woensdag 29 juni 2011

droog

een open deur…

Eindelijk mocht de deur van onze getadelakte badkamer weer open, het stoere stucwerk is droog.

rechts

links

Ons geduld is flink op de proef gesteld, maar het was het waard! Maandag kwam de tadelaktman het hele spul inwassen met bijenwas en vanmorgen werden de bad-en doucheranden dicht gekit. Tijd voor een update dus!

tadelakt

Ik ben er zo wijs mee :)))

Vrijdag worden de kranen, de wastafel en de radiator gemonteerd. Daarna kan ik me uitleven in een fikse schoonmaakronde ;( Maar dan zíjn we er nog niet, ik wil graag folie op de onderste ramen aanbrengen (lastige klus) en we moeten de bestelde withouten jaloezieën nog ophangen. En ik moet nog op pad voor een mooi bijpassend douchegordijn (ik wilde even de kleur van het tadelakt afwachten en nee geen douchecabine voor mij, beetje claustrofobisch en een kriem/crime om schoon te houden, een douchegordijn gooi je eens in de zoveel tijd gewoon even in de wasmachine :))

En als dat dan allemaal gedaan is, dán ga ik los… sfeer creëren…nee, niet teveel poespas! Ik hou van stoer en sober…

kralen

Zoiets als dit!

( O en ik hoop dat de hardstenen dorpel deze week eindelijk goed is..(ging al 3x terug) en ik heb nog geen inspiratie voor een lamp aan het plafond.)

47 opmerkingen:

saskia zei

zoooooo dat ziet er nu al mooi uit zeg lkkr stoer.

bij h&m hebben ze vaak wel leuke douche gordijnen mss een tip ?

sterkte nog met wachten .
dat is het ergste van verbouwen he dat geduld dat we op moeten brengen totdat we het kunnen inrichten .

grtjs saskia

Wanda zei

Het ziet er nu al mooi uit! En ik lees het al: je hebt nog genoeg te doen, maar het zijn gelukkig de laatste loodjes, bovendien wordt het vanaf nu alleen maar mooier. Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!

Lieve groetjes,
Wanda

bijzonder-oud zei

Ik heb net een reactie geplaatst bij je vorige berichtje, zie ik dat je een nieuwe post hebt gemaakt :-).

Wat is dit mooi zeg, geweldig, heel rustig en sober, prachtig!

En nogmaals (ik had het ook in mijn vorige berichtje gezet, hihi) heel veel plezier in Brugge! ben benieuwd wat jij er van vindt.
groetjes,
Yolanda

faire un songe zei

Wat is het prachtig geworden.........!! Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken...
Gewoon super mooi...!!

Juul zei

Wow, wat een prachtige badkamer. Ik wist bij het tadelakt niet precies wat ik me daarbij moest voorstellen, maar dit is echt super!!! Wat zul je daar blij mee zijn!
Juul

Martine zei

Wat een beauty van een badkamer. In een woord : GEWELDIG. Lekker Stoer. Zo'n badkamer is nog eens een keer een wens van me. Geniet ervan. Lijkt me heerlijk om in bad te ontspannen.

groetjes,Martine

Franse Lelie zei

Wat een plaatje, nu al en dan moet JIJ m nog gaan stylen:)
Ik ga dit zeker onthouden, tadelakt. Had er nog nooit van hehoord maar vind het supermooi. Lieve groetjes

Room Seventeen zei

Heel stoer zeg! Nu nog een leuk douchegordijn met bloemetjes...........
Nee hoor, grapje ;-))
Veel plezier met afstylen, dat is toch vaak de leukste klus.

Mirjam zei

Wat is dat mooi geworden zeg, en heel veel plezier gewenst alvast met het sfeermaken. Ik kijk al uit naar het resultaat.
Groeten,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Ohhhhhhhhhhhhh....dat ziet er heel gaaf uit...kun je je badkamer zo nu en dan niet verhuren haha? Helemaal geweldig Corine, ik kan me heel goed voorstellen dat je er super blij mee bent.

Nu nog de puntjes op de i, maar dat komt vast helemaal goed!

Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Dag Corine eerlijk gezegd had ik nog nooit van tadelakt gehoord. Maarre een mens is nooit te oud om te leren hihi
Wahah maar ik vind het nu al in één woord GEWELDIG; lekker stoer en sober !!!!! Dit past helemaal in jouw straatje. Jammer dat we vorig jaar onze badkamer al hebben gedaan ;-)
Succes met de "aankleding" ben benieuwd.
Groetjezz lfs mij

lia zei

Oh Corine, wat is het al mooi geworden.
En als jij los gaat, helemaal.

liefs Lia

Collie-Collie zei

O, jij verveeld je voorlopig niet. Ik zie al dat het een pláátje van een badkamer wordt. Helemaal TOP!!

Ik kan me voorstellen dat je er helemaal happy mee bent.

Heel veel zoek en inspiratieplezier, groetjes Collie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

PRACHTIGGGGGG wat is dat mooi geworden zeg .... kriebels als ik dat zie .... zou hem gelijk in willen richten zoals je al zei lekker stoer met ruwe materialen en ik zou zo marokaanse lamp hangen..maar ieder ze smaak lieve groet rosita

Mayflower zei

Wat heerlijk dat de wanden nu klaar zijn en je straks met het stylen kan beginnen Corine, de leukste klus van alles.
De tadelakwanden hebben een stoere uitstraling, alleen is dit niet mijn ding, maar gelukkig dat smaken verschillen, anders was alles ook zo eentonig saai.
Ik heb ook een douchegordijn, je heb ze in veel stijlen en het is inderdaad lekker gemakkelijk, even de wasmachine in en klaar.
Succes met de laatste loodjes en ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Lieve groet, Mea

Ans zei

Wat een schitterende stoere uitstraling.
Heb het nog nooit eerder gezien en ik moet zeggen,dit valt beslist niet tegen.
Beter gezegd,wat is dit mooi.
En inderdaad,niet teveel tierelantijntjes in deze badkamer,want dat zou beslist niet goed combineren.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes Ans

Anoniem zei

Nu al zo mooi en nog niet eens klaar!!
Succes straks met inrichten! Maar dat is jou wel toe vertrouwd!
Lieve Groet Erika

Claudia zei

Dit beloofd nog wat, het ziet er nu al super uit!

Miss M zei

Wat een prachtige badkamer is het NU al geworden!
Bofferd!
En straks lekker genieten... nog éventjes geduld dus...

Groetjes, Marjolijn.

Carre Blanc Maison zei

Super badkamer:)Groetjes Karolina

Lynda zei

oooooh oooooh...kan niet anders zeggen....oooooohoooooooooooooooo......zucht....ooooooooho;)

Liefs,
Lynda

@nne zei

whaaw! liefs, @nne

It's me zei

Zo stoer !!!!!! wowwwwww....echt gaaf!! ..liefs Ria...xxx...

Agnes zei

Je geduld wordt beloond Corine. Wat een unieke, stoere badkamer krijg je. Mooi hoor. Zelfs ik kan haast niet wachten om het eindresultaat te zien.
Succes met de laatste loodjes.
Lieve groet,
Agnes

wonen met brocante zei

Ik vind het er ontzettend mooi uitzien. Ik ben ook helemaal weg van de vloer. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het straks helemaal aangekleed is, Groetjes Peggy

Jansepans zei

Wauw! Mega! Super joh, snap dat je er helemaal wijs mee bent. Dit is gewoon genieten, lekker nieuw en straks helemaal aangekleed en gepimpt (niet dat het nodig is want het is nu al super) Succes! Fijne avond. Lieve groet Janneke

Het stokpaardje zei

Wat een stoere uitstraling. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Groetjes Iris

Dani zei

Jemig dat is echt mooi! Ik had nog nooit van tadelakt gehoord, dus even gegoogled, maar wat kan je daar mooie dingen mee doen..
Ik kan mij voorstellen dat je er nu al helemaal blij mee bent.
Groetjes
Dani

Miranda zei

Kende tadelakt niet, maar vind het echt super geworden; een mooie stoere uitstraling! De puntjes op de i zetten is je wel toevertrouwd, veel plezier ermee.

Fijne avond,
Miranda

Nostalchique zei

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!! Ik kan niet anders zegge, we wachten op het eindresultaat!

