vrijdag 29 april 2011

lopen

de paden op, de lanen in…

Wij lopen graag, niet gewoon een wandelingetje, maar echt flink de pas erin…ik moet zeggen dat het er nu we zo druk zijn met klussen weleens bij inschiet, maar in principe wil ik toch graag zeker 2x per week de loopschoenen aan trekken om erop uit te gaan. Rondom onze kleine stad kun je verschillende kanten op..naar het bos, naar de rivier of langs het kanaal… met dit weer kiezen we natuurlijk niet voor het bos, maar voor de open vlakte langs het water, waar we veel zonnestralen vangen!

lopen

We lopen er vaak alleen, maar niet in de avondzon..dan loopt er aan de overkant van de sloot een stel met ons mee :)

23 opmerkingen:

English style zei

Heerlijk als je zoveel kanten op kan met lopen,
hier mis ik de dijkjes en het water waar ik zo van houd, de bossen zijn ook mooi, maar hier in L ken ik wel zo'n beetje alle plekjes haha
Wel lekker zo'n stevige wandeling hoor, wij doen het ook zeer regelmatig, heerlijk !
Groetjes en een fijn weekend gewenst
Yvon

Nieneke zei

Ja, ik vind het ook heel fijn om hier (bij mooi weer!) een rondje te lopen of fietsen, maar helaas ontbreekt de tijd (of het tijd vrij maken ervoor) me nogal eens...
Geweldig dat stel aan de overkant!

Hannekie zei

nu ik boy niet meer heb is het plezier van het lopen er een beetje af helaas..komt vast wel weer hoor..heb van de week wel even heerlijk gefietst s'avonds...leuk stel trouwens... ;-)
liefs hannie

Home and Lifestyle zei

Wij wonen hier vlakbij de dijk...een paar honderd meter lopen en we zijn er...ideaal voor een wandeling van een uur! We doen het te weinig maar we vinden het allebei heerlijk om een eind te wandelen...flink de pas er in wil ik het alleen bij ons niet noemen, gewoon lekker doorlopen!

Ik wens je een fijn weekend en een gezellige Koninginnedag! Lieve groet, Ingrid

gewoon gezellig ♥ zei

Heerlijk zeg!
Lekker van genieten!

Groetjes Hilde

De Nostalgische Nonnevot zei

Nou zeg, gezellig met z'n vieren, hihi. geniet ervan, een fijn weekend, Nicole

marga zei

Heerlijk voor jullie......ik ben tegenwoordig al blij als ik mijn ene been voor het andere krijg, hahahaha, maar om eerlijk te zijn.....ik ben ook niet zo'n wandelaar. De stukjes die ik met de meisjes(onze honden) maak vind ik genoeg!
Fijn weekend

Kind An Huys zei

Wat een gezellig stel daar aan de overkant!!!
Heerlijk zo samen genieten van een flinke wandeling en de naturr om je heen...
Liefs, Anne.

wonen met brocante zei

Wat leuk gefotografeerd! Groetjes Peggy

Colin zei

Met Guusje kunnen we gelukkig al steeds langere stukken lopen, maar samen trekken we ook geregeld de wandelschoenen aan ... want in beweging blijven is goed voor 'de bouwval' en hoewel het geen vierdaagse-afstanden zijn, vind ik het heerlijk ... je foto van je loopvrienden is leuk!

lia zei

Heerlijk, het is er bij mij de laatste tijd helemaal bij ingeschoten.
Moet er maar weer eens snel aan beginnen.

fijn weekend
liefs Lia

flowersandhome zei

Prachtige foto, wat gezellig met zijn tweetjes de stap erin en wat leuk zoveel stapgelegenheid dicht bij huis.
Groetjes,
fijn weekend,
Marian

basiclabelSweden zei

Wat gezellig met een extra setje aan de overkant :)

Het stokpaardje zei

Heerlijk om even met z'n tweeën erop uit te gaan. Mooie foto.
Groetjes Iris

Miss M zei

Lekker, he, zo met dit weer er op uit gaan. En daarna een heerlijk voldaan gevoel hebben!
Groetjes, Marjolijn.

Miranda zei

Heerlijk hoor een lange wandeling en gezellig dat er dan nog een stel met jullie meeloopt ;)

Fijn weekend,
Miranda

Agnes zei

Wat een grappige foto Corine. Gezellig stel lijkt me dat ze lief met jullie mee wandelen.
Fijn weekend!
Groetjes,
Agnes

Ans zei

Wat leuk,die foto.
De schaduw loopt dus met jullie mee.

Fijn week-end
Groetjes Ans

Anja zei

Zeker genieten zo'n wandeling, doen wij ook regelmatig. Zo mooi buiten en bovendien is het goed voor lichaam en geest.
Groetjes Anja.

Juul zei

Heerlijk hè, wandelen. Zelf probeer ik 3 à 4 maal in de week een uurtje te lopen, nordiccen. Ik heb een hekel aan de sportschool en vind dit wel een fijne vervanging! En je kunt je gedachten helemaal op nul zetten en je komt helemaal opgefrist weer thuis.
groetjes
Juul

Ellen zei

Super, deze foto! Het was vandaag weer zo'n heerlijk weer!

THORNWOODS AT HOME zei

Gezonde bezigheid, en nog gezellig ook!!

Je hoofd lekker weer helemaal leeg en weer lekker opgeladen.

Liefs Monique

ChoCho zei

Mooi zo :-)