vrijdag 31 december 2010

Amsterdam

de grote stad…

We gaan over een paar weken een paar dagen naar Amsterdam, slenteren door de 9 straatjes, ergens wat drinken, samen genieten én naar de musicalvoorstelling La Cage aux Folles! Is dat een goed voornemen of niet ?!

la cage aux folles

De voorstelling was snel geboekt, nu de overnachting nog…. en dat valt niet mee, als woonsfeerliefhebbers zijn we misschien wat kieskeurig, we willen eigenlijk niet naar een gewoon standaard hotel, maar hoe ik ook zocht op google ik vond niks wat er positief uitspringt ;(

Ik héb ergens knipsels met bijzondere logeeradressen én een map met de daar-willen-we-nog-eens-heen-lijst…. die pak ik er het weekend even bij, ik hoop dat daar een passend logeeradres bij zit… maar ik vrees toch dat dat wat meer landelijke adressen zijn…ík ben niet zo’n stadsmens, maar ook in de stad zullen toch wel mensen wonen die van landelijk, sober en stoer houden ??!!

22 opmerkingen:

Claudia zei

Hopelijk krijg je hier DE tip!

Home and Lifestyle zei

Een heerlijk vooruitzicht Corine!

Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011 toe!

Lieve groet, Ingrid

wonen bij de dijk... zei

mooi vooruitzicht..
Amsterdam, ik zou zo met je meegaan..
zo"n heerlijke stad..
Corinne, een fijne jaarwisseling en een goed begin van 2011..
groet, Cobi

Annelies zei

Wat een heerlijk vooruitzicht Corinne! Amsterdam is té gek!
Dat hotel wat je zoekt zal er zeker zijn alleen nu nog even afwachten wie de juiste tip heeft.Ik kan het je helaas niet zeggen maar kun je niet informeren bij de VVV?
Ik wens jou en je gezin een hele gezellige jaarwisseling en heel veel moois, gezondheid en liefde in 2011!
liefs, Annelies

Colinda zei

Dat heb je goed gepland en dat leuke hotelletje vind je vast nog wel. Mijn collega's rondom het Amsterdamse hebben momenteel vakantie anders had ik daar even een balletje voor je opgegooid.

Fijne jaarwisseling, groetjes Colinda

Marieke Reintjes zei

OOhh, wat een heerlijk vooruitzicht zég...
Je moet gaan luchen bij Singel 404 op de Singel.., mmm heerlijk!!!!
En koffie met appeltaart én slagroom op de Noordermarkt, verrukkelijk!!!
Fijne en gezellige avond en hoop weer vaak van je leuke blog zt mogen genieten in 2011!!!
Lieve groet, Marieke

Floor zei

Oh die voorstelling is echt geweldig ! veel plezier dan !!

Hannekie zei

leuk hoor..ik ga zelf in maart een lang weekend. een hotel weet ik zo ff niet..ik slaap altijd lekker bij mijn zus of nichtje..
alvast een gelukkig 2011!!!!!!!!!!!!
veel liefs hannie

Margot zei

Hotel V...trendy en vlakbij de Utrechtse straat.
Ouderwets en oubollig, maar wel knus: Hotel Washington, achter het Museumplein.
Ook modern en toch Amsterdams: hotel Vondel, achter...jawel..Het Vondelpark...
Succes met het uitzoeken, want er zijn nog 100den leuke adresjes...kijk ook eens bij Bed And Breakfast..ook heel erg leuk..
Veel zoekplezier, er staat je een fantastisch weekend te wachten...
Fijne jaarwisseling, lieve groetjes, Margot

lia zei

Kijk dat is wel een leuk voornemen. En dat adresje vind jij vast en zeker.
Fijne avond voor straks.

liefs Lia

Lynda zei

ik zeg even naar Desiree van Vosges paris....als ZIJ je niet kan helpen!!!;)

Gezellige avond vanavond, en tot aan de andere kant!!

Liefs,
Lynda

It's me zei

Goeie tip van Lyndaaaaaa doen !!!.....liefs van mij....xxxx...

peet zei

Hoi Corine
Wat een heerlijk vooruitzicht !!
Mocht je niet in Amsterdam wat vinden , misschien vind je in de dorpen monnickendam of Broek in waterland wat , twee prachtige dorpen op een steenworp van Amsterdam !!
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling !
Veel liefs Peet

Miranda zei

Wat een heerlijk vooruitzicht... Succes met je zoektocht naar een leuk adresje!

Fijne jaarwisseling,
Miranda

Anja zei

Heerlijk vooruitzicht, lekker zo na de feestdagen. Succes met alles!
Fijne jaarwisseling groetjes Anja.

Carla zei

Dar is een lekker vooruitzicht!!
En er zijn zoveel leuke plekjes, je vind vast wel wat leuks!
Alleen de voorpret al!!

Fijne avond en een té gek 2011

liefs Carla

ChoCho zei

Veel plezier op je prachtige uitstap
en natuurlijk een gewéldig Nieuw Jaar xxx

Mayflower zei

Ohhhh.....gezellig de 9 straatjes. Wat een heerlijk vooruitzicht.
Ik wens je een gezellige jaarwisseling toe lieve Corine en een in alle opzichten gelukkig nieuwjaar.
Liefs, Mea

little sweet things zei

Dat is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar!
Maar een bed and breakfast is dat misschien wat?
Heb even op het www gekeken en bij onderstaande link zit zelfs een woonbootje te huur bij, tis weer es wa andrs toch!
http://www.bedandbreakfast.nl/plaats/Amsterdam
Veel plezier en een goed 2011
groetjes, Sas

Franse Lelie zei

Gaat vast lukken met al die tips, alvast heel veel plezier enne...Happy new year, lieve groet Jolanda.

Haikey zei

Heel veel plezier and a haapy new year!!

groetjes, Haikey

vosges paris zei

Als ik dus zelf eens zou moeten logerenin Amsterdam dan zou ik waarschijnlijk kiezen voor
Zelf hou ik meer van een hotel en dan zou ik kiezen voor het LOYD Hotel.... niet omdat het in mijn winkelcentrum ligt en ik er dagelijks langs loop.... maar omdat het zo'n gaaf historisch gebouw is met aparte kamers en lekkere ruimtes om even een koffietje te drinken.. http://www.lloydhotel.com/

Je zit bovendien midden in de historische haven waar sail was en hebt een directe verbinding met het leidseplein (tram 10) of het centraal station (sneltram 26, die ook een stop bij de Parkeren en recreatie P&R Zeeburg heeft vlak bij de afrit van de A10 en waar je voor 6 euro per dag kunt parkeren mocht je met de auto komen)

Bij de bed en break fast link zie ik ook veel leuke plekken staan trouwens als je daar meer van houd. als je niet zeker bent van ligging of buurt , mail me dan even ;)

deze http://www.miauw.com/SUITES/tosleep.html Suites in de negen straatjes kwam ik ooit op een blog tegen..
succes en een heel gelukkig nieuwjaar.