegeven.
Een give-away.. het blijft leuk om een ander te verrassen met een kadootje!
Kadootjes, aan de ene kant ben ik er gek op,
maar aan de andere kant is mijn stijl zo sober en simpel dat er maar weinig dingen zijn waar ik echt blij van word. Meestal doe ik dus niet mee met al die weggeefloterijen en gun ik de kadootjes aan een ander die er wel heel blij mee is, maar Karin had wel een heel originele give-away....een surprisepakket... kijk en dáár hou ik dan wel weer van, een beetje avontuur, niet weten wat je gaat winnen áls je wint :) Bovendien is haar stijl bepaald niet verkeerd, alleen al die prachtige lampen boven de tafel.....
Dus ik deed ook een keer mee! En laat ik nou winnen :))))))
Woensdag kwam het bericht dat het pakket onderweg was, maar op donderdag is er niemand thuis...en toch stond er toen ik thuis kwam een pakje op me te wachten... de pakketbezorger snapt blijkbaar dat ie zulke post zowiezo achter moet laten..
En van de vrouw van een schoenenboer had ik het kunnen verwachten...de surprisepakjes zaten tesamen in een heuse schoenendoos :)
en die schoenendoos zat vol met bijzondere sfeerkadootjes!
Een pink-ribbon armbandje...speciaal voor Karin, maar ook voor mij een ding met een bijzondere betekenis!
Ook heel bijzonder én broodnodig in het dagelijks leven...liefde, een warm hart...
Het belletjeshart hangt aan de kapstok, naast m'n warme winterjas...
en het zeephart hangt aan de deur in de badkamer...
(dit kaartje zat aan de zeephanger... St.Rémy de Provence... :))
En voor als het straks winter wordt (ik hoop dat het nog heel lang duurt!) een zakje wintergeur, vooralsnog staat ie even buiten, want na een hele nacht op tafel was het vanmorgen in de keuken wel heel erg geurig :(
En bij liefde, een warm hart en een lekkere geur horen ook nog.....
licht en vriendschap.....en dat wordt verbeeld door deze vriendschapslucifers!
Wat een pakket! En wat kunnen kleine, met zorg uitgezochte kadootjes je zo op een gewone dag, een heerlijk warm gevoel geven!
Karin bedankt!

42 opmerkingen:

with love zei

Heerlijk, wat een prachtig pakket, dat zal vast een feest geweest zijn om uit te pakken!!
En de kadootjes zijn idd echt met zorg uitgezocht! Geniet er van!
Fijn weekend, lieve groet Erna

Franse Lelie zei

Wat een schattig en lief pakket! Geniet er lekker van en een mooi weekend...lieve groetjes Jolanda

Hoopvol zei

Jep, je bent een echte bofkont!
een fijn weekend!!

Colinda zei

Prachtig verrassingspakket, geniet ervan!

Pink Princess zei

Wat mooi allemaal ♥

Nicole Orriëns zei

Wat mooi zeg! Heerlijk om zo'n pakket uit te pakken, en er van te genieten.

Claudia zei

Wat een mooie verrassing zeg!

Kom Achterom zei

ooh mooi!!! wat een leuk belletjes hart! super!!
fijn weekend
Yolanda

Room Seventeen zei

Wat een "warme" cadeau's!
Fijn weekend,
Hennie

Marja zei

Wat een prachtig pakket met lieve & mooie cadeautjes..
Heerlijk om zo het weekend in te gaan!
Fijn weekend..

Lieve Groetjes Marja

Karin zei

♥ :)

Carla zei

Alleenn het uitpakken van zo'n pakket is al een feestje op zich.
En wat een leuk pakket ook..je kunt zien dat het met zorg uitgezocht is.
Meis...héél veel plezier met je mooie kado!!

fijn weekend...liefs Carla.

Hannekie zei

wat leuk zeg om wat te winnen. ik heb ook nog nooit wat gewonnen dus ik hou de moed erin. je bent wel echt verwend
leuk allemaal hoor..ook zo leuk verpakt.
fijn weekend
gr hannie

Lynda zei

ooooooooooooh wat ben jij een bofbips!! dat heeft onze Ka goed gedaan zeg!! geniet er maar flink van!!!

Liefs,
Lynda

Irma zei

ohhhh leuk een doos vol met moois, een heel fijn weekend liefs irma

Dani zei

Dat is nog eens een leuk verrassingspakketje!
Erg mooie dingen erin.
Veel plezier er mee,
Groetjes Dani

G-style zei

Wat een lieve kadootjes Corine, heerlijk van genieten dus....
Ik heb het fotoboek trouwens via de mac fotoservice laten doen , dat kan dus alleen als je een Apple computer hebt .
Maar er zijn vast genoeg andere fotoboeken aanbieders die ook goed zijn hoor.
In elk geval succes ermee, lieve groet Gea

Marieke Reintjes zei

Wat een verrassing als je zo thuis komt...een enig pakket, geniet ervan! Fijn weekend.
Groetjes Marieke

Geke zei

Dat ziet er leuk uit zeg, wat een geweldige verrassing. Ik ben een baby in de blogwereld. Ik heb net sinds een paar dagen m'n eigen blog, maar ik heb ook nog wat dingetjes liggen (je hebt maar 1 huis he), ik denk dus dat ik, als ik iets meer volgers heb ;-), ook een give away ga plaatsen.

