woensdag 13 juli 2011

maandag

relaxdag…

Janiek en ik zijn altijd samen vrij op maandag, dat bevalt ons beiden heel goed, heerlijk ontspannen en rustig aan de week beginnen ;)) Zo zaten we begin deze week samen aan de tuintafel, Janiek zat op de opgeknapte klepbank heerlijk in de zon te lezen…de rust straalde eraf…

lezen

relaxlach

Maar als ik dan de camera pak, wordt het gewoon doorlezen toch lastig :))

Dus maken we er maar een echte shoot van…

janiek....

JaniekJaniek.

Janiek...janiek..

Volgende maand wordt ze 18, ze zit lekker in haar vel en ze heeft het prima naar haar zin in het kappersvak, het eerste deel heeft ze vlot positief afgerond... Janiek, we zijn trots op je meis!

25 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtige foto,s wat een mooie meid .... heerlijk he als ze lekker in hun velletje zitten geniet maar lekker daar al zou het nu niet aan de tuintafel zijn , want hier lijkt het wel herfst in harlingen .Fijne week nog lieve groet rosita

De Lorelei Brocante. zei

Wat heb je een prachtige dochter !!het lijkt mij hartstikke leuk een dochter,ik heb twee zoons en dat is voor en moeder toch anders,Stoere mannendingen,tja..
Maarrrrr de jongste van de twee heeft inmiddels een vriedin en het is zo leuk als ze komt,gaat gezellig eerst op de bank even babbelen over van alles en nog wat voor zoonlief aan de beurt is.
Een verademing voor een moeder,.....een meid in huis !!!!
De één na laatste foto vind ik bijzonder mooi.

groetjes
Dicky Marie.

Berna zei

Prachtige foto's van een prachtige dochter!! Daar mag je trots op zijn. En dan ook nog lekker in haar vel..... wat wil een mens nog meer?

Claudia zei

Wat heb je een prachtige rapportage van haar gemaakt!

Facts and Fairytales zei

Wat is er heerlijker dan een mooie gelukkig dochter. Ik kan daar ook enorm van genieten. En je hebt hele mooie foto's van haar gemaakt.

groetjes,
Brigitta

Tanja zei

Mooie fotoshoot van een heel mooi meisje.

Vooral foto 1 (ontspannen)6 en 7 vind ik supermooi, en 7 omdat ze niet in de camera kijkt zie je zo mooi haar dromerige blik.

Leuk gedaan Corinne, en heerlijk dat jullie samen op maandag vrij zijn. Lekker genieten lijkt met dat.

Lieve groet
Tanja

Eline's Photography zei

Prachtige foto's !!
En amai ik dacht niet dat je dochter nog maar 18 is, ze ziet er al 20 uit.

Groetjes
Eline's Photography

ps: kom zeker ook is langs mijn blogje, en doe dan zeker mee aan mijn GIVE-AWAY!

Anoniem zei

Prachtige foto`s van dochter.
Daar mag je gerust trots op zijn.
Wij hebben 2 dochters en voor een fotoshoot zijn ze ook altijd te vinden.
Zeer zeker voor later.

groet van Hilda

lia zei

Wat een mooie meid is het toch.
En stiekem wel een beetje jaloers, want met dochters doe je toch weer andere dingen dan met jongens.

liefs

Natasja zei

Mooie foto's en een prachtige dochter.

groetjes Natasja

Miranda zei

Een mooie reportage van je prachtige dochter! Fijn dat ze zo goed in haar vel zit en ze het naar haar zin heeft in het kappersvak; met recht een dochter om trots op te zijn.

Fijne dag,
Miranda

Lynda zei

oooooh heerlijk!! Zo'n mooie jonge griet, die zich goed voelt, en waar het voorspoedig mee gaat......kan een mens toch uit elkaar spatten van geluk he!!!!

Liefs,
Lynda

Bonjade zei

Oh en ook hier de relax modus aan, helemaal top!
Wat een mooie beelden van deze jonge dame...
om te koesteren.....
Fijne (grijze) dag
Liefs

Servies en Brocante zei

Prachtige meid, super dat ze zo lekker in de vel zit..dat zat ik 4 jaar geleden op mn 18e niet..geniet ervan!

Ans zei

Wat een mooie dochter heb je.
Erg fotogeniek ook.
Zie nu ook je vorige post.
Leuke tuin,zeg.

Groetjes Ans

All Seasons zei

Wat een mooie foto's heb je gemaakt van je dochter. Mooie meid hoor, wees daar maar heel trots en zuinig op..
Geniet van de dag, ondanks de regen..
Liefs,

Mirjam zei

Mooie dochter heb je zeker! Mijn twee meiden wonen al een poosje op zichzelf, maar ze komen regelmatig nog een dagje bij mama thuis. Dat is altijd genieten.
Groetjes,
Mirjam

Le style zei

Een dochter om trots op te zijn!
Heerlijk wanneer je zo jong bent en goed in je vel zit en weet wat wil.....
Dit straalt ze dan ook uit.

Geniet van elkaar!

Hartelijke groetjes

Jansepans zei

Super foto's joh! Fijne avond. Lieve groet Janneke

Colin zei

Wat lief, wat geweldig, wat mooi zo'n blog over je prachtige dochter, je moeder-trots spat van je blog! Groetjes, Colin

Anita zei

Wat een móóie dochter heb je Corine !!!
Het moederhart smelt van trots ;-)
Gezellig dat jullie allebei op maandag vrij zijn.
GENIETEN
Lieve groetjes, Anita

ChoCho zei

Prachtig :-)

Wondelgijn zei

Mooie, mooie meid! Prachtig zelfs!!!

Lina zei

Wat een mooie dochter! Zeer fotogeniek!

Dani zei

Hoi Corine,
Ja ik ben diegene die de boeken van je heeft gekocht. Ik dacht dat je wel wist wie ik was :-)
Mooie dochter heb je!
Groetjes
Dani