dinsdag 28 juni 2011

anoniem

antwoord op een vraag…

Al roep ik altijd hard dat ik blog voor mezelf, ik geef toe dat de reacties van de lezers mijn blogplezier absoluut verhogen :)

stoer

En als het even kan probeer ik als er in een reactie iets gevraagd wordt antwoord te geven via de blog van de reageerder of via een mailberichtje, maar wat te doen als iemand anoniem reageert?? Zo anoniem zelfs dat er ook geen naam onder de reactie staat… Waar moet ik dan mijn antwoord laten?? ;)

paddestoel

Anoniem reageren is heel handig als je zelf geen blog hebt, maar heb je iets te vragen mail me dan gewoon, mijn mailadres is te vinden op mijn profiel.

Groeten, Corine(THUIS)

22 opmerkingen:

lia zei

Anoniem.... Hoop dat het wel een leuke reactie was.
Mooie foto trouwens..
liefs

Petra zei

Hallo Corine,
Wil nog even reageren op die vervelende reactie bij je vorige berichtje. Ik begrijp niet waarom mensen ongevraagd zulke vervelende dingen zeggen en ook nog anoniem.... Uit jouw reactie blijkt hetzelfde. Een vriendin zei laatst tegen mij, toen ik ongeveer hetzelfde meemaakte: "wees maar blij dat je het niet begrijpt waarom zoiets gebeurt. Als je het wel zou begrijpen zou je net zo zijn, en dat wil je toch niet..."

En ik wens je ook veel sterkte met je hand, hoop dat het gauw weer beter gaat zodat we weer volop van je mooie foto's kunnen genieten.

Lang bericht, maar lief bedoeld.

Groetjes, Peet

Lynda zei

lig je nu op je buik in het gras om deze prachtige bol te fotograferen???:)...leuk dat bloggen !:)

Liefs,
Lynda

Claudia zei

Wat een rare types heb je er toch bij....

Colin zei

Ik las nog even terug (zo nieuwsgierig ben ik dan wel) en eigenlijk moet ik gewoon lachen om zo'n anonieme reactie, alsof er een poging tot 'rellen' zoals op forums nog wel eens wil plaatsvinden, gedaan wordt en waar iedereen in blogland gelukkig erg meewarig tegenaan kijkt.

Je bollen op de foto, zijn dat soort van bolders waar je touw om heen gaat om aan te meren? Groetjes, Colin

Corine zei

Inderdaad (bijna) plat liggend maakte ik de foto's van deze bolders langs het kanaal :)

Miranda zei

Kon even niet thuisbrengen wat er op de foto's stond, maar met bovenstaande uitleg wordt het mij helemaal duidelijk ;)) Leuk gedaan! Wat betreft je anonieme reactie... ik hoop niet dat het je bloggen beïnvloedt, want ik geniet altijd erg van je mooie posten.

Fijne dag,
Miranda

Margot zei

Ik snap er geen bal van...maar deze ballen zijn errug mooi...
Ga zo door, ik heb geen vragen, ik ben content....
Warme groetjes, ja, nog steeds pufpuf...Margot

Karin zei

gewoon laten gaan :-)
Als ik anonieme reacties krijg of anonieme vragen doe ik er niets mee...
Dus laat maar waaien Corine.....lekker met de wind mee :-)
Vind je foto's prachtig!!
fijne dag nog groetjes karin

Ans zei

Wat een mooie ballen.
En een ractie krijgen is inderdaad heel leuk,je weet dan dat het gewaardeerd wordt,wat je laat zien.
En een naam bij een reactie,is zo'n kleine moeite.

Groetjes Ans

Ans zei

Stom,ik zie een tikfoutje staan hierboven.
RACTIE moet natuurlijk REACTIE zijn.
Ik schaam me diep.
Maar,het zal de warmte van vandaag zijn.
HiHiHi.

Groetjes Ans

Hannekie zei

anoniem reageren..tja jammer dat mensen dat doen
meteen ff een test..
liefs hannie

RUW MET STIJL zei

Ik geniet net als jij van de leuke reactie van medebloggers. Een prachtige foto.
Ik geniet ervan.
Ellen

ChoCho zei

en nu vraag ik me af ... wat is dat voor een gekke bol op de foto ?

Jeanette zei

Anoniem reageren is misschien wel net zo iets als nensen die je niet aankijken als je met hen in gesprek bent. Daar heb ik ook zo'n hekel aan.
Eerlijkheid duurt het langst.

Groet,
Jeanette

Het stokpaardje zei

Leuke reacties zijn altijd fijn om te krijgen. Ik hoop dat de anonieme reactie niet vervelend was. Je foto's zijn in ieder geval mystrieus.
Groetjes Iris

Tanja zei

O volgens mij zijn het paddenstoelen?

Weetje Corinne, dat ik altijd even twijfel of ik iets moet zeggen over anonieme volgers? Iedereen moet kunnen reageren dat wel maar ik vraag me altijd af waar de onvrede vandaan komt.
En ook hoe meer aandacht ik er aan besteed hoe meer gevolg.
Je kunt anonieme reacties uitschakelen, is dat misschien een optie voor je?

Lieve groet
Tanja

faire un songe zei

Ik denk dat wij de zelfde anonieme reactie hebben gehad en die ging niet over ons ... of heb ik het mis... zat / zit me er vreselijk over op te winden.. maar ik ga er boven staan..

Nieneke zei

Ik zie dat ik alweer van alles heb gemist....
Heel belangrijk: nog van harte gefelicieerd met man en dochter!

Franse Lelie zei

Ik had ook een anonieme rare reactie, komt bijna nooit voor bij mij en ging inderdaad over een ander. Gelijk verwijderen en verder maar negeren stel ik voor? Lieve groet

Jansepans zei

Wat een stoere foto's Corine! Wat zijn dat precies? Liggen die bij jou in de tuin? En wat betreft de anonieme reactie... Vervelend maar laten gaan! Fijne dag. Lieve groet Janneke

bijzonder-oud zei

Hoi Corine,
Probeer die anonieme reactie te laten voor wat het is, als je niet het lef hebt je naam er bij te zetten, is het mijns inziens ook niet waard er aandacht aan te besteden.

En wat leuk dat je naar de Zandfeesten gaat! Vorig jaar zijn wij ook geweest en ik vond het heel erg leuk! dit jaar ben ik weer van plan te gaan. Veel plezier al vast, geniet er van,
groetjes,
Yolanda