Nieneke zei

Waaaa!! Wat gaaf! Ik kan me voorstellen dat je heel veel zin hebt om het af te stylen en in gebruik te nemen...wauw!

RUW MET STIJL zei

OOOOOOOO....ziet er echt super gaaf uit.
Echt RUW MET STIJL.
Geweldig,
Geniet ervan.
Ellen

Hannekie zei

tjee wat mooi. dit gaat een heel bijzondere badkamer worden zeg. echt prachtig
liefs hannie

Colin zei

Geweldig stoer zeg, succes met de laatste klusjes en vooral véél plezier met het inrichten, da's vast het moment waar je al die tijd al op hebt gewacht. Groetjes, Colin

Frollies en Frummels zei

Prachtig!!
geniet van je nieuwe badkamer ( wij hebben ook net een nieuwe) het is iedere dag een klein feestje om zo te douchen!!

G-style zei

Wat een prachtig resultaat zeg !! Ik vind het echt heel erg mooi geworden , kan me voorstellen dat je er wijs mee bent.

Heerlijk om straks nog lekker in je eigen stijl aan te kleden en ik kan er niks aan doen maar ben nu al weer benieuwd naar die foto's ....

Fijne dag ! groetjes Gea

Karin zei

WHOWWWW Corine,wat is het al prachtig!!!!!!
Super super mooi die kleuren,vind het geweldig!

Gerreke zei

Wow wat ziet dat er nu als mooi uit zeg. Het wachten waard, dat is wel duidelijk!

Kleurrijk zei

Het is echt prachtig!

Miriam zei

Super mooi!! En met wat stoere accenten straks helemaal af!
Misschien een tip voor het plakfolie op de ramen; ramen helemaal nat( drijfnat) met Glassex spuiten dan kan je het folie nog heel goed schuiven. En dan met wisser glassex eronder uit trekken(wissen?). Deze tip kregen wij ooit van een standbouwer en bij onze voordeur werkte het prima!
succes.X! Miriam

Anita zei

Lief dat je vraagt: tot nu toe valt het met de bijwerkingen reuze mee !!!! Niet te hard roepen hè ;-)
FIJN WEEKEND
Groetjezz lfs mij

Inge zei

Het duurt even, maar dan heb je ook wat...WAT...HEEL WAT MOOIS!!! Wat is dit geweldig!

Succes met stylen hiervan, het wordt vast NOG GEWELDIGER!!!

Fijn weekend
Liefs Inge

English style zei

Mooi geworden, snap dat je hier heel wijs mee bent !!
je geduld word aardig beloond
succes met stylen !!
groetjes Yvon

almay`s home zei

Wat een prachtig geheel. Nu al zo mooi terwijl er nog gestyled moet worden. Dit zijn de leuke klussen. Kan me voorstellen dat je hier heel erg blij mee bent!

Lieve groet
Alma

detuinkamer zei

Wauw super !!!!!je muren,kan niet wachten tot je de eind foto plaatst.
Zeyen was super druk maar bewolkt en frisjes.
Het was inderdaad in brugge summer weer, leuk gehad ...je had klaas kunnen zien maar die heeft tegenwoordig een snel vouwfietsje dus die sjeest iedereen voorbij!!!.

Groetjes karin

oma leentje zei

Mooi is je badkamer geworden. ennuh folie plakken op je raam is echt niet zo'n klus hoor . Gewoon kleddernat maken je raam, met trekker over je folie Dag of drie denken 'o dat is mislukt"En dan op een dag zit het strak en mooi. Sterkte ermee.....

Anoniem zei

Hallo corine,

Ten eerste, wat een prachtig huis hebben jullie. Ik ben er helemaal weg van. De sfeer is helemaal goed. Wat een inspiratie! Ik ben op dit moment met mijn vriend ons jaren 30 huisje aan het verbouwen, en was opzoek naar een mooie plinttegel, en kwam gelijk bij jou site terecht. Wat een prachtvloer in de badkamer en hal! Ik ben verliefd. Ik kan alleen nergens de plinttegels vinden, en zou aan jou de naam en het adres willen vragen van de tegelboer. Mijn email adres is: lvdi_1988@hotmail.com. Je zou me er enorm mee helpen!

Groetjes Lotte