woensdag 2 maart 2011

vrolijk

het is maart…

Zoals ik al zei ben ik helemaal blij dat de wintermaanden voorbij zijn, de ramen en deuren gaan open (en weer dicht) en er wordt geruimd en gesopt. Ik ben niet de enige hier in huis die ‘last’ heeft van voorjaarskriebels, ook Janiek wordt er vrolijk van! En dat is te zien:

lentemio

Toen ze ging werken in een kapsalon een paar dorpen verderop kochten we een bromscoot waar ze elke dag op heen en weer scheurt, ideaal! Helaas is het met de winterdag te ver en daardoor veel te koud, dus nu gaat ze al een paar maanden met de bus, op zich prima maar door de wachttijden en vertragingen is ze soms vervelend lang onderweg. Logisch dus dat ze er naar uit ziet weer op haar scoot te kunnen rijden. Van het idee alleen werd ze al vrolijk en om helemaal in voorjaarsstemming te komen kwam ze vandeweek met deze bloemen thuis ;)

miovrolijk

Dus toen ik vanmiddag even de tuin in liep met m’n camera om te speuren naar ‘goed nieuws’ móest ik ook dit even vastleggen…

(De goednieuwsplaatjes volgen later.)

22 opmerkingen:

Wanda zei

Je wordt er inderdaad vrolijk van, die bloemen aan het stuur! Ehm, goednieuwsplaatjes??? Daar word ik goed nieuwsgierig van...

Lieve groetjes,
Wanda

Miranda zei

Wat een vrolijk geheel! Ben wel benieuwd wat je bedoelt met goednieuwsplaatjes; ga je blog goed in de gaten houden ;-)

Fijne zonnige dag.

Kom Achterom zei

Yes weer zo'n malle puber met giga bloemen!! hihi die van mij heeft haar hele fiets vol behangen.
maar jammer genoeg binnen 3 dagen waren de meeste er vanaf gehaald.
Hopelijk heeft jou vrolijke Jetje meer geluk!
fijne dag
Yolanda

Judith zei

LEUK! Toevallig heeft mijn dochter vorige week haar omafiets ook met bloemen gepimpt, staat gewoon errug vrolijk! Geniet van het zonnetje, liefsss

kienkele zei

Jaa, daar vrolijkt een mens inderdaad van op! Ik zag net meneer en mevrouw Merel bij de vijver, drinkend en zich lekker wassend in het zonnetje, dat zijn toch echt tekenen dat het voorjaar op komst is, of niet dan???
Fijne dag verder, lieve groet, TIneke

Home and Lifestyle zei

Wat een lekker stoer scootertje en dan helemaal vrolijk door van die kleurige bloemen!! Het is te hopen dat de temperatuur snel wat omhoog gaat, want vandaag was het zonnig maar ook wel behoorlijk koud!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Goed nieuws...goed nieuws...vertel!!!
Enne.....sst....wil je humeur niet verpesten hoor...maarrr...maart roert soms zijn staart ;0)
Fijne middag
Liefs

marian zei

Heel erg leuk! Zoiets MOET je natuurlijk 'vastleggen'.
Groetjes,
Marian

Lynda zei

oooh maar je begint met het allerbeste nieuws!! Je dochter die er weer zin in heeft, die bloemetjes koopt om haar scooter te pimpen, die vrolijk rondtuft als het weer wat milder wordt......

Liefs,
Lynda

Haikey zei

Dit ziet er inderdaad heel vrolijk uit!
Gezellig hoor!

P.s. de krokussen zaten nog in knop, daarom zijn ze goed uit mijn jaszak gekomen ;-))

groetjes, Haikey

Hannekie zei

wat een geweldige scooter..en helemaal leuk met die bloemen zeg
liefs hannie

Anja zei

Heerlijk al die vrolijkheid!! Leuk de scooter van je dochter.
Groetjes Anja.

Mayflower zei

Wat heerlijk hè die zonnige dag vandaag en wat leuk de met bloemen versierde scooter. Mijn nichtje heeft haar transport ermee versierd, vind het echt heel leuk.
Plaatjes om vrolijk van te worden.
Lieve groet, Mea

De Nostalgische Nonnevot zei

wat een fleurig geheel, met de zon. eindelijk komen de kriebels eraan, ben benieuwd naar het nieuws...groetjes Nicole

Colin zei

Laat de lente maar komen dan kunnen wij genieten en Janiek lekker op haar scootdinges die nu extra leuk gepimpt is!

queenieshome zei

wat n gave scooter zeg !
die meiden van tegenwoordig boffen toch maar met die leuke scooters van tegenwoordig (dat hadden wij vroeger niet ! ja ja ,ik hoor mijn moeder dat ook altijd roepen "dat hadden wij vroeger niet "nou begin ik ook al .....tsss

It's me zei

Wat leuk die bloemetjes op haar scooter geweldig heerlijk voorjaar !!...daar word je toch vrolijk van !! liefs van mij...xxx..

G-style zei

Jaa toen de zon scheen vanmiddag moest ik ook wel even aan je denken, " wat zal Corine blij zijn , die ligt vast al in de tuin haha" Maar ik begrijp dat de deur toch ook gauw weer dicht ging omdat het nog koud was he.

Maar ik zat glimlachend op de fiets en had met m'n gezicht in de zon helemaal geen last van de kou .....heerlijk was het vandaag !

Nou nog een paar van zulke dagen en dan kunnen we er weer tegen, geniet ervan , lieve groet Gea

Karin zei

Ja wat ziet dat er vrolijk uit, als ik een paar jaar jonger was (nou ja heel veel jaren dan) zou ik mijn fiets ook zo oppimpen, maar daar voel ik me dan weer een ietsiepietsie te oud voor *kuch* Ik hoop dat er nog heel wat zonnige dagen gaan volgen, kan je dochter op haar scooter en haar moeder in de tuin!

ChoCho zei

zo, dat valt op ;-)

Carla zei

Van zo'n bromscoot en beter weer word elk mens vrolijk van.
Hopelijk kan ze snel weer met het scheurijzer!!

Goednieuwsplaaatjes??? ben gek op goed nieuws!!
Vertelvertelvertelvertelvertel !!

liefs Carla.

Marja zei

Oh, wat een kleuren! Prachtig, ik voel het gewoon!
Ik heb je blog trouwens een award gegeven, kijk maar eens even op mijn blog...