dinsdag 16 november 2010

klusvoortgang

de hal…

Hoewel we doordeweek weinig tijd hebben om te klussen, vordert het werk in de hal gestaag, de muren zijn allemaal mooi dekkend geverfd, de radiator is geverfd (in dezelfde kleur als de muur) en weer aangesloten, dat lukte in één keer zonder lekproblemen dus dat ging lekker! Het grenen kastje is helemaal afgenomen met thinner en dus klaar voor de eerste grondverflaag. Ik heb al even wat foto’s gemaakt, want de sfeer begint er al in te komen!

hal..

Zicht vanuit de keuken (naar de deur van onze sanitaire ruimte),

keukendeur

en andersom, naar de keukendeur,

hal1

en vanonder de kapstok naar het nog te verven kastje.

Nog even over onze sanitaire ruimte…klinkt chique hè?! Het is dus gewoon onze ‘badkamer’ , dit huisje had geen douche laat staan een bad er was alleen een ruimte met een wc-pot, een cv-ketel en een wasmachineaansluiting( niet eens een wastafel). Die ruimte hebben wij omgebouwd tot douche-en toiletruimte, de cv-ketel is verhuisd naar het zoldertje erboven en de wasmachine staat nu samen met de droger in het achterhuis. Werkt prima zo… alleen... nu mijn jongste als enige nog thuis woont(in het achterhuis) begint het te borrelen…we willen volgend jaar boven het kleinste slaapkamertje van de drie ombouwen tot BADkamer! Maar eerst maken we de hal af én de zolder….

32 opmerkingen:

Hannekie zei

in een woord prachtig. wat staat het mooi zo die kleur bij je geweldige vloer. wat voor kleur ga je het kastje maken? ik vind het nu al super mooi
gr hannie

RUW MET STIJL zei

Al een poosje kijk ik stiekum mee op jou mooie blog. Iedere keer weer prachtige foto's.
Ook nu weer leuke foto's van je hal. Mooie kleur op de muur, ik hou wel van deze stijl.
Kom zeker terug,
Groetjes,

Judith zei

Wat een heerlijke ruime hal... ik moet het met stukken minder doen:-) Fijn dat je hier je decoratiedrift kwijt kunt! Ben benieuwd welke kleur je in gedachten hebt voor je kastje, want eerlijk gezegd vind ik zelf dat hout juist zoveel warmte en sfeer geven in deze ruimte!
En een leuk vooruitzicht; een nieuwe badkamer!!! Voor nu... succes met het klussen in de hal (de onze gaat deze winter ook op de schop) Liefs Juth

Alle mooie dingen zei

joh dat wordt heel mooi!
en het kastje welke kleur krijgt ie?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

kienkele zei

Oh oh oh, Corine, wat een plannen weer, LEUK!
Je hal ziet er nu al prachtig uit. En welke kleur krijgt het kastje?
Hele fijne dag, lieve groet, Tineke

Lynda zei

ooh en je kruk...die VINDT ik gaaf!!!!
Prachtige klus!!

Liefs,
Lynda

Collie-Collie zei

Ik vind je hal prachtig worden!! En wat staat er veel mooi in... die kruk is geweldig en die schoenmallen op het nog te verven kastje... prachtig zijn die. Die vind ik toch altijd zo leuk in een stilleven!! De Franse (ja toch?!?) spiegel erboven vind ik ook zo mooi!!

En al moet alles in de weekenden gebeuren, het wordt mooi!!

Groetjes, Collie

saskia zei

ziet er zeker heel erg mooi uit .
ik deel de mening met sommige hier dat kastje is zo al mooi zou hem even zo laten .
ben jaloers op die schoenmallen die staan daar zo leuk .
grtjs saskia

Colinda zei

Wat wordt je halletje mooi, da's niet zomaar even een doorloop om richting je "sanitaire ruimte" te gaan, maar dat is zo'n halletje waar je blijft hangen vanwege het sfeertje, leuk!

Lynda zei

Corine!!!..vraagje...."we"zijn Lia kwijt....weet je waar ze is?

Groetjes
Lynda

Home and Lifestyle zei

Wat een prachtige hal Corine...er hangt een heerlijk sfeertje! Je schoenmallen vind ik ook erg mooi, daar moet ik toch eens aan zien te komen!

Ik heb gisteren met Lia gemaild omdat ik haar ook al miste...ze is mogelijk haar blog kwijt :-(((( Ontzettend balen, Lia probeert zo snel mogelijk weer terug te keren in blogland!!!

Lieve groet, Ingrid

Anja zei

Wat een mooie sfeer zeg! Ben benieuwd hoe de badkamer wordt, groetjes Anja.

Servies en Brocante zei

wauw, wat een mooie tinten bij elkaar!

