dinsdag 5 april 2011

zee en strand

én zon…

Vorige week was het weer een wel heel geschikt gespreksonderwerp, de berichten voor zaterdag waren veelbelovend! Toevallig gingen wij dit weekend een paar dagen naar Scheveningen…

Scheveningen

want een paar weken geleden boekte ik een romantisch weekend ‘met z’n twee naar zee’. (Nee, we logeerden niet in dit hotel..)

Vrijdag togen we vol goede zin richting de kust, de zee is voor ons altijd een favoriete plek om even weg te zijn. Zo hebben we dus 2 dagen volop, met de zaterdag als topdag, genoten van zon, zee en strand!

zeeschooiers

schuimduinbankje

Het was er druk, heel druk, er waren zelfs mensen aan het zwemmen… wij niet… wij hebben gelopen, met een stapel tijdschriften op een plaid gelegen, op een terras gelounged én bijzondere foto’s gemaakt :)

draadstaal

Ja, als je van stoer houdt…..

En wat te denken van deze zeevruchten :))

zeevruchten

zeevruchten.

En een nieuw soort strandvlo ??

zandvlo

Zondag planden we een dag Den Haag, voor mij één van de mooiere winkelsteden van ons land, niet persé om zelf te shoppen, hoewel de winkels er ook prachtig zijn, maar alleen al om het mensen kijken, het publiek wat daar rondloopt is doorgaans goedgekleed en gekapt, een heerlijkheid om inspiratie op te doen en ik let dan vooral op schoenen en tassen…. Tot onze verrassing kwam zelfs de zon nog even om het hoekje kijken, zodat we voordat we weer in de auto stapten nog wat zonnestralen konden vangen.

samen

Een romantisch weekend…met z’n twee naar zee...we hebben genoten!

31 opmerkingen:

oma leentje zei

Oei oei je was heel dichtbij. Gek he ik liep dus ook in de stad en jij dus ook. Ben je nog naar de winkel van RM geweest. (zie mijn Logje). Mega groot. Ik ben niet zo van overal letters op maar is wel een heel mooie winkel. Prachtigge foto's heb
je gemaakt van mijn geboorte dorp.

Liefs leni

lia zei

Oh lekkerrr, dan heb je het getroffen Zaterdag met het weer.

liefs Lia

English style zei

Lekker om zulke dagen aan het strand door te brengen, jullie hebben het met het weer goed getroffen !
Groeten Yvonne

G-style zei

Wat heerlijk Corine en wat heb je het getroffen met het weer, je zult maar regen hebben .......

Prachtige foto's heb je gemaakt , ik geniet echt even mee .

Wij gaan straks in mei met ons vieren naar de Belgische Ardennen en daar heb ik ook echt zin in, er even uit ......

Misschien daarna wel vaker met ons tweeen weg want Joëlle baalde nu al dat ze dan niet naar haar vriendin en de paarden kan ....haha

Nou ik wens je een fijne week verder , als het goed is, kun je morgen weer het zonnetje vangen .

Hartelijke groet van Gea

Hannekie zei

wat heerlijk....je had dan ook het perfecte weekend uitgekozen
je fotos zijn geweldig!!!
fijne dag verder
liefs hannie

It's me zei

Nou kijk dat is mooi !! heerlijk...leuk om te horen ook !! geniet maar lekker verder deze week !! ...liefs Ria....xxx..

Rozmeen zei

das genieten en je hebt zulk mooi weer gehad..

Liefs,
Rozmeen

Tuur zei

oooh heerlijk eventje samen genieten!
en ons heb je ook even mee laten genieten, heerlijk!

Claudia zei

Van strand kan ik geen genoeg krijgen...

saskia zei

zo dat was boffen met het weer he .
den haag is zeker een leuke stad mijn dochter gaat daar naar school dus ik kom er geregeld .
leuk hoor zo'n weekeind samen fijn dat je zo genoten hebt .
en door die mooie foto's genieten wij met je mee.

grtjs saskia

La Maison en Wonderboom zei

Zee is ook voor mij vakantie, zo wijds en fris en mooi. De golven, eb en vloed, alles boeit me.
's Gravenhage heeft iets,dat vind ik ook.

Groetjes
Hermine

Marieke Reintjes zei

OOOhhh,..heerlijk genoten zeker!!! Mooie foto`s hoor!!
Groetjes Marieke

Carla zei

Oh heerlijk...Scheveningen...dat staat al zo lang op mijn verlanglijst.
Deze zomer gaan we het gewoon doen, we gaan dit jaar niet naar het buitenland, dus een weekend Scheveningen gaat zeker gebeuren.
Je hebt prachtige foto's gemaakt jóh!!

liefs Carla.

