woensdag 9 februari 2011

even tussendoor

kleine geneugten…

Milde temperaturen en ook nog eens lekker veel zonuren, wat maakt dat een verschil! Lekker buiten genieten, spelend met Finn of alvast wat onkruid wiedend in de tuin. Maar ook binnen zijn de zonnestralen voelbaar en zichtbaar!

zonnewijzertrio

Mijn humeur klaart er enorm van op :) Nu ben ik van nature gelukkig niet zo’n somber mens, maar in wintertijd valt het me niet mee om altijd opgewekt te zijn.

En toch is het leven boordevol leuke genietmomenten...iets moois zien op het www, een bestelling plaatsen en je vast verheugen op de komst van een pakketje. En dan THUIS komen na een zonnige werkdag en dat pakketje in de brievenbus vinden…

thuis

In het kader van het naderend voorjaar kocht ik vorige week mooie, groenig witte, dubbele tulpen, ik ben erg van de witte bloemen, maar de enkele witte tulpen díe vind ik dan weer niet zo bijzonder.. dus ik was reuzeblij met die prachtige dubbele exemplaren!

zonnetulpen

Totdat ze uitkwamen..toen bleken ze namelijk geel en ik hou dus echt niet van geel! Maar als de zon er door schijnt is het wel weer een prachtig plaatje waar ik ondanks de foute kleur dan wel weer volop van kan genieten! Hoe gecompliceerd kun je zijn :))

25 opmerkingen:

Hannekie zei

ooo die letters die vond ik ook zo mooi..was helaas te laat..alles op....
mooie fotos heb je gemaakt. ik ga zo even een bosje bloemen voor mezelf halen. even vieren dat ik maandag weer aan het werk ga
liefs hannie

brocaatje zei

Mooie letters,......en tja gele tulpen....die gaan bij mij dus achter de schuur haha.
Ben alergisch voor geel denk ik :-)
Wel balen als je denkt dat ze wit zijn,en nu dus.....geel.

Michaja zei

Haha, ja dat is dan even schrikken als ze opeens geel zijn! Maar gelukkig vind je ze toch nog we mooi. Zou toch zonde zijn om ze weg te moeten gooien!
Dank je voor je lieve berichtje op mijn blog.

lia zei

Ja, die letters zag ik. En keek even rond, om tot de ontdekking te komen dat ik niet weet waar ze te laten. Dus niet gedaan, maar dat THUIS hoort ook bij je.

liefs Lia

marian zei

Ik vind die dubbele witte tulpen ook zo mooi! Vorig najaar geen bollen ervan gevonden dus dit voorjaar zonder dubbele witte tulpen dan maar. Geel is ook niet zo de kleur die ik graag zie voor tulpen maar er zit inderdaad al eens zo'n exemplaar tussen, ben het ook al tegengekomen en weet je, als er maar één zoeen tussenzit, is dat net weer speciaal, laat ik die toch staan, heb het nu wel over bollen die je in het najaar zelf buiten plant natuurlijk. Ik had er ook eens gekocht die roze bloemen zouden geven maar toen die uitkwamen waren ze ook lichtgeel en ongelooflijk, die veranderden naarmate ze bloeiden gewoon naar lichtroze. Zal maar ophouden met mijn tulpenpraatje zeker ;-))

Wat vind ik zo'n letters altijd mooi! HOME, THUIS, LOVE,... Leuk, leuk, leuk!

Vandaag hier helemaal geen zonuren hoor, noppes, niks, blij dat ik er gisteren toch iet of wat van heb genoten.

Groetjes,
Marian

wonen bij de dijk... zei

heeee, dat woordje thuis heb ik aan mijn schoonmoeder gegeven.
leuk he...
groet, cobi

Nieneke zei

Mooi! Die letters en die zon dan...want gele bloemen...mwah...hou ik ook niet zo van... Ben trouwens benieuwd naar het vervolg van...

