maandag 16 mei 2011

pioenrozen

vandaag…

GISTEREN was Gert jarig, VANDAAG verzamel ik m'n (hand)bagage, want MORGEN vertrek ik met vriendin A. voor 5 dagen naar Saint-Rémy-de-Provence :). Daar waren we vorig jaar ook (april ging toen niet door vanwege de aswolk, maar in september gingen we alsnog) en dat beviel zo goed, dat we nu dus weer gaan!

Ook al loopt niet alles in het/ons leven op rolletjes, zijn er genoeg verdrietigheden te dragen, we beseffen ook dat er heel veel te vieren en te genieten valt. Niet alleen grote dingen zoals een vriendinnentrip naar Zuid-Frankrijk, maar ook kleine dingen zoals een prachtige bos pioenrozen op de keukentafel...

30.1knop30.2opening

30.3pioen.30.4bloei

Mijn favoriete bloem… mooi van knop tot bloem…

pioenbloem

36 opmerkingen:

Room Seventeen zei

Mooi die pioenen! En de seringen ( vorige post ) ook.
Ik wens je een fijn uitstapje. Geniet er van, heb ik ook gedaan toen ik vorige week in Frankrijk was. Kan nog steeds niet wennen aan de dagelijkse sleur en zou zo weer terug willen ;-)

Collie-Collie zei

Geniet van je uitstapje samen met je vriendin.
Ik vind pioenrozen ook zulke prachtig bloemen. Als knop tot en met als ze helemaal open zijn... zo prachtig en de kleur... zo mooi zachtroze.

Groetjes, Collie

Bonjade zei

Prachtig idd geluk zit hem in het kleine.....
Geniet heerlijk van je reisje en tot snel.
Nog van harte met je grote liefde ;0)
Fijne week
Liefs

faire un songe zei

Geniet van je dagen met vriendinnen... heel kostbaar en mooi..!!
Gefeliciteerd met Gert en je Pioen rozen zijn prachtig,...!!
Groetjes Hetty

De Nostalgische Nonnevot zei

O at een mooi pioenroos..gefeliciteerd nog! En geniet van je uitje, groetjes Nicole

oma leentje zei

Prachtig die pioen . Mooie foto zo. Geniet van het uitstapje en vier her leven. Liefs Leni

Evelyn zei

Supermooie pioenrozen zeg!!

Passione Helena zei

Van harte gefeliciteerd met je geliefde!

Het is een prachtige bloem..ook één van mijn favorieten!
Ondanks de verdrietmomenten, is het ook wel eens goed, om even een verzetje te hebben. Ik wens je heel veel plezier met je vriendinnen!
Stiekem ben ik een beetje jaloers;-)

Genieten hé?!

Lieve groetjes, Helena

Sjoukje zei

Heerlijk er even lekker tussenuit, kun je weer lekker even bijtanken. Veel plezier~! Je pioenrozen zijn prachtig, dat is genieten...
Fijne week, groetjes Sjoukje

Joan Ottevanger zei

Heerlijk hé zo'n weekje weg.Je foto's zijn geweldig.Veel plezier daar.

Miranda zei

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Gert. Heerlijk hoor een paar dagen er helemaal tussen uit (is soms ook wel even fijn om dan moeilijke dingen achter je te laten) en wat betreft de pioenen... er is soms inderdaad maar weinig nodig om even echt te genieten.

Het stokpaardje zei

Leuke fotoserie van knop tot bloem. Veel plezier met je vriendinnen.
Groetjes Iris

G-style zei

Nog gefeliciteerd met Gert . Succes met inpakken (vind ik altijd een ramp)
en wat heerlijk dat je een aantal dagen weg gaat , ik weet nog van de foto's van de vorige keer dat het daar heel mooi is .....

Ik wens je dan ook ontzettend veel plezier en mooi weer toe !

hartelijke groet Gea

Claudia zei

Geniet er maar lekker van!

lia zei

Hier ook nog even feliciteren, en heb je nog buiten kunnen zitten. Hier was het gisteren de hele middag droog, en uit de wind zelfs aangenaam.
Heel veel plezier de komende dagen in Frankrijk.
Enne....prettige vlucht.

liefs Lia

Mayflower zei

Eerst wil ik je nog feliciteren met Gert z'n verjaardag Corine.
Wat een heerlijk vooruitzicht er met je vriendin een paar dagen tussenuit naar Frankrijk.
Ook al loopt alles in je leven niet altijd zoals je zou willen, je heb gelukkig nog wel oog voor alles wat je wel geluk brengt. Geluk, vaak verpakt in de kleine dingen, ligt overal om ons heen, alleen moet je er wel oog voor hebben en gelukkig heb jij dat.
Prachtig de Pioenen, wat kun je blij worden van zo'n mooi boeket.
Ik wens je een supergezellige vakantie toe.
Lieve groet, Mea

bijzonder-oud zei

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jouw lief!

