woensdag 21 september 2011

franse zomer

kriebels…

Ik zit op de bank, buiten is het herfstig en er waaien regelmatig spetters naar beneden. Binnen is het gezellig, ook al ben ik alleen…ik geniet van de sfeer in huis en orden de gedachten in mijn hoofd.

clematis

Door het achterraam zie ik de uitgebloeide clematis, de klimmer ziet er wat triest uit met gelige blaadjes, maar hier en daar zie ik toch ‘bloemen’ die me even doen terugdenken aan een mooie zomer. Oké, de zomer in totaliteit was niet echt geweldig, maar dat waren onze Franse kampeerweken wel, dus daar denk ik graag aan terug!

Bovendien was het de eerste keer dat Gert en ik deze zomer een groot deel van de vakantie samen vierden en dat is ons goed, heel goed bevallen :))

he and me

In ons leven samen, hebben de kinderen altijd een grote plek ingenomen. Als moeder wilde ik er voor ze zijn in hun tiener/pubertijd. Al heeft de scheiding veel rust in hun leven heeft gebracht, het blijft pijnlijk dat hun vader er niet is. Nu de meiden volwassen worden, komt de tijd dat Gert en ik kunnen bouwen aan ons 'samen-zijn', natuurlijk blijven de meiden een grote rol spelen in ons dagelijks leven en natuurlijk ben ik er nog steeds als ze iets willen delen (graag zelfs), maar ze zijn al duidelijk bezig hun eigen leven te leiden en daarmee breekt er ook voor onze liefde een nieuwe fase aan

Rood hart

32 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi hoi teneerste prachtige verliefde foto van jullie .... herken vele dingen erin ....zou zeggen geniet er lekker van ..... lieve groet rosita

Met Brocant Label zei

Wat een mooie foto met jouw Gert, wat heerlijk dat jullie samen de tijd krijgen om te genieten, wetende dat je met je meiden het goed hebt gedaan en er altijd voor ze zal zijn. Geniet ervan.

Lieve groet,
Yvonne

lia zei

Wil ik net stoppen komt jouw blog binnen.

Jullie beginnen nu met datgene waar wij mee begonnen voordat de kinderen kwamen. Dus geniet lekker van elkaar.
Hier lekker droog en ga zo wandelen.

Liefs Lia

p.s. foto????

Mooi zei

Wat mooi geschreven! Er breekt een fijne tijd voor jullie aan, geniet ervan! Wat een mooie foto van jullie samen zeg, die verdiend in huis toch wel een plaatsje?
Groet Karin

Susan zei

Wat een prachtige foto van jullie samen! Fijn dat de kinderen hun plekje hebben gevonden maar dat ze altijd op jullie terug kunnen vallen! Ook wij hebben eerst veel dingen samen gedaan en nu ons prachtige meisje bij ons is genieten we daar met z'n drietjes van...ach eigenlijk moeten we genieten van elke tijd in ons leven...soms met dalen maar vaak ook met hele hoge bergen!!

Gr. Susan.

Kom Achterom zei

Wat een mooie foto! heerlijk hé met z'n 2en op vakantie. Vorig jaar voor ons de eerste keer en ook wij hebben ervan genoten! Gister avond kregen we van onze dochters en aanhang een weekend weg aangeboden zooo lief!
Ik kan me er nu al op verheugen.
Wat is het toch fijn te weten dat alles om je heen een plekje heeft gevonden.
Jou plek straalt ervan af!
fijne week
Yolanda

Puur Kate zei

Geniet er van!
Lieve groet,
Katja

Tanja zei

Heel herkenbaar Corine, maar geloof me dat dit ook een hele leuke tijd is en nog meer wordt. Je hoeft alleen maar rekening te houden met die ander. Het is een hele mooie tijd die er aankomt geniet ervan.

O ja, een heerlijk ander voordeel vond ik minder was, minder strijk en minder rommel ;-)

Fijne dag
Liefs
Tanja

faire un songe zei

Mooie foto van jullie samen...
Je kinderen goed weg zetten is een hele kunst.. en volgens mij is dat jou aardig gelukt..!! geniet met z'n tweetjes...
Groetjes Hetty

Manuela zei

heerlijk toch?? geniet er samen van....

groetjes manuela

De Lorelei Brocante. zei

Hier beide zoons nog thuis en geloof mij ik zou het niet anders willen,ok ze maken rotzooi maar dat moeten ze zelfs ook weer opruimen,haha...
Wij zijn voor de tweede keer samen op vakantie gweest dit jaar en toch mis ik de gezelligheid van beide heren heel erg.
Wat een verschil zit er toch in mensen hé.
Maarrr genieten jullie maar fijn samen.

Groetjes
Dicky Marie.

Jet zei

Wat heerlijk voor jullie om nu aan het 'samen' toe te komen! De foto vertelt me dat dat wel goed gaat komen!

@nne zei

neem vooral tijd om van elkaar te genieten!! liefs, @nne

Room Seventeen zei

Ja, heerlijk , een beetje tijd voor elkaar.
Onze kids worden ook groter, en wij hebben steeds meer speelruimte, het bevalt uitstekend!

