zondag 26 juni 2011

genoeg te zien

verrassend…

Tussen de buien door soms een verrassend mooi moment! Ik was vandeweek niet helemaal fit, moe en traag maar ik deed wel regelmatig even een genietend rondje door de tuin :)

Ik loop vanuit de keuken naar de veranda, daar bloeit klimroos Händel tegen de pilaren, zelfs de uitgebloeide exemplaren zijn het bekijken waard…

uitgebloeidfasen

Langzaam ga ik door over het grintterras naar de bordertuin, daar tussen de voegen van het trapje groeit (on) kruid..mijn tuin is eigenlijk roze/wit/blauw, maar deze dappere veldbloemen met de gele harten mogen toch even blijven :)

onkruid

magblijvenmooi

Bij het volgende trapje, loop ik de boomgaard in ( we hebben wel 3 fruitbomen !), er zitten veel vruchten aan de takken. Misschien TEveel, maar de natuur regelt het zelf, de eerste vruchtjes zijn al gevallen…

appeltjes

Verrassend mooie plaatjes, van wat eigenlijk uitgebloeid, onkruid en afval is…

22 opmerkingen:

lia zei

Dus bij jou ook niet helemaal je van het....
Is dat onkruid wat je toen liet zien tussen de tegels.

Maar van dit weer krijgen we weer boost van energie. Heb net een stevige wandeling gemaakt..)

liefs Lia

Ans zei

Leuk,de wandeling door je tuin.
En dat is wel heel erg mooi onkruid.
Inderdaad,lekker nog even laten staan.

Nog een fijne zondag
Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Mooie plaatjes van de tuin Corine...en wat ben ik blij dat we er weer echt kunnen zitten, ik werd er gisteren gewoon chagrijnig van en dat gebeurt me zelden! Ik had het helemaal gehad met die nattigheid!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Een heerlijke ontspanning om zo af en toe even de tuin door te wandelen en wat heb je er weer prachtige foto's van gemaakt Corine. Die uitgebloeide rozenknoppen zijn fotowaardig en ook het onverwachte kadootje van moeder Natuur, sommige onkruiden zijn gewoon te mooi om weg te halen.
Hopelijk knap je van de week weer wat op.

Fijne zondag nog en een lieve groet, Mea

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Heerlijk zo tuin waar je lekker door kan wandelen en ons weer laat genieten van je mooie foto's..... leuk die appeltjes kan je weer mee decoreren ...prettige week

lieve groet rosita

It's me zei

Wat een mooie foto's inderdaad vind vooral de appels erg puur.....fijne zondag liefs Ria....xxx...

Gerreke zei

Hé meid, jammer dat je je niet fit voelde! Je hebt wel prachtige genietmomenten voor jezelf en voor ons vastgelegd. Prachtig hoor!

Hoop dat je je nu al wat beter voelt!
Groetjes,
Gerreke

Anita zei

Heerlijk is het nu in de tuin
en als je ook in dit soort dingen de schoonheid ziet: dan ben je rijk !!!
Prachtige foto's Corine enne henig an ;-)
Groetjezz lfs mij

G-style zei

Hoi Corine,

heerlijk rondje door de tuin , mooi ook om toch de ingen om je hen te zien waar je van geniet ook al heb je last van een vermoeid lichaam...

Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de badkamer, is de kleur al zoals die uiteindelijk zijn moet ? Heb je het al aangekleed ?

O zie je , allemaal vragen, gauw foto's maken daar.....

fijne avond en doe vooral lekker rustig aan.

hartelijke groet van Gea

Claudia zei

Geweldig hoe mooi afval is!

Karin zei

Zo zie je maar wat de natuur ons allemaal schenkt :-)
Doe rustig aan en straks...vakantieeeee!
groetjes karin

flowersandhome zei

Dit was een heerlijk rondje tuin bij jou. Prachtige foto's van het uitgebloeide, het onkruid en de afval... stuk voor stuk toch wel mooi.
Veel beterschap!
Groetjes,
Marian

Karin zei

Hier hangt de appel en perenboom ook vol met vruchten. Op dit moment niet zo heel veel kleur in de tuin, ik ben bang dat alles open schiet op het moment dat we op vakantie zijn. Maar ach genieten doe ik zo evengoed.

Marja zei

Heel mooi, dank je wel voor het delen, genieten we mee van je wandeling...

Colin zei

Die appeltjes-foto is zo leuk; hoop zo dat we genoeg regen hebben gehad en de tuin weer in kunnen en ... genieten! Groetjes, Colin

Verrassend Goed! zei

De natuur blijft je met al zijn facetten en stadia steeds verrassen.
Je mooie foto's getuigen hiervan.
Ook wat uitgebloeid is kan nog wonderschoon zijn.

Ik hoop dat je gauw wat beter voelt.
warme groet,
Marianne

Jansepans zei

Ik hou van je plaatjes, van je (on) kruid, van je tuin. Leuke post! Tot de volgende keer. Lieve groet Janneke

marga zei

Heerlijk toch.....zo'n rondje door de tuin. Ik doe dat ook wel een paar keer per dag en elke keer zie je weer iets nieuws!
Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.
Liefs Marga

Miranda zei

Genieten van je tuin en de 'kleine' dingen om je heen. Prachtige foto's heb je gemaakt, zodat wij ook even mee kunnen genieten. Hoop dat je je snel weer wat fitter voelt.

Fijne dag,
Miranda

Miss M zei

Mooi, die kamille. Ook leuk om de bloempjes ervan af te knippen en in een schaal met water te leggen. Geeft een heerlijk zomers sfeertje op bijvoorbeeld de tuintafel, of gewoon binnen. Heb je lang plezier van!

Liefs, Marjolijn.

gewoon gezellig ♥ zei

Juweeltjes van de natuur...hier in de tuin vormen de uitgebloeide klaprozen al mooie zaadbollen....is toch genieten!
Groetjes Hilde

Carla zei

Onkruid kan best héél mooi zijn hoor!!
En wat zeggen ze ook weer...onkruid vergaat niet.
Een hoop van mijn plantjes lieten de kopjes hangen...maar het onkruid stond fier omhoog.

liefs Carla.