woensdag 26 januari 2011

verdubbelaar

zonnestralen vangen…

Hobby’s, ik heb er verschillende (gelukkig) dus ik verveel me nooit! Soms schuift één van de hobby’s een beetje naar de achtergrond, vanwege andere prioriteiten of omdat de omstandigheden van dat moment niet geschikt zijn voor die ene bezigheid. Maar het kan ook gebeuren dat één van m’n hobby’s juist even heel erg op de voorgrond staat…

En dat is nu ook het geval: het ‘zonnestralen vangen’ staat weer boven aan m’n lijstje, liefst ben ik er dagelijks mee bezig :). Dat is namelijk voor mij dé manier om die lange wintermaanden door te komen. Ik fleur op als de zon m’n huis verlicht en verwarmt en ik geniet dubbel als ik dat kan vastleggen met m’n camera.. (Dat zijn eigenlijk 2 hobby’s in 1 klap..zonnestralen vangen én fotograferen, dus van zet ik de ‘verdubbelaar’ in..).

En ziehier, het is weer gelukt!

zonharten

Een zonnige verzameling harten, stuk voor stuk gekregen van de kinderen… 3-dubbele pret dus!

29 opmerkingen:

De sfeer van ..... zei

Van zo`n zonnestraalblogje gaat je hart harder kloppen :-)) En ik zag dat vrijdag de hele dag zon hebben. Dat wordt in de tuin zitten met een warme plaid, koppen thee en een goed boek ergens verstopt op het warmste plekje in de tuin!

Groetjes van Petra

Pink Princess zei

Joh...wat mooi zo ♥ Ja heerlijk die eerste straaltjes, leef je weer een beetje op toch

Room Seventeen zei

Heerlijk , zonnestralen verzamelen, ik doe met je mee !! Ik word ook niet goed van dat sombere druilweer, vind januari sowieso een flutmaand. Of beter gezegd ik vind alles vanaf november tot en met februari eigenlijk flut. De winter is totaal niet mijn ding. Een weekje sneeuw met de Kerst (omdat het zo sfeervol staat)vind ik prima, maar verder graag zon, warmte en licht, heel veel licht :-)
Zonnige groeten, Hennie

Home and Lifestyle zei

Net scheen hier de zon ook naar binnen wat een mooie weerkaatsing gaf op de Cape Cod Grey wand in de woonkamer :-).

En alhoewel ik heel gezellig in gesprek was met mijn oudste dochter nam ik toch even de tijd om er goed naar te kijken.

Van mij mag de zon flink gaan schijnen, ik geloof dat de komende dagen kouder maar ook zonniger worden dus als het meezit kun je ook dit weekend je hobby blijven uitoefenen :-)

Lieve groet, Ingrid

wonen bij de dijk... zei

goh leuke hobby's hou jij er op na..
vooral dat zonnestralen vangen..
dat wordt denk ik ook mijn nieuwste hobby....
prachtige foto trouwens van die harten..
ook een hobby??
grappig dat jij ook zo van kippen houdt...
fijne dag..
Cobi

Servies en Brocante zei

Hier schijnt de zon ook al weer heerlijk, word het 20 pakketten inpakken toch een stuk leuker van :P
Fijne dag, hoop dat je nu ook zon hebt :)

Hannekie zei

ooo heerlijk is dit. ik hou er ook zo van..maar ik moet zeggen dat ik het soms wat lastig vind..gelukkig ben jij er heel goed in
liefs hannie

Claudia zei

Hier geen zon dus geniet ik er bij jou maar van.

with love zei

Hier ook helemaal geen zon!! Het miezert hier zelfs, daarom is het extra genieten bij jou!
Mooi plaatje!
groetjes Erna

Karin zei

IK hartje van de zon! Blijf ze vangen, ik hou er van :)

brocaatje zei

wat een lief gebaar van elk kind een hart :-)
Heb trouwens het een en ander uitgelegd in het logje schrijftafeltje.....merkte dat er meer mails kwamen met vragen hoe het kan dat ik geen foto's meer heb,als je het nu nog een keer leest met mijn uitleg...snap je waarom....
groetjes karin

Inka en André. zei

Heerlijke foto van de drie bijzondere harten.
Ik was net even in de tuin bezig althans een poging daartoe maar,vond het toch nog te koud.

xxx

Miranda zei

Wat een heerlijke hobby ;-) en een prachtige foto. Hier schijnt de zon ook; even van genieten.

