vrijdag 1 april 2011

stoer en lief

weggevertje…

Ik hou van puur, ook in huis heb ik het graag stoer, maar wel in combinatie met hier en daar iets liefs (niet teveel, want ik hou weer niet van schattig ;)). Zo vind je in ons interieur vooral pure materialen zoals hout en natuurlijke stoffen, de lieve touch zit ‘m vooral in decoratieve dingen, foto's, kussens, bloemen...

bloesem1

bloesem2

Kadootjes zoek ik graag met zorg uit, ik wil liefst iets geven wat echt bij de ontvanger past, maar ik moet het zelf ook mooi vinden... dus zoek ik eigenlijk altijd naar iets wat ik zelf ook graag zou krijgen...puur, stoer en een beetje lief :)

Voor mijn wegevertje ging dit niet helemaal op, want ik wist natuurlijk niet vantevoren voor wie ik op zoek was naar iets moois...lastig! Maar ik heb wat kleinigheden verzameld waar ikzelf blij van zou worden, dus...Nieneke ...ik hoop dat je er wat mee kunt :) Mail je me je adres even?

13 opmerkingen:

Mayflower zei

Ik probeer net als jij ook altijd met zorg iets uit te zoeken voor een ander, iets waar diegene, maar ook ik blij van wordt.
Kado's die met zoveel zorg en liefde zijn uitgezocht, daar maak je Nieneke vast en zeker heel blij mee.
Prachtige foto van de Bloesemtak Corine.
Wat een heerlijk weekend hebben we (bijna) achter de rug.
Ik wens je een fijne week toe.
Lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Er staat hier nu een sobere stoere pot op de salontafel met een paar kastanjetakken er in die nog uit moeten gaan lopen...ik kijk er telkens naar want ik vind het zó mooi staan!

Toch lukt het mij helaas niet om het consequent door te voeren...ik vind teveel dingen mooi :)

Ik ben benieuwd wat Nieneke van je geschenken vindt...je hebt het in ieder geval met zorg uitgezocht!!

Een fijne week Corine! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Oh, ik denk jouw kennende dat je wel iets hebt uitgezocht waar iedereen blij mee is.
Vanmiddag kwam ik hier langs diverse boomgaarden en ik denk dat over een week heel veel bomen in bloei staan. En ik weer in een prachtige bloeiende Betuwe woon.

Liefs Lia

It's me zei

Wat een bofbips is Nieneke.....leuk hoor!!....ben benieuwd wat het is.......liefs Ria....xxx...

Lynda zei

Nienes gefeliciteerd!!
Cadeautjes...tja....ik heb al menig keer een cadeautje met pijn in mn hart los moeten laten, OF ik kocht er gewoon NOG een voor mezelf....als IK het niet leuk vindt koop ik het niet:D!

Liefs,
Lynda

Miss M zei

Het hadden mijn woorden kunnen zijn... stoer en puur, maar toch met wat lieve dingen erbij... Er is namelijk zoveel leuks te koop! Ook voor een ander :-)

Groetjes, Marjolijn.

Collie-Collie zei

Ik herken het wel. Als ik een cadeautje zoek, zoek ik altijd iets, wat de ander graag zou krijgen, maar ik eigenlijk ook... Dat is soms goed zoeken, maar het lukt eigenlijk altijd wel...

Wat een mooie foto van dat schattige bloemetje tussen alle knoppen...

Groetjes, Collie

Claudia zei

Prachtig!!!

Margot zei

Uhhh...goed `kijken bij mij..maar manlief en kids zijn er echt alle 3 ingedoken..
Toen ik mijn logje intikte vond ik het ook raar hoor...niet bbquen, wel zwemmen...blonde logica???
Oké...nu naar jouw lieve berichtje..ik geef ook alleen wat ik zelf leuk vind, en koop het dan soms zelfs dubbel...
Die Nieneke is vast een bofkont...
Zonnige groetjes, Margot

Marja zei

Prachtige foto's van die bloesemtak..Voor Nieneke gefeliciteerd hoor!

Lieve Groet Marja.

Jeanette zei

Nieneke gefeliciteerd en die stoere tak vind ik helemaal geweldig.

Groet,
Jeanette

Het stokpaardje zei

Mooie foto's van een stoere en een beetje lieve bloesemtak.
Groetjes Iris

Jeanette zei

Mooi en teer deze bloemen van de bloesemtak, stoer en een beetje lief, zoals je zelf ok zegt"-)

Liefs...