Servies en Brocante zei

Nog nooit geweest, toch maar eens een keer doen als ik deze foto's zie..
Lekker weekendje hoor!

wonen met brocante zei

Heerlijk zo'n weekendje. Dat heb je af en toe gewoon nodig...even lekker met z'n tweetjes er tussen uit. Je hebt het ook getroffen met het weer. Groetjes Peggy

All Seasons zei

Jullie hebben genoten en zekers erg geboft met het weer, dat doet zoveel goeds!!
Mooie foto's heb je gemaakt.
Geniet er nog maar lekker van, dat doe ik nog steeds van Sevilla. Wij zijn vorige week weg geweest..
Fijne dag nog ☺5
Groet
Patricia

Anita zei

Scheveningen en Den Haag
zijn zo leuk voor een WEEKENDJE WEG !!!
Prachtige foto's
mooi en stoer door hun eenvoud :-)
Geniet nog maar even na ...
Lieve groetjes, Anita

Mayflower zei

Wat heerlijk zo'n romantisch weekend en wat fijn dat jullie hebben genoten. Ik geniet nu even van de zonnestralen die je heb gevangen, want hier regent het nu.
Ik ben nog nooit in den Haag geweest, maar het lijkt me ook een leuke stad om eens aan te doen.
Lieve groet, Mea

Miranda zei

En wij genieten dan weer mee door jouw prachtige foto's! Heerlijk hoor een weekendje naar zee...

Fijne dag,
Miranda

Jeanette zei

Heb Den Haag en Scheveningen al een paar keer mogen bezoeken. Erg leuke steden. Jij hebt een leuk weekend gehad, dat is wel te zien aan je foto's. Geniet ervan!

Groet,
Jeanette

Franse Lelie zei

Heerlijk het strand, wij zijn er graag te vinden! En wat hadden jullie een geluk met het weer, je krijgt wat je verdient zeggen ze toch:)
En Den Haag is zo gezellig en inderdaad altijd een beetje chique....geniet nog lekker na, lieve groet

Home and Lifestyle zei

Ohhh...wat gaaf! Dit doet mij denken aan september vorig jaar toen manlief en ik ook naar Den Haag zijn geweest! Ik voel dus helemaal aan wat je bedoelt...wij vonden het toen ook helemaal geweldig! Prachtige foto's heb je er van gemaakt!

Ik wens je een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

ChoCho zei

zucht zucht - zoooo romantisch - ik wil ook ! :-)

Ans zei

En wij genieten mee.
Je foto's zijn ontzettend leuk.

Groetjes Ans

Anja zei

Dat klinkt als een topweekend!! Lekker joh. Mooie foto's gemaakt.
Groetjes Anja.

Miss M zei

Oh, heerlijk zo'n weekend! Jullie hebben echt geluk gehad met het mooie weer...
Ik ben ook zo'n strandmens... heerlijk met de kinderen rennen over het zand, in het water, zwemmen, taartjes bakken, picknicken, noem maar op.
Mooie foto's heb je gemaakt. Vooral die ene met de paal erop. Práchtig! Stoer... ;-)

Groetjes, Marjolijn.

De Nostalgische Nonnevot zei

O heerlijk hebben jullie het gehad...dat is te zien! Volgens mij heb je moeite moeten doen om geen mensen te fotograferen, hihi. Liefs nicole

Het stokpaardje zei

O heerlijk z'n weekendje weg met z'n tweetjes. Mooie foto's.
Groetjes Iris

Het Hoogerhuys zei

Lekker even met zijn tweeen erop uit, heerlijk moet dat zijn, wij gaan toevallig volgende week een paar dagen naar Limburg, met zijn tweeen.
Mooie foto's heb je gemaakt.

Nieneke zei

Hoi Corine,
Ik zit vanavond even lekker achter de computer en lees her en der wat berichten terug. Wij zijn namelijk dit weekend ook weg geweest (jaha; ik ben stiekem altijd een beetje (klein beetje) jaloers op jou en Gert en jullie gezellige trips zoals ik al eens bekend heb...maar nu gingen wij dus ook!) Ik heb genoten van jullie mooie plaatjes van afgelopen weekend en scrol nog even naar beneden en zie ineens mijn naam...Nou Ja!!!! Ik mail je meteen m'n gegevens, want ik ben benieuwd!

Colin zei

Heerlijk zo samen een weekendje weg en dan ook nog zulk mooi weer, dat is extra genieten. Groetjes, Colin