Groetjes en goed weekend.
Geke

Karin zei

Wat leuk! Geniet er lekker van! En bij je sobere (maar oh zo mooie) interieur kan dit prima! En als je er weer op uitgekeken bent kan je ze even tijdelijk weer opruimen, zo blijft het leuk ;-)
Lieve groetjes en fijn weekend meis!

Margot zei

Zit in de familie hoor....tarara...pompom....
Geniet er lekker van...
Groetjes, Margot

Alle mooie dingen zei

wat een leuk kado gefeliciteerd
geniet er maar lekker van
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Bonjade zei

Zo zeg....bofferd....stuk voor stuk heerlijke cadeautjes......geniet er maar fijn van.
Fijn weekend
Liefs

Mayflower zei

Wat ontzettend leuk Corine dat je de Give Away van Karin heb gewonnen en wat een verrassingen allemaal. Prachtig en met liefde bij elkaar gezocht. Ze hebben allemaal een mooie plek bij je gekregen, geniet van zoveel warmte.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

lia zei

Net als jij doe ik ook bijna nooit mee aan de give away's, en wel om dezelfde reden. Maar wat ik wel leuk vind, win ik ook nooit.
En dit zijn toch wel leuke en met zorg uitgezochte spulletjes.

fijn weekend
liefs Lia

@nne zei

wat een leuke verrassing!! ik wens je een heerlijk weekend, @nne

Home and Lifestyle zei

Wat leuk dat je dit gewonnen hebt zeg...een prachtig pakketje dat met liefde gegeven is, is zo leuk om te ontvangen en uit te pakken!

Een heel fijn weekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

faire un songe zei

Altijd leuk zo'n verrassingspakket....!! wat leuk dat je hebt gewonnen...
Fijn weekend.
Groetjes Hetty

kienkele zei

Wat een prachtig verrassingspakket heb je ontvangen Corine, heel veel plezier ermee en een heel fijn weekend, lieve groet, Tineke

peet zei

Hoi Corine
Dat is echt een pakket vol "liefde " , geniet ervan !!!

Fijn weekend
Liefs Peet

It's me zei

Wat een verwennerij...leuk hoor......ik hou ook van verrassingen hoor........let maar op !! hahahhaha!! tis je zo gegund !!!...liefs Ria......fijn weekend ......

Kind An Huys zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt!! Toch wel heel speciaal om via het bloggen, van iemand een verrassingspakket te mogen ontvangen,geniet ervan!
Fijn weekend, groetjes, Anne.

Servies en Brocante zei

Haha, ik ken het..altijd te lieve dingen! Bij mezelf zat ik ook heel erg te twijfelen tussen de spitzen en een gewei, maarja er zijn meer mensen die van lief houden..mocht jij een sobere give away hebben, ben ik de eerste die me aanmeld!!!
fijn weekend!

THE BLACK BARN zei

WAT EEN BOFKONT BEN JIJ.
WAT EEN MOOIE SPULLETJES HEB JIJ GEHAD.

LIEVE GROET,
MIRANDA

OJA, IK GEEF OOK NOG EEN GIVEAWAY WEG MISSCHIEN IETS VOOR JOU.

Marja zei

Wie verzint het... heerlijk al die leuke en lieve prulletjes. Wat kan het soms eenvoudig zijn om iemand blij te maken... maar ja, je moet er wel opkomen.
Ik ben in elk geval geinspireerd :)

Collie-Collie zei

Wat een geweldig verrassingspakket!!! Een pakket dat van welke smaak je ook houdt iedereen wel kan waarderen... heerlijk als je thuiskomt en je lekker mag gaan uitpakken!!

Fijn weekenen groetjes, Collie

Carina zei

Wow wat een zorg is hier aan besteedt, geniet ervan.

Fijn weekend, lieve groet van Carina

Jeanette zei

Wat een leuke kadootjes heb je gekregen. Gefeliciteerd!

Groet,
Jeanette

Anja zei

Wat een verwennerij!!! Het is ook allemaal leuk, genietse!! Gr Anja

La Maison en Wonderboom zei

Gefeliciteerd hoor de cadeautjes zijn goed terecht gekomen.

Lieve groet
Hermine

TureluurBellemietje zei

oooh ik heb je nog niet eens gefeliciteerd, wat een super give-away genieten zeg!

En lief dat je vraagt naar telgje ..ze heeft net een toetsweek gehad voor de vakantie, ze is van school gewisselt en doet nu alleen de vakken waar ze op gezakt is...ze had het ook een beetje gehad op haar oude school. Maar op deze nieuwe school gaat het anders dan op de vorige school.
Maar gelukkig gaat het nu wel beter.

Wondelgijn zei

Wat een verwennerij!! Heerlijk.
Dat belletjeshart heb ik toevallig laatst ook gekocht... Hahahaha Bij mij hangt hij (nog) aan de schouw van de open haard, maar straks met de kerst gaat hij richting raam...