maandag 9 mei 2011

moeder

elke dag…

We hebben een flinke tuin en we zien dus heel goed dat de natuur schreeuwt om regen(water), gelukkig hebben wij een pomp zodat we om de dag een deel van de tuin een paar uur kunnen sproeien. Maar verder vind ik dit mooie weer een heerlijkheid, van mij mag het zo blijven tot eind september! En m’n oma voegde daaraan toe: daarna een week schaatsen en dan weer lente.. Helemaal mee eens, oma :))

Afgelopen zaterdag waren we op op de Zomerdijk in Noordeinde, op een kleine maar geweldig leuke brocantefair bij ons in de regio. Veel van de verkopers zijn zo langzamerhand bekenden geworden, waar we regelmatig terugkomen, natuurlijk vanwege hun stoere brocante-aanbod maar ook vanwege de gezellige contacten ;)

fles

vaas

En nee we gingen niet met een lege auto naar huis… ik ben gek op glaswerk en dat was er genoeg, maar bij deze fles maakte mijn hart echt een huppeltje, stoer en lief tegelijk en dat kan ik maar moeilijk weerstaan…! Verder kochten we een originele Jielde-lamp, het is de bedoeling dat ie als stoer item onze slaapkamer gaat verfraaien, maar door de badkamerverbouwing is het boven niet bepaald fotogeniek, dus plaatjes daarvan zijn nog niet beschikbaar.

Zaterdagavond ging Janiek naar haar zus, voor een gezellige zussenavond, wat tutten samen en daarna stappen…

Zusjes

Rond half 3 lagen ze in bed en om half 8 zaten ze al weer op de fiets om richting onze stad te fietsen, Janiek had namelijk oppasdienst in de kerk ;) Maar…er kwamen geen kinderen om op te passen… zuur! Na een paar uur bijslapen hebben ze met ons genoten van een relaxt dagje tuin. Ik heb niet zoveel met moederdag, mijn kinderen komen regelmatig met iets lekkers, iets leuks of met mooie bloemen thuis en zulke spontane blijken van waardering doen me meer dan een kadootje op die ene dag… toch hadden ze ook nu een verrassing geregeld…ik kreeg een kado-abonnement op Seasons… dus zondag zat ik met m’n haar omhoog, zonnebril op half in de zon en half in de schaduw op te genieten van leuke artikelen en mooie foto’s!

moederdag

Nog één week werken, dan heb ik een week vakantie..

24 opmerkingen:

lia zei

Grappig dat wij veel dezelfde gedachten hebben.
En heerlijk dat die meiden het goed met elkaar kunnen vinden om samen te gaan stappen.
En mijn abonnement die ik ooit kreeg is net afgelopen. Leuk blad....
En die fles is ook heel leuk.

Liefs Lia

Miranda zei

Had zaterdag helaas geen tijd voor de brocantefair (na een weekje weg was het hoogste tijd voor de tuin/was), maar ik heb er erg veel positieve dingen over gelezen, dus wie weet de volgende keer... Toch leuk dat je nog een onverwachts kadootje kreeg, altijd leuk Seasons.

Fijne dag,
Miranda

It's me zei

Die fles is superrrrr.....echt en wat een mooie meiden heb je !! geniet van een lekker weekje ...liefs Ria...xxx

At Home By Us zei

Fles is geweldig. Jammer dat het voor ons ver rijden is anders waren wij ook met (te) veel terug gekomen. Mooie dames heb je!

Nog 1 week werken en dan heb je lekker vakantie. Heerlijk voorruitzicht.

Fijne week.
Cynthia

Collie-Collie zei

Wat een prachtige stoere fles heb je gekocht. Leuk dat die meiden ècht lekker eerst tutten en dan op stap gaan! Ik hoop dat Kirsten en Bridget dat later ook gaan doen. Mijn zus en ik hebben ook geregeld úren boven gezeten voordat we op de fiets weggingen...

Groetjes, Collie

Huize Kip Kakel zei

Heerlijk je meiden verhaal!
en je fles is geweldig mmoi, ook je kado natuurlijk super!
Hoe ist met de verbouwing?
Jullie doen tussendoor gewoon leuke dingen? Heerlijk..
Bij ons het echt een beetje afzien en de leuke dingen staan op een heel laag pitje, maar dat komt wel weer goed, toch?
succes ermee!
Fijne dasg, groetjes Hannie

my day zei

Hoi Corine,
gezellig hoor die meiden met elkaar,en nog twee nummers van Seasons dan zit mijn kadoabonnement er al weer op.Vind je fles ook geweldig, wat een supervondst. Geniet van je weekje vrij volgende week.
Liefs, Ingrid.

Claudia zei

Wat een heerlijk kado om te krijgen, daar heb je met recht lang plezier van!

