zondag 17 april 2011

aanrader

brocante op de zomerdijk…

Een groepje enthousiaste brocanteliefhebbers organiseert sinds een paar jaar een kleinschalige, maar o zo leuke brocantemarkt op een landelijk dijkje in Gelderland, een groot succes! Mede doordat de deelnemers (bijna) allemaal échte brocante verkopen! Het is dus een waar feestje om tussen al dat mooie, oude spul op zoek te gaan naar iets wat mee mag naar huis, ook als je niet op zoek bent, heb je grote kans dat je er tóch iets vindt waar je heel blij van wordt :)

Zo vond ik er mijn zilvertinnen cloche… ik was er gelijk weg van en nog steeds is het een pronkstuk bij ons THUIS!

zilvertin

In mijn agenda staat de nieuwe datum al een tijdje genoteerd, want ik wil ‘m niet missen deze gezellige brocantemarkt.

Brocantemarkt.

Een echte aanrader!

21 opmerkingen:

Marieke Reintjes zei

Goedemorgen Corine,
Bedankt voor de tip, lijkt mij erg leuk!!!
Fijne zondag, Groetjes Marieke

Rozmeen zei

ja ik denk dat ik ook ga!!

Liefs en een fijne zondag,
Rozmeen

Anderson cottage zei

en dan zo'n heerlijk zonnetje erbij , geniet ervan , liefs marion

Karin zei

Misschien moet ik deze ook maar eens in mijn agenda noteren. Een leuk uitje voor een mooie dag.

It's me zei

Oh nee!! waarom nou de dag voor moederdag ??? kan ik mezlf toch geen vrij geven??......ga jij wat leuks voor mij kopen dan ???? hihihi!! zoek nog een mooie kinderpaspop.....hahahah!! fijne zonnige zondag.....enne betaal hem zelf natuurlijk !! xxx...xxx...

Home and Lifestyle zei

Dit klinkt bijzonder goed..ik kan mij van vorig jaar nog wel herinneren dat er zo positief over geschreven werd!!

Een fijne zondag Corine! Lieve groet, Ingrid

Anja zei

Wat een leuke tip! Heb het gelijk genoteerd, als ik enigzins kan ga ik.
Groetjes Anja.

Inge... zei

We zouden in December heen maar toen speelde het weer ons parten en nu ben ik er zelf niet dus moet ik het wéér missen helaas.

Fijne avond!
Groetjes Inge

wonen met brocante zei

Bedankt voor de tip. Ik kan helaas niet want ik moet competitietennissen! Ik hoop volgend jaar. Groetjes Peggy

Alle mooie dingen zei

ik zag het ook in de at home staan... geen idee hoeveel kilometer het van mijn huis verwijderd is.. ik ga eens zoeken
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Juul zei

Leuk als je op zo'n markt een speciale vondst doet. Ik kan daar altijd zo van genieten. Noordeinde ligt aan de postcode te zien wel bovenin Gelderland. Ik woon helemaal onderin Gelderland, dus het is niet naast de deur denk ik. Toch eens rondvragen of er iemand met me mee wil want het klinkt wel heel leuk :-)
Groetjes
Juul

Mayflower zei

Dat klinkt heel erg leuk Corine en volgens mij kom je daar straks heel wat medeblogsters tegen als ik de reacties hierboven lees.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Hannekie zei

he daar had ik het vanmiddag nog over..maar 10 minuutjes rijden vanaf kampen..echt een leuke markt..als ik vrij ben ga ik zeker even heen
liefs hannie

Miranda zei

Ben er nog nooit geweest, maar het lijkt mij erg leuk om eens een keertje te bezoeken (een 'oude' vriendin van mij is één van de organisatoren)

Fijne avond,
Miranda

G-style zei

Hoi Corine,

lijkt me zo leuk maar voor ons wel erg ver rijden dus dat zal hem wel niet worden ...... Ik wens je nu alvast heel veel plezier toe op 7 mei.

Wij komen dan trouwens weer terug van vakantie , we gaan naar de Belgische Ardennen en als het goed is dan gaan we daar ook in elk geval naar 1 brocante markt......heerlijk .

Wat een pech met je badkamer , lijkt me wel een schok hoor om het water langs de muren te zien sijpelen.

Maar het wordt vast prachtig allemaal , klinkt zo goed steeds als je erover schrijft .....

Fijne avond verder, hartelijke groet Gea

Lynda zei

de dag VOOR moederdag...kan het beter???;)

Liefs,
Lynda

Sjoukje zei

Heerlijk dat alle markten weer beginnen~! Kunnen we weer wat dagjes uit plannen. Ik hou deze ook echt even in mijn achterhoofd, dank je wel voor de tip.
Fijne dag, groetjes Sjoukje

Carla zei

Waarom zijn dat soort leuke dingen toch altijd zo'n end weg....**sught**

Met een weertje zoals het afgelopen weekend word het vast super gezellig.

fijne dag meis...liefs Carla.

Dannay zei

Bedankt voor de tip! Ik kom zeker even langs met mn lief en kids oja volgende dag is moederdag he ;-))

Heb 'm meteen in mn agenda genoteerd, wordt zo'n drukke maandje met AL die markts en fairs... hihihi

liefs,
Dannay

Anita zei

Bedankt voor je TIP
Ik schrijf het op wie weet gaat het lukken ;-)
Je zilvertinnen cloche is in ieder geval een pronkstuk !!!
FIJNE DAG
Lieve groetjes, Anita

basiclabel zei

Leeuuuk: jammer dat zulke dingen hier bijna nooit voorkomen: zucht :)

Kram