vrijdag 1 oktober 2010

wit, roze en blauw

kleur in de tuin...
De basis is natuurlijk groen, met onder andere buxus wordt er vorm gegeven aan het geheel.
Maar de bloeiers zijn blauw, roze en wit...zelfs nu de zomer ten einde is (ja ik geef het nu ook toe, maar dat zegt niet dat ik er blij mee ben!) is er hier en daar nog wat kleur te vinden.
De geranium geeft het nog niet op :)
de lavendel heeft ook nog een enkele bloeiende stengel...
Maar dit is toch wel de toegift van deze week!! De New Dawn heeft zulke lange scheuten gekregen die hangen gewoon topzwaar over de oude bearchair... mooi!!!
Vandaag is het zover, Rianne gaat verhuizen...straks gaan we boodschappen doen om de voorraadkast te vullen, we hangen nog een kapstok op en we moeten de gordijnen nog zomen...

24 opmerkingen:

Colinda zei

Wat leuk toch hè dat het in de tuin onvoorspelbaar blijft. Eigenlijk wilde ik mijn tuintje al herfst/winterklaar maken, maar mijn planten denken daar anders over. De geraniums (opgepot door puberdame dus daardoor speciaal plaatsje in de tuin) besloten in september pas echt te laten zien hoe mooi ze zijn en voorlopig lijken ze nog niet uitgebloeid ... dus laat ik het maar even zo en geniet en doe binnenkort als alles echt uitgebloeid is een nieuwe tuinpoging.

Succes vandaag, voor Rianne een geweldige dag, voor jou ook vast even slikken.

Lieve groet,
Colinda

English style zei

Vandaag is het de dag dat je dochter haar vleugels uitspreid, zal aan de ene kant best even slikken zijn of niet ??
succes daarmee gewenst meid !!

wat een mooie toegift geeft jouw new dawn, hier zitten er nog knoppen in, maar denk niet dat ze nog uitkomen
de stamroos schneewitchen geeft nog wel bloemen en daarna kleine botteltjes, ook leuk
Vandaag een mooie dag en van het weekend nog een beetje Zomers, geniet er lekker van !
Lieve groetjes Yvon

Carla zei

Wat een kadootje die bloeiers...echte volhoudertjes...hier in de tuin is ook her en der nog wat kleur te zien.

En dan is het toch zover...ze gaat het huis uit....leuk voor haar!!
...voor jullie allebei weer een hoofdstuk afgesloten.
Ach...ze gaat het land niet uit, moet je maar denken!!
Alhoewel het altijd vreemd is....heb het nu 2 x mee gemaakt....vooral het koken moest wennen...manlief vroeg altijd...'alweer voor een weeshuis gekookt'...ik kon er maar niet aan wennen die kleine beetjes.

fijn weekend....succes met de laaste dingen die er nog gedaan moeten worden.

liefs Carla.

Yentl zei

Tja...kleine meisjes worden groot!
Wens je dochter veel geluk!
liefs van Yentl

G-style zei

Hoi Corine,
door drukte weinig gereageerd overal maar nu dan toch even bij jou .
Veel succes vandaag met de verhuizing van je dochter , haar stekkie zal vast erg mooi zijn geworden .
Super waren ook je vakantiefoto's , wat zou ik daar nu graag even willen zijn zeg.........jij ook vast wel weer.
Ik wens jullie een fijne weekend toe en tot de volgende keer, lieve groet van Gea

Rozmeen zei

Goedemorgen,

Succes met de verhuizing van je dochter, spannend en je zal even een traantje moeten wegpinken.
Prachtige fotos en die roos in die zacht roze kleur is mijn favoriet!

Liefs en alvast een fijn weekend,
Rozmeen

De sfeer van Toen zei

Ik ben stiekum ook nog wel blij met mijn roze bloemen :-)
Succes nog met de laatste dingen voor Rianne haar kamer en de verhuizing. Zal voor allebei wel even raar zijn denk ik.

Groetjes van Petra

Lynda zei

jaaaaaaaaa ook hier bloeit de new dawn nog alsof er niks aan de hand is.
Meid wat een speciale dag vandaag dan, boodschappen doen, wat lekker voor bij de thee, kapstok voor je jas en gordijnen om je af te sluiten van de buitenwereld.....je meisje gaat verhuizen! Maak er een memorabele dag van ;)!

Liefs,
Lynda

Wondelgijn zei

Bloemen in de tuin, een bloemetje uit huis... Veel succes met de verhuizing van Rianne!

Room Seventeen zei

Ook bij mij heeft de New Dawn een paar nieuwe scheuten en bloemen. Heerlijk z 'on lang door bloeiende roos! Succes met alle drukte rondom de verhuizing.
Fijn weekend, groetjes Hennie

with love zei

Spannende en drukke dag vandaag! Veel succes bij het verhuizen, en wat een prachtige foto van je roos!!
Fijn weekend, groetjes Erna

It's me zei

Prachtig die roos op de stoel...............succes vandaag meis....liefs Ria...

THE BLACK BARN zei

Prachtig hé, zo een toegift van de natuur.
Succes met de verhuizing van je dochter.

Prettig weekend,
Miranda

Home and Lifestyle zei

De kleuren in jouw tuin zijn hier ook mijn lievelingskleuren. Gelukkig maar dat de natuur geleidelijk aan richting herfst gaat, zo krijg jij de tijd om toch nog na te genieten. Vandaag is trouwens ook niet verkeerd...het is heerlijk buiten!

Veel succes vandaag...een gemengd gevoel waarschijnlijk. Enerzijds hoort het zo, aan de andere kant zal het ook best wennen zijn!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Een dag om nooit meer te vergeten. Nog even de kast vullen, en de gordijntjes zomen zodat ze vanavond dicht kunnen. En dan kan ze relaxen.

fijn weekend
lieve groet Lia

Bonjade zei

Oh...ik zie het.....je verlangt nog naar de zomer........snap het hoor;0)
Succes met verhuizen en fijn weekend
Liefs

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Prachtige foto's van stuk voor stuk prachtige bloemen!

Eeen heel fijn weekend en veel succes met al 't werk wat je te doen staat!

Groetjes, Veronique

Pink Princess zei

Dat is altijd een van mijn favoriete rozen geweest, de New Dawn, juist omdat ie zo rijk en lang bloeit. Mooi hoor :)

almay`s home zei

Nog even lekker genieten van de laatste zomerbloeiers. Soms blijft de tuin je verrassen!
Succes met de verhuizing! Het is vast een paleisje geworden voor je dochter!

Groetjes en geniet van je weekend!
Alma

Claudia zei

Een nieuwe fase breekt aan...

Ingrid zei

Hoi Corine,
mooi dat er nog zoveel in bloei staat ondanks het niet al te beste weer. Hoop dat de verhuizing goed is gegaan en dat ze nu lekker kan genieten van haar eigen plekje. Het zal voor iedereen best wennen zijn denk ik.
Lieve groetjes, Ingrid.

Nieneke zei

oh, dan was het vandaag de eerste officiële dag...EN?

little sweet things zei

Hai Corine,
Wat leuk dat je me gevonden hebt.
Mijn man (de schat) was mijn aankoopjes al aan het afrekenen. Toen ik bij Peet naar binnen liep had hij de hele handel al in de auto gezet. Het duurde hem te lang denk ik haha.
Heb jij nog leuke dingen gekocht?
Fijne week en groetjes, Sas

Corina zei

Geweldig he, hier is de New Dawn ook aan een nieuwe ronde begonnen, veel mooier dan de eerste...