Rozmeen zei

Prachtig cadeau en wat heb je mooie dochters!
Ik was ook met mijn kleintje even op de fair zo gezellig.. mooie weer ook!

Liefs,
Rozmeen

Inka en André. zei

Prachtig cadeau en een schitterende fles heb je gescoord en wat een geweldige mooie dochters heb je,fijne week

Passione Helena zei

Een heel rijk bezit..twee prachtige dochters!
Wat een mooi cadeau en wat een super fles!

Geniet van dit alles!

Fijne week,
Liefs Helena

Hannekie zei

ja daar had ik nou ook graag heengegaan naar de dijk. is voor mij maar een kwartiertje rijden. maar er was gevraagd of ik extra wou werken ivm moederdag. jammer maar ja..er komt vast nog zoveel leuks..jou vaas is geweldig. en je meiden ook..zeker iets om heel trots op te zijn
liefs hannie

Room Seventeen zei

Mooie fles, je ziet ze steeds vaker ...heel decoratief. Wat ben je lekker verwend met Moederdag!

Lynda zei

plaatjes!! die meiden van je, en wat leuk dat ze zo goed samen overweg kunnen! Cadeautje erbij, mama blij!!!;)

Liefs,
Lynda

Home and Lifestyle zei

Wat heb je mooie dochters Corine en leuk dat ze samen uit gaan! Ik kan het me op dit moment niet voorstellen dat dat hier ooit gaat gebeuren (zo thuis kunnen ze best aardig met elkaar, maar ze verschillen behoorlijk)...maar wie weet!

Mooie aankoop heb je gedaan! Ondanks dat de fair in Gelderland is, is het hier vandaan toch nog wel een aardig stukje rijden en bovendien werd ik na thuiskomst uit Parijs heel handig ziek. Ben ik zelden en als ik het ben dus tijdens vrije zomerse dagen! Gistermiddag knapte ik weer op dus vandaag mocht ik weer lekker naar het werk hihi!

Geniet lekker van de Seasons...een wel heel erg leuk cadeau!! Lieve groet, Ingrid

Het stokpaardje zei

Je hebt helemaal gelijk juist de spontane attenties spreken meer dan die vaste verwendag in het jaar. maar toch leuk dat ze je niet vergeten zijn ;-)
Groetjes Iris

Ans zei

Een hele mooie sierlijke fles.
Echt een blikvanger.

En je dochters...leuk,hoor.
En het moederdagcadeau is een goede keus geweest,geloof ik.

Groetjes Ans

RUW MET STIJL zei

Net als de andere vind ik het ook een mooie fles. Hier zijn de flessen pas van buiten naar binnen verplaatst. Zeker met 1 bloem erin...helemaal goed.
Ik ben zondag ook erg verwend door mijn 2 dochters. Geniet ervan.
Groetjes Ellen

wonen met brocante zei

Ik had zaterdag ook willen gaan maar ik had niemand die mee kon en vond het te ver om dan in mijn eentje te rijden, zo ongezellig. Ik hoop een volgende keer ook van de partij te zijn. Mooie fles heb je gekocht. Leuk dat je dochters samen gaan stappen. En toch een leuk cadeautje op moederdag...als dat alles bij elkaar geen geslaagd weekend is?!?!?! Groetjes Peggy

Jeanette zei

Allemaal ingrediënten die zorgen voor een zeer geslaagd weekend. De vaas is inderdaad een beauty.

Groet,
Jeanette

Miss M zei

Wat een mooie fles heb je gescoord. Mag je trots op zijn!
En moeder... wat heb je mooie dochters!

Groetjes, Marjolijn.

Colin zei

Leuke meiden, geweldige fles, super abonnement ... nu aftellen naar je vakantie ... allemaal genietdingetjes dus! Groetjes, Colin

De Lorelei Brocante. zei

Hoi Corine,
Nu kom ik ineens met een idioote vraag zo na Moederdag....let op, komt ie hoor...
Jullie hebben op de luiken buiten Herderinnetjes zitten zag ik toevallig op mijn speurtocht naar deze dingetjes......
Zijn die dan nu ook nog Nieuw te krijgen ??? en zo jaaaaa Waar zou ik daarvoor moeten zijn dan ????
Ik ben nl op zoek voor mijn schoonzus die kan nergens iets vinden.
Weet jij waar ??? zou je het dan heeeelll mischien op mijn Blog door kunnen/willen geven ????
Heeellll veel dank natuurlijk hé.

groetjes
Dicky Marie.

Anita zei

Dat is tóch een leuk moederdag cadeau Corinne :-)
Gekregen van twee prachtige dochters !!!
En die fles: móói hoor. Hij heeft een super plekje daar naast je fauteuil.
Lieve groetjes, Anita