Mirjam zei

Hallo Corine,
Wat herkenbaar! Mijn twee dochters zijn ook uit mijn eerdere relatie en nu ben ik al weer ruim vijf jaar samen met Ben, waarvan we er bijna drie samenwonen. De meiden kunnen het gelukkig heel goed met Ben vinden... Daar ben ik heel dankbaar voor, want zij zijn mijn grootste goed...
Ik wens je een heel fijne dag...
Groetjes,
Mirjam

Anoniem zei

Ja ik had jullie foto al gezien natuurlijk in de zijkant- erg mooi-
Corine je heb je roerige jaren wel genoeg gehad dus geniet maar lekker van deze heerlijke tijd voor jullie
Liefs Erika

bijzonder-oud zei

Hallo Corine,
Wat een mooie foto van jullie samen! en fijn dat jullie kunnen genieten van wat meer tijd voor elkaar.

Onze kinderen zijn nog niet zo oud, (12,11 en 8) maar toch merk ik dat je meer tijd voor elkaar krijgt dan toen ze nog heel klein waren, en zo heeft elke fase in het leven (van je kinderen) zijn mooie kanten!
Geniet er van samen!
Yolanda

Anita zei

Prachtige foto van jullie saampies !!!!
Héérlijk dat er nu steeds meer tijd is voor "samen zijn". Zo belangrijk óók ...
Elkaar telkens weer opnieuw ontdekken is zo waardevol.
Lieve Corine, neem je tijd om gelukkig te zijn en pluk vooral je geluk ;-)
Groetjezz lfs mij xxx

Mayflower zei

Wat leuk zo'n nieuwe fase in je leven Corine. Het had voor een deel mijn verhaal kunnen zijn, wij maken nu ook zo'n nieuwe fase mee.
Mijn dochter was 4 jaar toen ik mijn lief leerde kennen, dus zijn we nu onze zoon vorig jaar op zichzelf ging wonen voor het eerst met z'n tweëen. Spannend en leuk, ik heb af en toe het gevoel alsof we net samenwonen hihi.
Wat een leuke foto van jullie samen.

Lieve groet, Mea

my day zei

Hoi Corine,
wat een mooie foto van jullie samen, geniet van elkaar en deze nieuwe fase.
Liefs, Ingrid.

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke en heerlijk zomerse foto Corine...en wat is het toch geweldig dat je na een nare periode je geluk in de liefde weer gevonden hebt. Vooralsnog vind ik de mix die we nu thuis hebben wel erg fijn...steeds meer vrijheid om zelf te gaan waar we willen, maar toch ook de gezelligheid van de meiden. Ik weet ook niet of ik dat tegen die tijd makkelijk los zal kunnen laten :-)!

Ik wens je nog een fijne dag!! Lieve groetjes, Ingrid

Ans zei

Dat heb je heel mooi beschreven,Corine.
En ik zie op de foto twee hele gelukkige mensen.

Groetjes Ans

Passione Helena zei

De liefde straalt van het scherm! Mooie foto van jullie samen, Corine.
Fijn is het om tijd en oog voor elkaar hebben en zo volop van elkaar kan genieten. Ook wij kunnen gaan en staan waar we willen en dat is wel eens lekker. Geniet er van! Ik wens jullie samen al het geluk van de wereld!!

Fijne avond!!
Liefs Helena

Elisa zei

Ten eerste leuke, mooie foto.
Wanneer de tijd aanbreekt dat jullie weer tijd voor elkaar hebt kan ik me natuurlijk nog niet voorstellen, ik begin net.

Maar heel plezier en geniet van alle tijd nu samen. En zo te horen en zien gaat dat zeker lukken.

It's me zei

Wat een mooie post....geniet van de liefde en van elkaar...liefs van mij...xxx..

La Maison en Wonderboom zei

De liefde spettert van deze foto af. Wat is er mooier dan de liefde.
Geniet maar vaak en veel van elkaar, jullie zijn een plaatje!!

Lieve groet
Hermine

Le Style zei

Wat een liefdevolle foto van jullie samen.....
Geniet van de tijd die samen voor jullie ligt.

Lieve groet

Gerreke zei

Wat heb je dat mooi geschreven en wat heb je een mooie foto van jullie samen geblogd!

Lieve groet,
Gerreke

Amy zei

ook wij zijn alweer saampjes ,het bevalt prima hoor ,maar als je terug kijkt dan denk je :waar is de tijd gebleven ?
Als ik fotos van vroeger zie lijkt het allemaal helemaal niet zo ver weg te zijn ...
Laten we maar lekker genieten :)
Gr Amy

Judith zei

Geniet van elkaar... en natuurlijk op z'n tijd ook van je meiden:-)

Liefs Judith

Miranda zei

Wat een mooie foto... echte liefde!

Nog een fijne avond. Groeten, Miranda

Franse Lelie zei

Zo herkenbaar, weer samen dingen doen....ook hier. Prachtige foto! Mooie vakantie en zomerherinneringen, lieve groet