donderdag 31 maart 2011

sneeuwballen

lentebloemen…

Bij ons in huis staan eigenlijk altijd wel bloemen en dan liefst niet een boeket, maar een soort van veldbloemenbos… alsof je ze zelf geplukt hebt…daar hou ik van.

stoerlief

Sinds vorige week heb ik de zomerbanden weer onder de Mini zitten en op sneeuw zit ik echt niet meer te wachten, maar déze sneeuwballen zie ik graag!

licht

Afgelopen week heb ik veel tijd hier op de bank doorgebracht, een griepvirus nestelde zich in m'n lichaam en het wil er maar niet uit. Bovendien was er iemand die de fiets van Rianne niet kon weerstaan... Een kleine 3 jaar geleden was dat ook al het geval, gelukkig kwam er dankzij de verzekering toen direct een nieuw exemplaar beschikbaar, maar die was dus van de week ook opeens verdwenen...maar ook nu bracht de verzekering uitkomst, dus ze rijd al weer vrolijk rond op een splinternieuw stalen ros :)

Toch brengt het wel weer de nodige rompslomp met zich mee én frustratie...waarom blijven ze niet van andermans spullen af ?????!!!!!!

28 opmerkingen:

marian zei

Een sneeuwballenboom hebben we ook in de tuin staan. Ik weet het, het is een struik maar al van toen de kinderen klein waren, spreken ze van 'onze sneeuwballenboom' en dus blijven we de struik zo noemen. Het is wel nog een tijdje wachten voor er sneeuwballen aan zitten en het daarna, op het einde van de lente eigenlijk, gaat sneeuwen in de tuin ;-)
Goed dat je dochter weer een splinternieuwe fiets heeft intussen. Hopelijk heeft ze nu meer geluk. Vervelend en onbegrijpelijk dat stelen van fietsen; én frustrerend inderdaad!
Hopelijk ben je gauw weer de oude, gezond en wel! Veel beterschapswensen!
Groetjes,
Marian

saskia zei

gelukkig heb je een mooie bank om ziek op te wezen maar leuk is anders natuurlijk .
hoewel vandaag met dit herfstweer :( de bank ook mijn plekje is hoor.
tja dat sommige mensen niet van andermans spullen af kunnen blijven dat snap ik ook niet .
erg vervelend is het wel .
meestal kost het je toch gewoon geld he .
die sneeuwballen zijn prachtig als de sneeuw maar weg blijft.
van mij mag de zon weer gaan schijnen ben die regen nu al zat .

grtjs saskia

Vosje zei

He wat vervelend ziek en dan ook noch een fiets die zomaar verdwijnt!!
Maar je hebt in ieder geval de sneeuwballen nog!!
Geniet ervan en beterschap gewenst!!
Groetjes Truus

Claudia zei

Oh heb je ze al. Bij mij beginnen pas net de blaadjes aan de struiken te komen!

Miranda zei

Wat vervelend dat je de griep hebt en er dus ook slecht weer van af kunt komen en dan ook nog een gestolen fiets! Je sneeuwballen zijn wel erg mooi, nu nog een beetje zon en dan snel weer opknappen...

Groeten,
Miranda

It's me zei

Tja....dat snap ik ook nooit...je word er zo boos om......maar je huis ziet er prachtig uit ...mooi je bloemen.......liefs fijne dag en beterschap van mij....xxx...

La Maison en Wonderboom zei

Mooi die sneeuwballen en beter deze dan echte.
Van de week sprak ik een Amsterdammer en die had het over een jatteneur, een grappig woord vond ik, maar eigenlijk een te leuke naam voor een dief. Vroeger is mijn fiets, met 2 kinderzitjes erop, gestolen. O, wat was ik onthand en ik ben het ook nooit vergeten, helaas was die van mij niet verzekerd.

Beterschap hoor en liefs

Hermine

De Lorelei Brocante. zei

He bahh zomaar iemands fiets meenemen(zacht uitgedrukt)ik weet het de gloednieuwe fiets van mijn zoon is jaren terug ook van het schoolplein...gejat....en je schrikt op dat momnet toch zo je weet waar je de fiets neer hebt gezet en Weg is ie... nergens meer te vinden de sporen liepen door een uitgedroogde sloot.
Daar laden ze de nieuwe fietsen dan gewoon op een kar en verkopen ze later weer.
Wat was ik toch kwaad zeg,ooohhh echt pissig bahhh..
Leuk nieuws....je sneeuwballen zijn prachtig en daar worden we weer vrolijk van hoor !!

groetjes
Dicky Marie.

Colin zei

Gezellig zo die sneeuwballen! Ik begrijp het nog altijd niet dat mensen ongevraagd aan je spullen komen of zelfs meenemen, gewoon afblijven toch?!

Wanda zei

Ik kan me er inderdaad ook erg kwaad over maken. GRRR@!%&*#$KL""{)*&!!! Blijf toch af van andermans spullen...

En waar ik dan blij van word? Nou, van je mooie bloemen bijvoorbeeld.

Beterschap!

