maandag 22 augustus 2011

jong volwassen

de jongste dochter…

Vandaag hebben we feest, Janiek wordt 18!

Janiek

Vanmorgen om 10 uur stond de lesauto voor de deur…

Rijles!

Zelf vind ik het kunnen autorijden een ultiem gevoel van vrijheid geven, dus dat de meiden gaan rijden is niet meer dan logisch. Maar toch…als het zover is, dan gaat het loslaatproces opeens in een hogere versnelling… Zo kwamen mijn dochters deze zomer (met Rianne achter het stuur van de Mini) naar het zuiden van Bretagne gereden, daar hebben ze een week bij ons op de camping gestaan waarna ze samen ook weer het hele eind teruggingen… Ik vond het best heftig.

Ik ben me nooit zo van mijn leeftijd bewust, behalve als de meiden weer een stap maken… ze zijn nu jong volwassenen… (en wat ben ik dan??)

29 opmerkingen:

Pink Princess zei

JIJ bent gewoon iets minder jong volwassen! HIHI. Joh lijkt me zo lekker om je rijbewijs op je 18e te mogen halen. Ik mocht dat niet en heb het dus nooit gehaald. (mocht ook later niet duh) Geniet van je meiden en gefeliciteerd!!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Van harte gefeliciteerd.Heerlijke leeftijd, heb zelf 3 van die dochters 19 , 21 en 23 dus weet er alles van .tis elke keer een stapje verder maar het went maar niet helemaal hahaha daar ben je moeder voor en ja wat ben jij lekker jong toch, je bent hoe je je voelt ... geniet er heerlijk van ...lieve groet rosita

Something White zei

Van harte vele goede wensen aan deze mooie dame!! Ik was indertijd ook zo blij toen ik eindelijk mijn rijbewijs op zak had en heb altijd genoten van autorijden (nu nog steeds trouwens) :)
Een fijne dag voor jullie allen, beste groetjes, Marjolijn

Judith zei

Gefeliciteerd met je mooie dochter... Tja, tis maar goed dat we ouder en ouder worden toch?!

Fijne week, liefs Judith

Collie-Collie zei

Gefeliciteerd met je dochter. Ja, 18 jaar jaar is onlosmakelijk verbonden met het rijbewijs gaan halen.

Een hele fijne feestdag vandaag.

Groetjes, Collie

G-style zei

Gefeliciteerd met je dochter Corine en een hele fijne dag gewenst !

Hier is Sharon ook jarig maar ze is vanochtend al weer met de eerste boot naar Schiermonnikoog vertrokken om de laatste twee weken van haar stage af te ronden.

Zaterdagavond hebben we een grootse party gehad met 35 mensen en een BBQ . Ook hadden we een rijles geregeld als verrassing dus ze voelde zich toen eigenlijk al 18 ..

Nou de tijd gaat inderdaad snel he , voor je het weet zijn de kinderen uitgevlogen maar ook dat heeft weer z'n charme.

Ze weten dat ze altijd thuis kunnen komen ......


hartelijke groet Gea

lia zei

Je bent gewoon een beetje medium volwassen... haha. Maar ik heb dat ook, het valt pas op als je ziet hoe groot je kids worden.
Maarre Janiek meid, van Harte Gefeliciteerd en maak er een topdag van.
En de rest natuurlijk ook gefeliciteerd.

Liefs Lia

Lina zei

Van harte gefeliciteerd met je mooie grote dochter!

Lynda zei

GEFELICITEERD!!!!! autorijden hoort een beetje bij "zelfredzaamheid"he ;)...en dat leren we ze graag!
Wat jij bent?? Hun mama...:D....die hen zover heeft gebracht dat ze dit allemaal zelfstandig kunnen ondernemen!;)

Heerlijke dag!

Liefs,
Lynda

wonen met brocante zei

Jij bent zo jong als je je voelt! Dat getal maakt toch niks uit! Gefeliciteerd met je dochter, fijne dag, groetjes Peggy

Anoniem zei

Mama,
Je vraagt wat jij bent?
Gewoon nogal oud denk ik?!
liefs je leukste dochter

Gerreke zei

Van harte gefeliciteerd! En ja heerlijk die eerste autorijles. Lekker spannend, maar helemaal leuk.