Lynda zei

eerst reageren en dan pas klikken....vindt die letters altijd ZO leuk.....zo toch zomaar eens wat voor mij zijn ;)
Geel hou ik niet van maar ik ben blij dat jij er blij mee bent :D!

Maar uhm...dat kastje?????....*taptaptap*

Groetjes
Lynda

kienkele zei

Dag Corine, jaaaa, wat was het een heerlijke dag he, gister ook al trouwens, ben ook al lekker in de tuin bezig geweest, bergen bladeren geruimd! Genieten was het, dus hopelijk blijft het weer nog even zo!
Die letters zijn prachtig, en die tulpen....tja, geel, ik heb er ook niet zoveel mee, of het moet heeeeel zachtgeel zijn!
Fijne avond, lieve groeten, Tineke

wonen met brocante zei

Dit weer doet inderdaad veel goeds voor je humeur! Ik heb er ook heerlijk van genoten. Mooie foto's en leuke letters. Ik had het laatst hetzelfde met tulpen, het leken witte maar ook die van mij werden geel, gelukkig niet paasgeel dus heb ze wel laten staan. Fijne avond, Peggy

bikim zei

love the clock and your photo of the flower!
happy night Corine!
Rosa

Thuis bij Tjits zei

mooi je THUIS letters!! en wat is er toch met de kleur geel dat bijna niemand daar van houdt.. toch een zonnige kleur.. maar helaas ik ben ook geen geelfan.. alhoewel ik je bos tulpen wel heel mooi vind!

fijne avond!
lieve groet, Tjitske

Home and Lifestyle zei

Wat heb je mooie letters gekocht, dit woord hoort natuurlijk helemaal in jouw (t)huis! Ik ben gek op letters, heb in de gang het woord home staan!

Gele bloemen hebben bij mij ook absoluut niet de voorkeur, maar als je onverwacht voor een verrassing komt te staan, kun je er inderdaad maar beter van genieten!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Maarre......zie ik ook niet twee gelige letters.....????
Of is dit schijn bedriegd.....?
Maar mooi en stoer zijn ze zeker.......
je tulpen trouwens ook.
Fijne avond
Liefs

Stina zei

Ha wat grappig heb precies dezelfde tulpen wist ook niet wat ik zag.

Fijne avond,
groet Stina

Mayflower zei

Wat heerlijk hè die zonnestralen, dit is echt zo'n dag met de hoofdletter G van genieten.
Wat zijn die letters mooi.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Nostalchique zei

Oh, ik ben benieuwd wat je besteld hebt, ze hebben daar alleen maar mooie dingen!!!

Miranda zei

Mooi je letters, dat is inderdaad fijn THUIS komen met een pakje op de mat!

Fijne avond.

Tuur zei

mooi mooi....och en geel heel af en toe best leuk!

It's me zei

Die letters zijn geweldig !! ....enne gele tulpen.......kan echt niet hoor!!.......zuchtttt....fijne avond meis....liefs van mij....xxx...

Karin zei

Ik kende de tuinkamer nog niet, bedankt voor je tip. Nee geel is ook niet zo mijn kleur, misschien wel weer passend in een groene vaas?!

Servies en Brocante zei

ik houd ook niet van geel, duurde ook een dik jaar voordat schoonmoeders dat door had :P
nu krijg ik standaard wit of pastelroze bloemen :P

Rozmeen zei

Geel is ook niet mijn kleur maar ben weg van je fotos...de zon komt zo mooi door die tulpen heen.. Mooie letters!

Lieve groetjes,
Rozmeen

Anja zei

Gave letters zeg! En zo toepasselijk leuk!
Ben ook totaal niet van het geel, grappig.
Groetjes Anja.

Marijke van Ooijen zei

Die letters zijn super zeg!
En ik hou ook helemaal niet zo van geel.
Maar als ik deze tulpen zie, dan zijn ze wonderschoon.
Heerlijk hé dat we het zonnetje nu soms alweer een beetje zien?

Liefs,

Marijke