zondag 14 november 2010

vrijetijdsbesteding

wat doe je zoal…

Ik werk 2 of 3 dagen in de week buitenshuis, de rest van de week ben ik ‘vrij’ om te doen wat ik wil! Soms denk ik ‘s avonds na een vrije dag wel eens…wat heb ik nu eigenlijk vandaag gedaan? Natuurlijk doe ik het huishouden, ik ben (gelukkig) niet meer van de generatie dat er elke dag een vaste huishoudelijke klus gedaan moet worden… Dus het poetswerk wissel ik gewoon lekker af met een uurtje….lezen, ik vind het een heerlijkheid om even op de bank te kruipen met een goed boek, of met een stapel mooie (woon)bladen. Ook even rondkijken op het wereldwijde web is een favoriete vrijetijdsbesteding, of wat te denken van een pittige wandeling met een vriendin. En in de mooie lente en zomermaanden vermaak ik me geweldig buiten op ons landgoed!

Nog een leuke bezigheid is het vangen van zonnestralen Zon

zon

Het kan zomaar gebeuren dat ik nietsvermoedend met een stapel schone was naar boven loop maar dat ik dan rap naar beneden ren om m’n camera op te halen…

zon.

Zon in huis, ik vind het heerlijk en zeker in deze koude, natte, donkere maanden geeft dat een dag een gouden randje…ik ben en blijf een zomermens en zonaanbidder!!

27 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Jouw zonnestralen kunnen we met deze dagen goed gebruiken! De zomer is ook mijn favoriete seizoen, buiten zitten op het terras vind ik zo ontzettend genieten!

Ik ben ook niet zo vast met huishoudelijke taken, maar het moet wel opgeruimd zijn! Bovendien zijn er veel leukere dingen dan poetsen...!!

Ik wens je een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

P.S. Ik heb je een mailtje gestuurd, heb je het al gelezen?

La Maison en Wonderboom zei

Wat een mooie zonnige;) foto's. We slepen je de winter wel door hoor Corine.

Lieve groet
Hermine

Mayflower zei

Ik geniet even mee van je mooi gevangen zonnestralen. Ik kan ook zo genieten van het licht en schaduwspel en in deze tijd van veelal grijze dagen is het nog specialer.
Je hebze prachtig gevangen met je camera.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Lynda zei

hmmm en je dan even lekker warmen aan die stralen!!! We hebben maar mazzel met al die seizoenen!

Fijne dag, zonnestralen zullen er vandaag niet zijn;)

Liefs
Lynda

Haikey zei

Heerlijke zonnestralen!
Konje ze maar in een doosje doen en naar mij sturen ;-)

Fijne zondag!

Haikey

Alle mooie dingen zei

wat leuk je zonnestralen hier geniet ik van
dank je wel
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Miranda zei

Nog even lekker genoten van je zonnestralen! Veel beter dan het sombere weer van vandaag, maar wie weet zien we deze week nog wat zon.

Fijne dag,
Miranda

Dani zei

Als ik ook maar een zonnestraaltje zie nu is het inderdaad rennen naar de camera, heel herkenbaar dus. Vooral ook omdat natuurlijk licht zoveel mooier is om te fotograferen dan om te moeten flitsen.
Fijne zondag,
Groetjes
Dani

kienkele zei

Heerlijk, die zonnestralen van jou, hier is ie op het moment ver te zoeken, en ik geloof ook niet dat we die zon vandaag nog te zien krijgen. Hele fijne zondag, lieve groet, Tineke

It's me zei

Heerlijke foto's Corine.......geweldig......en geniet maar lekker hoor......veel te leuk allemaal.........fijne dag liefs Ria......

lia zei

Leuk, maar ben bang dat je vandaag weinig zonnestralen zult vangen.

liefs Lia

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Heerlijk die zonnestralen...vandaag zijn ze hier ver te zoeken hihi...ik wilde wat foto's van maken maar pfff, met zo weinig licht is 't een heel gedoe :)

Fijne dag!

Groetjes, Veronique

Nieneke zei

Ja, dat is zo leuk van veel fotograferen hè...je ziet wat moois (vaak details..) en dat MOET gewoon vastgelegd worden...En er is denk ik niemand in blogland meer, die niet even aan JOU moet denken bij een mooi binnenvallende zonnestraal!
Fijne zondag! Nieneke

Marieke Reintjes zei

Kijk..die onverwachte zonnestralen maken een hoop goed in deze trieste dagen..
Fijne zondag, hartelijke groet, Marieke

Anja zei

Heerlijk die zonnestralen, mooi vastgelegd!
Als ik nu naar buiten kijk is het zeer triest.
Ik heb zin in een beetje vorst en zo'n winterzonnetje, en dan kan jij weer van die mooie plaatjes voor ons schieten...
Groetjes Anja

Colinda zei

Hier valt al dagen niets te vangen, nog geen straaltje. Dus als jij er nou eentje vangt en door wil sturen??

ZoutHout zei

Ik geniet even heerlijk met je mee hoor, hoewel ik in Zweden woon ben ik een echt zomermens. De zomers in Zweden zijn kort maar echt prachtig zonder veel regen. Maar ik denk als ik later groot ben dat ik afreis naar Italie :)

liefs&engenietmaarlekkervanhetzonnestralenvangen

Jeanette zei

Vooral in deze tijd kan je energie krijgen van een paar zonnestralen, ik pak als het even kan dan ook de camera en hupsekee op de foto. Mooie plaatjes heb je geschototen, geniet ervan!

Lieve groet, Jeanette

with love zei

Mooie foto's! Heerlijk dat je van zoiets zo kan genieten he! Helaas schijnt de zon de afgelopen dagen wel heel weinig!
groetjes, Erna

Jeanette zei

Dank voor deze zonnestralen in deze donkere dagen voor Kerst.

Groet,
Jeanette

Bonjade zei

Gelukkig hebben we de foto's nog.....
De zon was vandaag nergens te bekennen...;)
Prachtige deur trouwens....
Fijne week
Liefs

gewoon gezellig zei

Altijd fijn zonnestralen!!
Je weet ze ook leuk op de plaat te zetten, mooi!
Groetjes Hilde

Carla zei

Ik had je berichtje vanmiddag al op mijn mobiel gelezen (op het werk...foei!!)
Maar een berichtje plaatsen lukte van geen kant.
dus nu maar even...wat een prachige foto's heb je gemaakt....een beetje zonneschijn kunnen we allemaal wel gebruiken met dit trieste weer hè!!

liefs Carla.

almay`s home zei

Zeker met dit troosteloze weer is iedere zonnestraal er één!

Mooi gevangen!!

Groetjes
Alma

Wondelgijn zei

Ik zit er ook hard aan te denken om minder te gaan werken... Ik werk nu 34 uur en dat is best veel! Genoeg om ziek te worden, zoals nu? ik weet het niet... Wel weet ik dat ik helemaal tot rust kom nu die druk weg is om iedere dag weer aan het werk te moeten!
*zucht*
Dilemma's....

Irma allemaal kleurtjes zei

hihihihi jouw dagen lijken heel veel op die van mij en wat geniet ik ervan, liefs Irma en bedankt voor je prachtige plaatjes

Ingrid zei

Heerlijk deze zonnestralen Corine,ik hoop er vandaag ook een paar te vangen want na (heel veel)regen komt zonneschijn.
Fijne week, liefs Ingrid.