donderdag 25 augustus 2011

de badkamer

paradijselijk…

Het was een fikse klus, maar omdat we gewoon onze sanitaire ruimte beneden hebben zat er voor ons geen haast achter en konden we de tijd nemen om de nieuwe badkamer helemaal naar ons zin te maken. En nu is ie af…terwijl wij in Frankrijk genoten van een heerlijke zomervakantie had het tadelakt nog even extra de tijd om te harden, maar deze week was het feest :). De vlag ging nog net niet uit, maar wát ben ik blij met het eindresultaat…

badkamer3badkamer4

badkamer2badkamer1

Niet teveel poespas, granitotegels op de vloer met ouderwetse zwarte plinttegels, betonkleurig tadelakt op de muren, een stoere autobandenwasmand, een toch wel romantische radiator, een simpel houten krukje en natuurlijk de badeend van de meiden ;)

badkamer5

badeend

Ik heb al verschillende keren (want het was koud toen wij verwend na een paar weken Franse zon thuis kwamen) gebadderd… en dat is genieten! Dubbel genieten, zowel van het badderen op zich, als van het feit dat deze prachtige badkamer gewoon ónze badkamer is!

(Het mandje onder op de kruk is inmiddels vervangen voor een zwart exemplaar ;))

50 opmerkingen:

Carla zei

Wauw...wat een gave badkamer!!
Lekker stoer !!
Kan me voorstellen dat je daar wel een paar fijne uurtjes door kan brengen.

liefs Carla.

Home and Lifestyle zei

In één woord: GEWELDIG! Wat ziet dit er gaaf uit zeg...mijn complimenten voor Gert, die hier toch heel veel uurtjes in gestoken heeft en voor jou...voor de styling! Het kan zo in een woonblad! Hier ga je jarenlang plezier van hebben!

Lieve groet, Ingrid

almay`s home zei

Dat is nog eens een badkamer. Heel fraai! Het ziet er prachtig uit. Lekker genieten!

Lieve groet
Alma

Claudia zei

Wat is die badkamer mooi geworden! (Kan ook niet anders bij jou natuurlijk!!!)

Manuela zei

wauw wat mooi.......

helemaal passend bij jou/jullie...
geniet er maar fijn van maar volgens mij is dat geen enkel probleem!!!!

groetjes manuela

Room Seventeen zei

Mooi geworden! Prachtige spiegel, en die handdoekstapels boven die mooie radiator, ja helemaal super!

Collie-Collie zei

Het is één woord prachtig geworden. Ik kan me voorstellen dat je heerlijk van het badderen ligt te genieten...

Alle details, spiegel, radiator, mand en natuurlijk de badeend maken het helemaal af!

Groetjes, Collie

Kom Achterom zei

Dit is een een bekroning op je werk hoor!
Wauw wat mooi!!
Ik vind de tegelrand zo mooi. Geeft zo'n jaren 30 gevoel met de granoliet vloer.
Veel fijne badderuurtjes (doe ik elke dag) heerlijk!
Yolanda

G-style zei

In één woord ... PRACHTIG !!

Heel mooi en rustig aangekleed en dat had ik natuurlijk ook wel verwacht .
Mijn complimenten hoor ....

Fijne dag nog en voor de toekomst veel badder-geniet-momenten gewenst .

groetjes Gea

Alle mooie dingen zei

ohhhh wat een mooie badkamer....zo stoer.... ik wil hier ook wel in badderen..
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Met Brocant Label zei

Heel heel mooi, sober en chique. Vooral de radiator ook erg mooi. Geniet er maar lekker van !

Lieve Groet,
Yvonne

Wonen aan boord zei

Wat een prachtige badkamer is het geworden! Zo heerlijk landelijk stoer.. Top!

Samen met de badeend, heelveel badderplezier :D

Groetjes, Alberta

Tanja zei

Jeetje Corinne, wat een geweldig stoere badkamer heb je gekregen, die tadelakt vind ik wel heel erg mooi.
Nou daar kun je wel heel trots op zijn.

Heel veel plezier
Lieve groet
Tanja

Nieneke zei

wAUW! hIJ IS ECHT GEWELDIG!!! En ook nog van harte gefeliciteerd met je dochter!

Oude lappen zei

Daar droomt iedereen toch van .....zo'n prachtige badkamer. Die eenvoud spreekt me echt aan.

lia zei

Het is prachtig geworden meid.
Voor een lamp ben je nog niet geslaagd, zie ik..)
De radiator vind ik ook prachtig staan.

Veel badplezier...
liefs

Haikey zei

Woh, wat is het prachtig geworden.

Daar ben je vast regelmatig te vinden ;-)

groetjes, Haikey

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Prachtig is hij geworden ...geniet er maar lekker in .... lieve groet rosita

It's me zei

Helemaal mooi !!! echt zo prachtig !!!...geniet er maar lekker van ...liefs van mij...xxx..

Colin zei

Het is al het werk waard geweest zeg, wat een geweldig mooie badkamer! Groetjes, Colin

Karin zei

MeiDDDDD wat is het geweldig geworden!!!
Helemaal prachtig,de kleuren en de rust...ik swijmel ff mee hoor :-)
Geniet ervan! groetjes karin

marga zei

Wauwwwwww.......wat is ie mooi geworden!
Dit is toch genieten.

Judith zei

Jaaaah Corine, wat is ie GEWELDIG!!!
Ik wens je nog ontzettend veel genietmomentjes in jullie paradijsje!

