woensdag 15 december 2010

rust in huis en hoofd

een heerlijke dag…

Vandaag ben ik vrij en ik bof! Het is heerlijk zonnig weer en er is niemand thuis, de hele ochtend heb ik rustig rondgerommeld… na het wakker worden eerst een kop thee, toen beneden even goed gezogen en de kerstboom op z’n plek gezet ( kon ik weer zuigen, de naalden vallen nu al ;)). Na het douchen, op m’n gemak de kerstboom versierd en langzamerhand kwam de sfeer erin, ook in m’n hoofd!

kersthoek

Vanmiddag even op pad voor wat mos en dan lekker op de bank, vuur in de houtkachel, kerstmuziek aan en een stapel (kerst)bladen binnen handbereik…

42 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Heerlijk Corine, ik zou er graag bij komen zitten hi hi...maar ja, dan is het met de rust gedaan en komt er niets van lezen, dat is dus ook geen optie ;-)! Het ziet er bijzonder sfeervol uit en je kerstboom past er helemaal bij!!

Geniet van je dag...het begin is in ieder geval goed!

Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

wat lekker dat je rust in je hoofd hebt.. dat is het begin van kerst.. hier is die nog ver te zoeken ik zit met mijn schouder en manlief is zieke thuis (waarschijnlijk is het het laatste half jaar allemaal iets te veel voor hem geworden)
ik geniet weer elke keer van je foto's
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Nostalchique zei

Prachtige foto! Geniet van je vrije dag en het zonnetje!

wonen bij de dijk... zei

wat een heerlijk sfeertje..
Ik zie dat jij nog van die oude dikke lampjes hebt, die je kunt uitdraaien..
hebben wij ook heel lang gehad.
geniet van je dag, doe ik ook, ben vanmorgen wezen koffie drinken bij een vriendin en ga vanmiddag naar de kapper..
Heerlijk vooruitzicht.
Cobi

Lynda zei

dat klinkt goed!!!!! Het zijn mooie dagen om een extra te genieten....ik ga straks even naar de kapper......even NIKS aan mn hoofd...ja de kapper ;))

Groetjes
Lynda

Carla zei

Heerlijk...rust in je hoofd!!

geniet maar lekker van je vrije dag...het is idd heerlijk weer...hier schijnt het zonnetje ook.
Ik mag straks naar de tandarts voor die wortelkanaal behandeling en daarna werken tot 02.15 uur...pffff....niks rust hier dus.

liefs Carla.

THE BLACK BARN zei

WAT EEN HEERLIJKE GEDACHTEN EN DAT JE DAT DAN GAAT DOEN OOK.
GEWELDIG EN GEZELLIG!!

LIEVE GROET,
MIRANDA

Margot zei

Geniet ervan...
Warme groetjes, Margot

Claudia zei

Oh bij jou staat ie al!

faire un songe zei

Geniet ervan....!!

with love zei

Dat klinkt als een heerlijke dag! Geniet ervan, je hebt prachtige foto's!
groetjes Erna

Marja zei

Geniet van je middag..Heerlijk sfeertje zo in je huis!
Fijne dag..Lieve Groet Marja

Marieke Reintjes zei

Heerlijk Corinne,
Rust in huis en hoofd, geniet ervan!!! Heerlijk middagje op de bank, klinkt goed!!
Boom staat er mooi bij..
Lieve groet, Marieke

Hannekie zei

ooo ik zou zo wel bij je langs willen komen. dat klinkt super!! ziet er heel gezellig uit hoor
geniet ze
gr hannie

Pink Princess zei

Lekker rust in je hoofd...mijn hoofd barst bijna uitelkaar van de onrust....moet ook snel anders worden. Je hebt het gezellig gemaakt :)

Room Seventeen zei

Nou, ik ben erg druk in m'n hoofd, dacht even dat dit een foto van Lia was hihi, ( jullie hebben een beetje dezelfde sfeer), maar heel mooi gedaan hoor. De oude kist, de schoennmallen, het krukje....ja echt mooi!

Tuur zei

hier ook rust, te rustig...lol ook weer niet goed...moet nodig een schop onder me kont....zit letterlijk en figuurlijk mijn tijd te verdoen..zucht
voor jou nog veel rust plezier

marian zei

Heerlijk mooi rustgevend interieur heb je, zou ik ook in onderuit met een stapel boeken en een warme kop kunnen tot rust komen... GENIETEN!!!
Groetjes,
Marian

bijzonder-oud zei

Geniet van de rust!

groetjes,
Yolanda

Ambiente nostalgia zei

Lijkt mij ook zalig en wat ziet het er gezellig uit bij jou.
Ik moet nog even hard door werken tot de kerst en dan ga ik ook lekker genieten van mijn vrije dagen.

