maandag 27 juni 2011

(huwelijks)verjaardag

klein en groot feest…

Zaterdag vierden Gert en ik een klein feestje, we zijn alweer 4 jaar gelukkig getrouwd! Time flies when you’re having fun :)) En fun hebben we zeker, het kleine huis wat ik met mijn meiden betrok na de scheiding hebben we samen al flink onder handen genomen. Onze gezamenlijke passie is ons THUIS, samen klussen, samen speuren naar stoer moois en samen met de kinderen genieten!

Vandaag vieren we een iets groter feest, 20 jaar geleden werd ik moeder van een prachtige dochter!

IMG

Lieve Rianne van harte gefeliciteerd met je verjaardag, we wensen je een mooi nieuw levensjaar, het wordt een jaar van hard werken aan je toekomst, maar ook van lekker genieten van het leven in je studentenvilla… we houden van je en zijn trots op je!

29 opmerkingen:

Jansepans zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 4 jaar! Hopelijk volgen er nog heel veel. Ook van harte gefeliciteerd met je dochter. Wat vliegt de tijd. Ben zelf 2 jaar ouder en hoor mijn mam dat ook weleens zeggen. Hele fijne dag. Lieve groet Janneke

Collie-Collie zei

Van harte gefeliciteerd met jullie (bijna) vierjarig jubileum!

Van harte gefeliciteerd met Rianne haar 20-ste verjaardag. Wat een schatje, prachtig die zwart-wit foto's hè!

Groetjes, Collie

Mirjam zei

Hallo Corine,
Mijn allereerste reactie op je blog.
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Rianne. Vandaag is ook mijn dochter jarig; Laura is vandaag 21 jaar geworden!
Ik wens jou en je hele gezin een heel fijne en gelukkige dag toe...
Liefs,
Mirjam

Home is where the heart is zei

Proficiat allemaal, goed feesten en een hle fijne week
lieve groet Brigitte

Colin zei

Samen alweer 4 jaar thuis, gefeliciteerd en natuurlijk ook met Rianne, die is tegelijk met de huisbakker jarig. Gezellige dag! Groetjes, Colin

Home and Lifestyle zei

Dubbel gefeliciteerd...het zijn beiden mijlpalen op bijzonder trots op te zijn!

Ik wens jullie vandaag een feestelijke dag! Lieve groet, Ingrid

Het stokpaardje zei

Gefeliciteerd met de jarige en een hele fijne week.
Groetjes Iris

Ans zei

Van Harte Gefeliciteerd Corine,met je vierjarig huwelijk.
En ook Proficiat met je dochter.
Wat een lieve foto is dat.

Groetjes Ans

Maria zei

Gefeliciteerd,
4 jaar gelukkig getrouwd
En ook gefeliciteerd met je dochter
Wat een schattige foto

liefs maria

lia zei

Gefeliciteerd meid met je huwelijk en je lieve grote dochter.
Feliciteer haar even van mij. Wat een mooi poppetjes was het..)

Liefs Lia

English style zei

Gefeliciteerd met je dochters verjaardag, van een lief klein schatje naar een grote schat geworden :-)
en 4 jaar al weer, nog lekker pril, hoop op nog vele gelukkige jaren samen
groetjes Yvon

Juul zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter én met je 4-jarige jubileum!
groetjes
Juul

Jeanette zei

Van harte gefeliciteerd met je huwelijk en prachtige dochter.

Groet,
Jeanette

saskia zei

gefeliciteerd wat heerlijk al dat feest .
en wat een lieve foto van je dochter.
ik heb een zoon van 20 dus weet hoe leuk die leeftijd is geen gepuber meer maar gewoon iemand die lkkr in zijn vel zit .

een hele fijne dag en blijf genieten met je man van al die leuke dingen die jullie samen doen .

grtjs saskia

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter en met jullie trouwdag ... geniet ervan die dag en nog vele jaren ...

lieve groet rosita

It's me zei

Wat leuk twee keer gefeliciteerd.....geniet van een heerlijke lange avond buiten...liefs Ria...xxx..

Anoniem zei

Van Harte Gefeliciteerd met beide mijlpalen!
Bij mij is het dit jaar (sept)ook 20 jaar geleden dat ik moeder werd.
Wat gaat de tijd toch snel hè?
Geniet lekker van het mooie weer!
Al is het mij net iets te warm! Maar wel fijn lang buiten zitten vanavond!
groetjes Erika

Miranda zei

Gefeliciteerd met jullie trouwdag en de 20e verjaardag van Rianne. Wat een lieve foto heb je geplaatst!

Fijne avond,
Miranda

Mayflower zei

Een dubbele felicitatie Corine voor jullie 4 jaar van huwelijksgeluk en voor je dochter haar verjaardag.
Wat een lieve foto van je nu al zo grote dochter.
Fijne week en een lieve groet, Mea

G-style zei

Hoi Corine,

gefeliciteerd met al deze mooie dingen Corine, geniet van deze mijpalen en voor zowel jou en Gert als je grote dochter nog vele jaren in goede gezondheid gewenst !

groetjes Gea

De Nostalgische Nonnevot zei

haha...zo te lezen hebben jullie heel veel FUN, gefeliciteerd met 't jubilieum en de "kleine" meid!..geniet ervan, Nicole

Franse Lelie zei

Gefeliciteerd allemaal en geniet van elkaar, lieve groet

Anita zei

Van harte hieperdepiep voor jullie allebei :-)
GENIETEN met hoofdletters !!!
Groetjezz lfs mij

All Seasons zei

Twee mooie mijlpalen in je leven.
Geniet hiervan en heel veel gelukkige jaren nog samen.
Wat een prachtige foto heb je hier geplaatst, erg mooi!
Geniet van de dag
Liefs,

Claudia zei

Dubbele felicitaties zijn hier op zijn plek!

Lynda zei

getsie, heb ik dit feestje gemist???? VAN HARTE gefeliciteerd...beter laat dan nooit;)!

Liefs,
Lynda

Berna zei

Gefeliciteerd met beide feestjes! Geniet van en met elkaar.

Agnes zei

Van harte gefeliciteerd voor allemaal! En wat een schattige foto van je 'kleintje'. Wat gaat de tijd dan hard he.
Lieve groet,
Agnes

ChoCho zei

Hieperdepiep Hoeraaa !!!