En geniet van de dagen die voor je liggen!
Je hebt helemaal gelijk, ook al gaat het niet altijd zoals je hoopt, het is mooi als je toch kunt genieten van de dingen die wel goed gaan/leuk zijn om te doen (zoals deze reis!)

En mooi dat je ook kunt genieten van de kleine dingen, ik vind het altijd een enorme rijkdom als je de kleine dingen kunt zien en er van kunt genieten!
Lieve groet en veel plezier!
Yolanda

Hilde's Hebbedingetjes zei

Volgens mij LEEF je dan echt, als je alle goede dingen driedubbel kunt waarderen!!
Geniet ervan!!
Groetjes Hilde

Anja zei

Zeker een prachtige bloem waar je heerlijk van kunt genieten. Geniet van je uitstapje, al zal dat best wel lukken. Veel plezier.
Groetjes Anja.

THORNWOODS AT HOME zei

Van harte gefeliciteerd met Gert, inderdaad grappig dat ij en Frank op dezelfde dag jarig zijn!! Leuke dag gehad?

Geniet lekker van het uitje met je vriendin!!

En mijn lievelingen zijn het ook pioenen, kan er geen genoeg van krijgen, helaas altijd maar een kleine periode dat ze er zijn, maar dan moet je er juist van genieten.

Veel plezier.

Liefs Monique

Margot zei

Lees ik hier nu mijn eigen berichtje???...pioenen en reisje naar Frankrijk met vriendinnen???...
Onee, mijn hubbie is niet jarig en ik vertrek vrijdag pas, dus...
van harte gefeliciteerd nog, en geniet van de kleine/grote dingen in het leven, die de moeite waard zijn...en dat zijn er nog heel wat!!!
Veel plezier, et au revoir....
Margot

Vosje zei

Ga gewoon genieten!!!

detuinkamer zei

Feliciteer je Gert nog even van me en jij heeeeel veeel plezier in Frankrijk, heerlijk wij zijn net begonnen met slopen van de badkamer wat een ellende zou zo met je willen ruilen.
De fittingen zijn binnen, we mailen wel na je vakantie.

Groetjes karin

It's me zei

Geniet maar lekker meis.......liefs Ria....xxx...

Miss M zei

Gefeliciteerd met Gert!
En heerlijk dat je er tussenuit gaat met je vriendin! Boffen hoor! Genieten he!
En jaaa... pioenrozen, je ziet ze nu overal. Ook in ons huis, alleen staan deze nog vol in de knop. dus ik wacht nog even met kiekjes maken :-)

Groetjes, Marjolijn.

Home and Lifestyle zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met Gert en wat heerlijk dat je er een paar dagen tussen uit gaat! Ik kan mij de post van vorig jaar nog wel herinneren, zaten jullie (of je vriendin) daar niet lekker met de voeten in het zwembad?

Heel veel plezier Corine, ik zou zo mee willen hoor!!

Een hele goede reis en tot gauw! Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Van harte met je lief ;-)
Héérlijk dat je er gezellig even tussenuit piept.
GENIETEN
het zit hem vaak in alle kleine dingen !!!
Tot laterzz
je hebt dan vast iets moois voor ons in petto ;-)
Lieve groetjes, Anita

Lynda zei

Van harte gefeliciteerd voor Gert!
Ik dacht al, is daat alweer een jaar geleden dat je ging, maar inderdaad...september! Wat een heerlijk vooruitzicht weer Corine, ik wens je lol en plezier!!!! EN mooi weer;)!

Liefs,
Lynda

Hannekie zei

nog gefeliciteerd!!!! en ik hoop dat je dit nog leest..hele fijn vakantie!!
liefs hannie

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd en geniet van je trip! Heerlijk er even tussenuit, weer energie opdoen, lieve groetjes

my day zei

Hoi Corine,
nog van harte gefeliciteerd met Gert zijn verjaardag en geniet maar lekker in Frankrijk!!
Liefs en een fijne vakantie, Ingrid.

Haikey zei

Hoi Corine,

Geniet er samen lekker van hoor!

fijne tijd daar in Frankrijk ;-)

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Gefeliciteerd met je manlief ... heerlijk he zo bos pioenen geniet er lekker van ze zijn zo weer weg ... veel plezier deze week en mischien lees ik je op mijn blog ....

groetjes rosita

Colin zei

Nog gefeliciteerd met de man des huizes, heel veel plezier in La France; geniet er maar lekker van. Groetjes, Colin

Judith zei

Alsnog gefeliciteerd met Gert!
En het klopt... ieder huisje heeft z'n kruisje, maar dat mag geen reden zijn om het leven niet te vieren: integendeel!!!
Dus geniet de komende dagen van je omgeving en het gezelschap, liefs Judith

Nieneke zei

Nou, ik denk dat ik nu dus te laat ben en dat je met je gat al in Frankrijk zit...Veel plezier!