Groetjes Dorine

Bonjade zei

Klinkt als een heerlijke dag helemaal voor jezelf.....
Dik verdiend...geniet maar fijn.
Liefs

English style zei

Dat klinkt goed...rust in je hoofd, lijkt me heerlijk !
Je boom ziet er gezellig uit, geniet nog even van je vrije dag!
Groeten Yvonne

Rozmeen zei

Mooie foto! En je hebt op je vrije dag een heerlijk zonnetje gehad,genieten!

Liefs,
Rozmeen

Servies en Brocante zei

Heerlijk wat een rust, kreeg ik dat hier maar voor elkaar haha
Fijne dag!

It's me zei

Geniet ervan,.....erg mooi hoor.....liefs Ria....xxx.....

Mooi (Karin) zei

Fijn dat je ook in 'the mood' bent, een zonnetje doet blijkbaar toch weer wonderen ;-)
Klinkt ook als een heerlijk dagje! Ik moet nog een dagje werken en dan ook weer heerlijk weekend. De boom staat al, maar op de grote tafel moet ook nog even iets en dan is het hier ook wel weer mooi!
Lieve groet van Karin

Jeanette zei

dat klinkt heerlijk Corine, was je volgens mij ook wel even aan toe. Leuk die boom zo met die schoenmallen ervoor, weer eens wat anders als pakjes en kerstdorpen etc...

Lieve groet, Jeanette

Judith zei

Wat een GEWELDIG plaatje... hopelijk heb je genoten van je bankhangmiddag:-)

Colinda zei

Heerlijk zo'n dagje!

Mayflower zei

Als dan alles klaar is dan kan het genieten beginnen. Wat een heerlijke sfeer Corine en ik vind de glazen ornamenten supermooi staan in je boom. Ook die grotere witte kerstverlichtingskaarsen vind ik prachtig. Ik heb van die kleine lampjes, maar vanmorgen in het tuincentrum zag ik ook van deze kaarsjes en wil die, als mijn lampjes stuk zijn, ook in de boom hebben.
Geniet van die heerlijke kerstsfeer.
Lieve groet, Mea

De Nostalgische Nonnevot zei

Je heb genoten van je vrije dag, dat is te zien. Ik moet er nog inkomen in de kerst, dat komt nog wel..fijne avond, Nicole

G-style zei

Wat een heerlijk sfeertje bij jullie in huis , lekker rustig, sober maar daarom zo mooi .........
En nu inderdaad lekker van genieten, de kerstboom is toch altijd even iets wat moet he........
Fijne week verder , lieve groet van Gea

Nieneke zei

Mooi!

Jeanette zei

Ik zou bijna jaloers worden :-)maar ik gun het je van harte. Ik heb de hele dag gewerkt en bergen werk verzet, ik had graag ook heerlijk op de bank gezeten met een kop thee en een goed woonblad. Nog een weekje en dan heb ik daar ook tijd voor.
Geniet ze!!

Groet,
Jeanette

queenieshome zei

o ik dacht ,huh ? zit ik nou bij Lia?
Jullie kamer lijkt erg op elkaar
Heerlijke gezellige kamer !
Gr Amy

almay`s home zei

Heerlijk ....ik zou zo bij je op de bank willen aanschuiven!!

Lekker genieten!
Groetjes
Alma

kienkele zei

Nou ja zeg, zomaar mijn reactie weg....
Ik schreef dus: Geniet er lekker van Corine, je kerstboom is prachtig, dus daar zal het niet aan liggen! (Gaat het een beetje met jullie, i.v.m. het afscheid van Jip, bedoel ik?) Groeten, Tineke

lia zei

Inmiddels is de dag alweer om, en hoor net dat we morgen weer een hoop sneeuw gaan krijgen. Dus morgen zal heel Nederland niet zoveel rust krijgen, bah....... en uitkijken dus....
Je boom staat daar prachtig te zijn. Heel sfeervol.

liefs Lia

MOODZ zei

Grappig, ik dacht net als Hennie wow heeft Lia een andere bank?...
leuk om een "soul"(woon)mate te hebben. jullie hebben mooie rustige stijl.
nou beentjes omhoog en lekker genieten..
Liefs Tamara

Ingrid zei

Hoi Corine,
zo te lezen had je gister een heerlijke dag, vind je boom erg mooi en rustig (zal dat hier ook ooit nog eens lukken!???). Ben al de hele dag aan het wachten op de sneeuw die is voorspelt maar tot nu toe alleen nog maar regen. Maar de stapel tijdschriften ligt klaar voor straks een rustmomentje (bij de thee).
Lieve groetjes, Ingrid.

t brocante sfeertje zei

Jij hebt je vrije dag goed besteed,geniet even met je mee.Wat naar voor jullie dat jullie afscheid hebben moeten nemen van Jip.Wens jullie er sterkte mee.Ingrid

brocaatje zei

Wat een prachtig sober sfeertje!
Geniet ervan,fijn weekend