Carla zei

Wat een geweldige ruime hal heb jij zeg!!
Beetje vierkant toch??
Hier heb ik een lange smalle gang...kun je niet veel mee.
Het word echt prachtig hoor...ga je het kastje wit maken??

fijne dag...liefs Carla.

Mayflower zei

Het ziet er al prachtig uit en die ruimte doet zijn naam eer aan Corine, het is er prachtig. Mooie kleur heb je op de muur en je vloer.....ik ben er weg van.
Wat voor kleur wordt het kastje?
Nog veel klusplezier.
Lieve groet, Mea

Jeanette zei

Dat ziet er al heel mooi uit. Fijn dat je al een beetje van het resultaat kunt genieten. Ben benieuwd hoe het eindresultaat gaat worden. Nog veel sterkte met het klussen!

Groet,
Jeanette

Room Seventeen zei

Mooi hoor, helemaal "Corine Style" ;-)
Ben benieuwd welke kleur het kastje wordt, eigenlijk vind ik hem zo ook wel mooi.

katja-Mariska zei

Dat ziet er heel mooi uit!!!
Lieve groet Katja

Marieke Reintjes zei

Mooi hoor de hal..,nu al!! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Erg leuk sfeertje ook..
Onze hal staat ook bij mij op mijn verlanglijstje, komt waarschijnlijk in het voorjaar!!
Hartelijke groet, Marieke

t brocante sfeertje zei

Hai,nou jij verveelt je dus voorlopig niet!De hal ziet er mooi uit prachtige kleur ook.En t kastje?Wij zijn bezig met de badkamer omdat de huidige meer weg heeft van n inloopkast,en daarna de hal,de tuin en.....

Hoor jij nog wel eens iets van Lia???Mis haar hier al n tijdje.Groetjes,Ingrid

Madelief zei

Mooi hoor! Vooral die kleuren.....! Super!

lia zei

Hoi Corine,

Ik kom even anoniem bij je binnen vallen.
Je hal ziet er mooi uit zeg. En de radiator in kleur, heel goed. Daar ging mijn laatste post ook over, Jan had zaterdag de radiatoren in de kamer/keuken geschilderd.

Lees hier dat ze me missen, maarre HIER BEN IK...
Heb net een vragenlijst ingevuld en nu moet ik weer 24 uur op antwoord wachten *zucht*

Fijne avond
liefs Lia

almay`s home zei

Mooie kleur op de muur en die paneel deuren blijven toch het mooist! Wij hebben ze ook en het is wel een klus om ze (goed) te schilderen maar het resultaat is dan ook wel heel fraai!

Prachtig ziet het eruit!

Groetjes
Alma

La Maison en Wonderboom zei

Mooie hal wordt het (is het al). Weet je wat ik zo grappig vind, jouw kastjes was vroeger waarschijnlijk geverfd, daarna geloogd en nu ga jij het weer een kleurtje geven, en wie weet hoe het verder gaat in de toekomst. Leuk hoor.

Groeten
Hermine

Jeanette zei

Dit soort posten vind ik leuk Corine en weet je waarom? Omdat je zulke mooie ruimtes in je huis hebt maar we zien er zo weinig van. Laat je huis wat vaker zien want het is prachtig. Wat een prachtige kruk heb je ook staan. Ik vind het nu al een plaatje laat staan als alles klaar is:-) Succes met veranderen, ik kan niet wachten tot het klaar is:-)

Lieve groet, Jeanette

Annelies zei

Wat mooi die kleuren in je hal, dat grijs met wit staat echt prachtig.
Wat voor kleur wil je het kastje verven? Ik vind het nu ook al erg mooi, dat hout combineert zo mooi met de andere kleuren,geeft toch een bepaalde warme uitstraling. zou er zelf niets meer aan doen geloof ik.
Succes verder.
groetjes, Annelies

Joan Ottevanger zei

Mooie kleur op je muren hihi.Heb voor de keuken ook die kleur gekozen grijs dus niet dat je er veel van ziet maar vind het wel een rustige kleur waar veel bij kan.

THORNWOODS AT HOME zei

Hoi Corine,

Wat is je hal prachtig geworden, de vloer en de kleuren, super hoor!!! Het kastje vind ik zo ook al erg mooi, dat hout. Ben benieuwd wat voor kleur je het kastje gaat geven.

Lieve groet,

Monique

Wondelgijn zei

Aahhhh, mooiiii!! I love your house!!

G-style zei

Goh Corine, jullie zijn ook lekker aan het klussen he.......ik vind je hal al echt prachtig worden en het wordt vast nog mooier. Ben nu al benieuwd naar meer resultaten, veel foto's maken hoor.
Lieve groet Gea

Lina zei

Het wordt mooi! Ik ben benieuwd als het af is.

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Het ziet er echt allemaal gweldig uit, heel stijlvol...die deuren zo mooi en je vloer...een plaatje gewoon!

Fijn weekend!

Groetjes, Veronique