woensdag 25 mei 2011

tussen de olijfbomen

ons logeeradres…

Op het domein van onze gastheer zijn 5 gastenverblijven: le garage, l’atelier, le bureau, le cabanon en l’appartement, de laatste was vorige week ons ‘thuis’.

patio

Via de trap in de patio liepen we naar boven… bij de deur witte oleanders,

oleander

en een heerlijk plekje voor een glas rosé :)

terras

Vanuit de slaapkamer, wat zeg ik…vanuit m’n bed…was dit wat ik zag als ik wakker werd…

ochtendzon

Het was echt een heerlijke week, maar nu gaan we weer over tot de orde van de dag, gelukkig is er hier THUIS ook genoeg te genieten (maar wel anders ;))

16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gelukkig kan ik bij jou wel reageren, bij een aantal anderen lukt dat niet en dat is zó vervelend!!

Wat een uitzicht Corine...zucht...dat is toch geweldig mooi! Ik kan me goed voorstellen dat je nog helemaal in de naweeën van dit weekje weg zit, een week vol zon is voor jou natuurlijk sowieso helemaal het einde.

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Collie-Collie zei

Wat een uitzicht zeg.... prachtig! Geniet nog lekker na.

Groetjes, Collie

Bonjade zei

Ik word steeds meer jaloers....MENN! Wat een oord......daar moet ik toch echt eens heen.
En dan zeker....idd....een bommetje!
fijne dag

@nne zei

ik heb een paar berichtjes van je gemist ... ze nu gelezen én meegenoten! lieve groet, @nne

RUW MET STIJL zei

Dat ziet er prachtig uit, en dan dat uitzicht...super.
Wat zullen jullie genoten hebben.
Groetjes,
Ellen

English style zei

tsss, heerlijk zeg, doe mij ook zo'n weekje, heerlijk!!!!
maar idd zoals je zegt, even omschakelen en thuis is er ook veel te genieten!!
Fijne dag
groetjes Yvon

Miranda zei

Wat een heerlijk uitzicht! Terug tot de orde van de dag zal toch (helaas) een keertje moeten, maar het sfeertje uit de foto's is wel geweldig en net wat je zegt; thuis is er ook van alles te genieten.

Fijne dag,
Miranda

Laura @ 52 FLEA zei

Thank you for sharing your wonderful trip Corine! Such a lovely destination...perhaps some day I will get there too! Hope you are refreshed and relaxed now that you are home again.
Take care, Laura :)

Anita zei

Wahah BOFKONT en nu verder nagenieten !!!
Corine is namelijk weer THUIS hihi
Dank je wel dat we mochten meegenieten ;-)
Lieve groetjes, Anita

Jeanette zei

Geniet nog maar even ik hoor dat het weer morgen in Nederland heel anders gaat worden, bah terug naar Frankrijk of niet dan??

Groet,
Jeanette

flowersandhome zei

Het was echt genieten van jouw vakantieposts! Jij doet ons allemaal zin krijgen om te vertrekken, vooral met dit mooie weer.
Groetjes,
Marian

lia zei

Jij had vanmorgen nog even een post gemaakt.
Maar mooi uitzicht meid.
Met een uurtje was ik weer thuis.
Bedankt voor de gezellige dag.

liefs Lia

Het stokpaardje zei

Wat een uitzicht en de omlijsting maakt het net een schilderij heel mooi.
Groetjes Iris

Brigitta zei

Bij het zien van deze foto's krijg ik wel heeeeeel erg veel zin in Frankrijk!! De laatste keer was in 2002....
Schitterende foto's bedankt voor het delen!

Brigitta

Wondelgijn zei

Ooo, wat klinkt dat verleidelijk.... ik wil ook, ik wil ook...! En dan die pioenen... Geef mij een huis vol pioenen en je hoort mij niet meer! *zucht*

ChoCho zei

zucht zucht - ik ben helemaal niet jaloers hoor ... helemaal niet ... toch ?