Lieve groetjes,
Wanda

wonen met brocante zei

Prachtig blijven die sneeuwballen toch. Balen van de gestolen fietsen. Het is inderdaad een rompslomp en je wordt er eigenlijk nooit beter van. Groetjes Peggy

Kom Achterom zei

Mooi zeg die sneeuwballen! hier nog maar een enkel blaadje te zien.
Nog even wachten dus! en wat is dat toch altijd super balen als er weer eens een fiets weg is. hier rijden ze op echte krotten op dit moment en tot nu toe gaat dat goed!
Fijn weekend en hopelijk helemaal verlost van de griep.
Yolanda

Inka en André. zei

Mooi,de sneeuwballen en,vervelend van de griep,beterschap en,zo is het ze moeten van andermans spullen afblijven.

Wondelgijn zei

O wat balen, wat balen van die fiets!! Je zou ze toch kielhalen, die dieven!!? Bah! Kan me voorstellen dat je hier chagrijnig van wordt!!!
Beterschap overigens! Of gaat het alweer een beetje??

Ans zei

Jeetje,niet leuk van de fiets.
En beterschap,hoor.
Mooie foto van je zithoek en het raam.
Ja en wat zijn ze prachtig,die sneeuwballen.

Groetjes Ans

Judith zei

Balen zeg... van zowel de fiets áls de griep! Gelukkig heeft de verzekering het fiets-probleem opgelost en hopelijk zal de nodige rust jouw griep-probleem ook oplossen en ben je a.s. zaterdag opgeknapt, zodat je van het voorspelde mooie weer kunt genieten!!!
Je hebt wel écht een heerlijk sfeertje in je woonkamer meis en die mooie pot met je 'sneeuwballen' is een erg geslaagd subtiel kleuraccentje, geniet ervan... lieve groetjes Judith

Het stokpaardje zei

Mooie sneeuwballen. Bij mij in de tuin zijn ze nog niet zover. En wat betreft de dieven. Om z'n moment kunnen ze maar beter uit mijn buurt blijven ik krijg dan echt ### neigingen.
beterschap Iris

lia zei

Mooi die sneeuwbollen. Ik heb ook een héle mooie bos bloemen staan.
Hé, maar waar zijn je paspoppen.
En Zaterdag een dagje genieten met het mooie weer.

liefs Lia

Miss M zei

Mooie he, die sneeuwballen. Ik houd ook erg van een 'los' boeket, het liefst zelfgeplukt. Straks, ergens in mei, bloeit het fluitenkruid. Ooh, bij ons achter de sloot bloeien ze dan volop. Zo mooi, ik weet nu al dat ik bóssen ga plukken voor in mijn stoere vaas!
Gaat het al wat beter met je?
Fijn weekend alvast, groetjes, Marjolijn.

Mayflower zei

Ohhh....ik dacht al.....sneeuwballen hihi, maar deze zijn prachtig Corine, ik heb ook een sneeuwbal in de tuin, maar helemaal kort gesnoeid omdat deze vorig jaar stijf onder de luis zat.
Gelukkig dat je dochter ook deze keer weer een andere fiets van de verzekering kreeg, maar je wordt toch woest op die **** die met hun handen niet van andermans spullen af kunnen blijven.
Beterschap lieve meis, hopelijk knap je snel weer op.
Lieve groet, Mea

De Nostalgische Nonnevot zei

Ach jo, wat verveelend voor je...afblijven van anders mans spullen! tja deden ze het maar..beterschap, groetjes Nicole

Home and Lifestyle zei

Dit soort sneeuwballen vind ik oké, het andere soort verwacht ik rond deze tijd ook niet bij jou als zomermens hi hi! Wat staat het mooi, daar word je dan ondanks de griep toch weer een heel klein beetje vrolijk van!

Het jatten van andermans spullen heb ik ook nooit begrepen...ik word ook altijd zo boos van gewelddadige overvallen en al helemaal als ze dat doen bij weerloze, oude mensen!

Beterschap Corine!

Lieve groet, Ingrid

Lynda zei

het uitzicht is mooi, alleen de reden waarom je op de bank verbleef een stuk minder! Ik hoop dat t inmiddels wat beter met je gaat. Ik ben t HELEMAAL met je eens.....AFBLIJVEN!!

Liefs,
Lynda

Alberta zei

Wat een heerlijk sfeertje hangt er toch bij jou! Prachtig die sneeuwballen..
Jammer he dat mensen zomaar alles meenemen, fijn dat het toch weer snel is opgelost zo!

Hopelijk ben je weer aardig hersteld van de griep en kan je gaan genieten van het mooie weer!

Groetjes

ChoCho zei

Het was je weekje niet, heb ik begrepen - maar je hebt toch maar mooie sneeuwballen om naar te kijken ;-)

Margot zei

Als ze de dieven vinden: handjes eraf...onee, mag je niet zeggen natuurlijk, en zeker niet doen...maar je snapt me hè...
Griep???...bah....morgen in de zon, vitamine D happen, en je bent weer beter...Afgesproken???...
Zijn ze er al...de sneeuwballen...
Dadelijk de tulpen in de kliko (de groene hoor) en op jacht naar deze prachtige takken...
Bedankt voor de tip...
Beterschap en een lieve knuf, Margot

Jeanette zei

Sneeuwballen, een van mijn favorieten. Mooi stoer in die vaas. Wens je veel beterschap.

Groet,
Jeanette

Home is where the heart is zei

schijnen ze niet te kunnen :((( Gelukkig kan ze weer rondracen
Mooi die bol hortensia
Zag van de week dat mn annabel eindelijk blad krijgt, was al bang dat ie kapot was
Fijn weekend en hopelijk voel je je snel weer beter

lieve groet Brigitte