Fijne dag hoor!
Gerreke

Kom Achterom zei

Gefelictiteerd hoor wijze meest belangrijke lieve intelligente aardige fantastische vrouw!! hiahahah zeg ik altijd om metzelf op te beuren
Heerlijk van die grote dochters!
fijne week
Yolanda

Anoniem zei

De oudste(19) heeft net in mei zijn rijbewijs gehaald en de 2e wordt in oktober 18 dus .....heel herkenbaar!!!
Oudste ging met vriendin een puppy halen afgelopen donderdag,2 uur heen en 2 uur terug rijden met pup op schoot en in zulk noodweer kwamen ze terecht!!!!Was ECHT HEEL BLIJ dat ze weer thuis waren!!Hij had het zelf ook wel heel spannend gevonden gaf hij toe!Maarja wel weer een ervaring rijker en zo moet je het leren!

Fijne verjaardag voor je dochter!

Liefs Erika

Ans zei

Proficiat met de verjaardag van je dochter.
En wat stoer,bij de auto.
Tsja,kleine kinderen worden groot.

Groetjes Ans

Jet zei

Gefeliciteerd met je dochter! Hoe ging de eerste rijles?

It's me zei

Gefeliciteerd meis !!! en wat jij bent hun mama natuurlijk.......een trotse ook !!...liefs van mij...xxx..

Claudia zei

Gefeliciteerd met 18 jaar moeder van haar zijn, zo'n leeftijd is toch extra bijzonder!

Nadine zei

Hallo..
Proficiat met je 18 jarige dochter. Geef haar alvast 18 dikke kussen...
Tot gauw...
Nadine

Anita zei

Van harte met je jarige dochter !!!!
18 gewéldig dan ga toch echt de (les)deuren voor je open ;-)
En jij ?!
Jij bent gewoon nog een hele hippe moeder hihi
Groetjezz lfs mij x

Home and Lifestyle zei

Haha...ik zie dat je dochter ook een leuke reactie heeft achtergelaten...daar moet je het maar van hebben ;-)!

Maar eh...van harte gefeliciteerd met deze mooie dame, kleine meisjes worden inderdaad groot! Ik heb door studentikoos geldgebrek vrij laat mijn rijbewijs gehaald maar ben er ook nog altijd blij mee!

Nog een hele feestelijke avond gewenst! Lieve groet, Ingrid

Debby zei

Tja, ook hier het rijbewijs gehaald en nu met ingang van volgende week op kamers.......Pfff, dat is ook wat hoor. Wat zal het stil worden hier in huis. Geniet jij nog maar lekker van je dochter thuis! Gefeliciteerd!

Bonjade zei

Nog van harte met je "grote" dochter....
Ach je bent zo jong als je jezelf voelt toch?
Fijne dag

Kind An Huys zei

18!!! Gefeliciteerd met je prachtige dochter!! Wat goed dat ze samen zo naar Zuid-franrkijk zijn gereden..maar dat je het spannend vond geloof ik graag...
Liefs, Anne.

marga zei

Van harte gefeliciteerd met je dochter.
Ik heb er nog altijd spijt van dat ik geen rijbewijs heb!

Colin zei

Gefeliciteerd nog met die prachtige dochter! Sinds die grote knul bij ons in huis rondloopt, voel ik die grote 4 nu echt héél dichtbij komen (aftellen in maanden inmiddels), ik denk er maar niet teveel over na :-) Groetjes, Colin

almay`s home zei

Proficiat met je dochter.... 18 jaar! Wat een mijlpaal. Mijn dochter is dezelfde dag 16 geworden. Ja de tijd vliegt en aan onze kids zien we dat we zelf ouder worden. Stoer hoor helemaal naar Frankrijk rijden.

Lieve groet
Alma

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd met je achttienjarige dochter! Ze is beeldschoon zeg.

En goed om te weten dat rijlessen ook weer zo'n mijlpaal is. Mijn dochter is nu nog zestien, maar een gewaarschuwde moeder telt voor twee!

Annemieke zei

Oh, zo herkenbaar dit. Althans als dochter van. Ik denk dat mijn ma het ook niet zo fijn vond dat ik al vrij vroeg autorijles nam. Achteraf toen ze ook een beroep op mij kon doen om haar heen en weer te rijden was het wel weer goed hoor.