Lieve groetjes Judith

wonen met brocante zei

Wat heerlijk om in zo'n mooie ruimte te mogen badderen! Hij is werkelijk prachtig geworden. Groetjes Peggy

detuinkamer zei

Wauw !!!

RUW MET STIJL zei

Wat een prachtige badkamer.
Ziet er erg stoer uit, hier kun je wel een poosje genieten en ontspannen.
Geniet ervan,
Ellen

De Lorelei Brocante. zei

PRACHTIG !!!!
Ik vind de radiator echt SUPERLEUK,een echte blikvanger,het blijf een gewone radiater maar de stangen maken het echt een mooi geheel,stoer en sierlijk en nog eens heel bruikbaar ook.
Mooi hoor !!!

groetjes
Dicky Marie.

Mayflower zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag Corine. Wat een prachtige meid. Ik heb ook genoten van je mooie vakantieplaatjes. Wat heerlijk dat je kan terugkijken op zo'n fijne vakantie en je heb ook wat mooie nieuwe aanwinsten op de kop getikt, prachtig de wijnkoeler.
Over prachtig gesproken.....je badkamer is een plaatje geworden, ik kan mij voorstellen dat je hier ontzettend van geniet.
Lieve groet, Mea

Dani zei

Werkelijk schitterend, ik vind zo'n muur helemaal geweldig. Prachtig sober ingericht.
Groetjes
Dani

Le style zei

Dit is in één woord Subliem!
Tot in prachtig detail.....
Genieten! Geniet ervan!!

Hartelijke groet

Lynda zei

wooooooaaaaah, ja hoor eens, als je HIER niet blij van wordt......wat een OASE!!!!! chapeau.....strakke klus....whats next??;)))

Badderze!!! KWEK

Liefs
Lynda

Ans zei

Echt schitterend geworden,zeg.
Ik kan begrijpen dat het er goed toeven is.

Groetjes Ans

Jeanette zei

Een korte reactie maar niet minder gemeend, SUPER, geniet ervan. (moet nu naar mijn werk)

Groet,
Jeanette

Yvonne zei

Heel mooi !

Gr Yvonne

Painting by Louise, Maison Louise, NieuwGroenLeven. zei

Een tijdje terug had ik al gelezen over de verbouwing badkamer en nu het resultaat.

Schitterend!!!!

Groetjes Loes

Margot zei

En waar is dit designhotel???...haha...
Prachtig hoor, vooral de muren onderdaad...
Nou...blub ze, want het weer is hier nog steeds pet...
Toch, zonnige groetjes, Margot

Nostalchique zei

PRACHTIG!!! Wat een plaatje jullie badkamer, ik vind het echt helemaal geweldig!!! Geniet ervan!

Servies en Brocante zei

erg mooi! Oooooit..als..wij..oooooit een koophuis hebben :)

faire un songe zei

Wat is je badkamer paradijselijk geworden.. prachtig..!!

Zwolle had ik ook al in de agenda staan.. dus wie weet treffen we elkaar daar.
Groetjes en een fijn weekend
Hetty

Judith zei

Heel gaaf deze badkamer, stoer in eenvoud, Geniet ervan!

Groeten Judith

Fort lapin zei

WOW Corinne wat een droom badkamer zeg !die kan zo in een woonblad !
Jij als koukleum zal daar van de winter veel vertoeven !! Ha ha !

Leuk dat je met me mee verhuisd!

Fijn weekend
Liefs Peet

It's me zei

Pinterest is een foto site waar mensen foto's posten.....verder weet ik het ook niet,,....hahaha!! liefs van mij..xxx.

Franse Lelie zei

Wat een fantastische badkamer! Echt helemaal geweldig...wat zullen jullie genieten! Lieve groet

Laura @ 52 FLEA zei

Hello Corine! Your bathroom is sophisticated and unique...it truly is a beautiful space.
Happy Birthday to your beautiful daughter!
Take care, Laura :)

Miss M zei

Prachtig, prachtig... dat zal genieten zijn zeg in jullie badkamer. Wauw!
En groot gelijk dat je het mandje hebt vervangen voor een ander exemplaar. Want dát past dan net wat beter bij de rest he!

Veel badder- en doucheplezier!

Groetjes, Marjolijn.

Miss M zei

En och... ik zie nu pas dat je dochter jarig is geweest. Hartelijk gefelicteerd nog natuurlijk...

Anoniem zei

OOH echt héél mooi!!!!!!!!

Erika

Anita zei

Wahah heb ik toch bijna je badkamer post gemaakt.
Sluit dus maar onderaan hihi
Lieve Corine,ik heb eigenlijk maar drie woorden
ALLEMACHTIG WAT PRACHTIG !!!!!!
Ik vind hem écht helemaal geweldig
nouh ben ik ook wel heel blij met die van ons hoor :-)
Maarre deze past zo helemaal bij jou !!!
Meid dit weekend op de rieleksstand
je kunt nergens beter zitten / liggen dan in bad hahaha
FIJN WEEKEND
Groetjezz lfs mij x

Mirjam zei

Hallo Corine,
Wat is jullie badkamer mooi geworden! Helemaal jullie!!
Maar ik vraag me wel af waar je al je spullen laat, want ik zie nergens shampoo en badschuim en zo...?
Je zult hier in ieder geval heel lang en veel plezier van hebben, dat kan niet anders...
Heel fijne dag gewenst,
Groetjes,
Mirjam

Maaike Loskamp zei

Hi, ik was even benieuwd waar jullie die holle plinttegels hebben gekocht. Ik zoek ze namelijk ook!

Groet
maaike