Fijne dag,
Miranda

Tuur zei

Super he, af en toe komt die hier ook op visite ...heerlijk, kleurt alles ook al weer anders...

Haikey zei

Hier ook geen zon dus extra genieten bij jou!

La Maison en Wonderboom zei

Vandaag ving ik de zon in de vorm van mijn zusje.
We hebben een lange wandeling gemaakt. De zon liet zich van schrik niet zien, want wij straalden teveel uit;)

Mooi die zonnige harten bij jou.

Lieve groet
Hermine

queenieshomerh zei

Heerlijk he ,daar knapt een mens gewoon van op ,zonnestralen
en het levert idd hele mooie plaatjes op

Bonjade zei

Prachtig......een foto vol liefde en warmte
;0)
Liefs

Colin zei

Zonnestraaltjes vangen is hier vandaag niet zo goed gelukt als bij jou, bleef grauw en somber (en héél koud), maar als het dan lukt dan is het toch wel een prachtige hobby en dat is te zien op je foto, zo mooi!

Gerreke zei

Wij hebben echt dezelfde hobby's, ik schrijf er ook nog graag bij. Je foto is prachtig gelukt. Je hebt de zon echt weten te vangen!!

Rozmeen zei

Wat lief..ik doe met je mee. Het weer en gebrek aan zon maken mij ook niet op mijn opperbest..ik snak naar zon en lente..vanmdaag even heerlijk van de zon genoten..mag best koud zijn maar zon is een must...ik ben daar best gevoelig voor dus opvangen die zonnestralen :-)

Lieve groetjes,
Rozmeen

bijzonder-oud zei

Kijk dat vind ik nou een leuke hobby!! Ik hoop dat je de komende tijd nog een hoop zonnestralen kunt vangen, ik doe met je mee!

Lieve groet,
Yolanda

Carla zei

Elke zonnestraal moet je koesteren vind ik.
Je hebt het weer prachtig vast weten te leggen.

liefs Carla.

Jeanette zei

Dank voor deze zonnestralen hoop dat je er nog meer gaat vangen voor ons. Kan ik wel gebruiken.

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Heerlijk die zonnestralen Corine, daar was ik even aan toe. Blijf jij ze maar vangen....ik geniet.
Lieve groet, Mea

G-style zei

Ja ik verveel me ook nooit en ken dat wat jij zegt , de ene keer staat die hobby voorop en dan weer de andere ....

Ik ken het nog van je : zonnestralen vangen en vind het zo'n leuke hobby en echt aan jou besteed met je verlangen naar de zomer .

Ik daarentegen kan me ook verheugen op het wat koudere weer wat komen gaat , een zonnetje erbij is welkom hoor dus ik duim voor je dat je de komende dagen veel zonnestralen kunt vangen .

fijne dag , lieve groet Gea

Lynda zei

HA! en het aantal harten wordt verdubbeld door de zon....4dubbel resultaat!!;)

Er komt meer zon hoor, lekkere winterse zonnige dagen.....kun jij je lol op én ik...kijk...ook dubbel lol!!:D


Liefs,
Lynda

THORNWOODS AT HOME zei

Mooie hartjes!!

Liefs Monique

Judith zei

Vandaag de hele dag gewerkt, dus zo goed als geen daglicht gezien, laat staan zon! Blij dat ik van jouw zonnetje mag meegenieten!!! Fijn weekend