donderdag 29 september 2011

hulp

van alle kanten…

Dat ik de volgende morgen verder zou gaan met de header, dát is dus niet gelukt..mooi weer, overal zonnestralen die ik natuurlijk MOEST vangen :) En tussendoor was ik ook gewoon aan het werk en onderhield ik ook nog wat sociale contacten. Maar vanavond dook ik weer in de wereld van de computertaal en ik ben er wel wat wijzer van geworden, maar naar mijn zin nog niet wijs genoeg ;(

Op mijn testblog staat de header nu mooi in het midden en de blogtitel ook…maar dat vind ik niet mooi, nú wil ik de blogtitel dus niet gecentreerd maar rechts op de foto…

clip_image002

Duidelijk is dat ik niet de enige ben die het programmeergebeuren (zacht gezegd) niet allemaal begrijpt. Leuk is het dan wel als er toch van alle kanten hulp geboden wordt, in welke vorm dan ook :))

Vanmiddag heb ik een paar uur model gezeten op de afdeling Mooi en Mode waar Janiek één dag per week naar school gaat. Ik ben geknipt en geföhnd (het bewijsstuk is binnen), vervolgens gesteild, (ook binnen) en daarna gekruld (ook die is binnen!)…het was leuk en gezellig maar heel warm daar achter glas, tel daar bovenop de wamte van zo’n 20 fóhns en dergelijke..juist… mooi gekruld maar ook met een heftige hoofdpijn kwam ik weer thuis….Voorlopig vind ik dat ik alles wat móet nu even mag laten en ga ik volop genieten van m’n weekend!

16 opmerkingen:

Room Seventeen zei

Dit weekend dus niet met je header maar met je head in de cabrio ! Lekker uitwaaien :-)))

Fijn weekend,
groetjes Hennie

Home and Lifestyle zei

Gelijk heb je...het is té mooi weer voor computertaal :-)!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Ilona zei

En zo is het! Geniet heerlijk van je weekend!
En van het mooie weer

Colin zei

Laat me raden ... de cabrio staat al startklaar voor ritjes in de zon; succes met het vangen van zonnestraaltjes! Groetjes, Colin

G-style zei

Zo is dat , lekker genieten van de zon de komende dagen want het blijft nog mooi he ...

Ik snap trouwens ook niet altijd alles van de lay-out op blogspot hoor ...daarom laat ik m'n blog maar voor wat het is ....

Fijne dagen !

Lynda zei

wat leuk gezegd: alles wat moet even laten!!! Nou laat het lekker, het is geen MOETweer;)!

Liefs,
Lynda

Elisa zei

Geniet van het prachtige weekend, :)

Mirjam zei

Hallo Corine,
Je hebt helemaal gelijk, de tekst in je header zal niet weglopen als je er even een paar dagen niet naar omkijkt. Geniet lekker van het prachtige weer en van het weekend, dat is welverdiend...
Lieve groetjes,
Mirjam

Anita zei

Gewoon de boel de boel en een beetje aandacht voor jezelf ;-)
Lekker GENIETEN van een zomers weekend !!!!!
Enne als je het ei van columbus uitgevonden hebt
laat het even weten ik begrijp er namelijk ook geen snars van :-)
Groetjezz lfs mij xxx

De Lorelei Brocante. zei

Gelijk heb je en je blog ziet er hartstikke mooi uit zo !!
Geniet nu maar van de zon volgende week zitten we weer in de regen.
Fijn weekend !!

Groetjes
Dicky Marie.

Wondelgijn zei

Eerst maar eens genieten van het mooie weer, en straks... valt alles vanzelf op de plek! Wedden?? ;-) Fijn weekend!

It's me zei

Geniet van een heerlijk weekend....liefs van mij...xxx..

Servies en Brocante zei

Hah erg bekend, kom ook altijd met hoofdpijn van de kapper..wat nou genieten:P
ik ga er dit weekend ook maar eens heerlijk van genieten..maandag zien we wel weer verder
Groetjess en fijne dagen

Gerreke zei

Ahhh wat herkenbaar. Ik heb het zo druk gehad dat ik bij niemand heb kunnen kijken in de afgelopen week. Nu lekker weekend. Verjaardag vieren en dan ... ff niks!

Heel fijn weekend, geniet van het mooie weer!

Lieve groet,
Gerreke

Miranda zei

Inderdaad veel te mooi weer om je binnen druk te maken achter de computer. Fijn genieten op je landgoed van het mooie weer en een cabrio-ritje zit er ook vast nog wel in ;)

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Jeanette zei

Met dit mooie weer niet zo druk maken over de computer hoor, komt vanzelf...ook al is het altijd weer een puzzel, zit er vaak ook mee te knoeien hoor. Heerlijk met deze teperaturen die hete fohns op je hoofd, hihi...Net wat ze hierboven zeggen maar even met je haren in de wind in je cabrio!

liefs...