zondag 18 september 2011

‘kraam’visite

mijn brocantekraam…

In een eerdere post meldde ik dat ik op mijn kraam op mp (klik) mooie brocante waar heb uitgestald. Ik moet zeggen, ik vind het nog steeds een ideale markt! De loop zit er goed in en bij tijd en wijle is het echt dringen omdat er verschillende klanten tussen de spullen gluren ;) Vanachter mijn laptop kan ik alles rustig in goede banen leiden en heb ik al heel wat mensen blij kunnen maken met onze vondsten. Ik fiets een paar keer heen en weer naar het postkantoor en er zijn al meerdere mensen aan de (achter)deur geweest om wat op te halen :)

bloem

(Erika bedankt!)

Vandaag sta ik weer eens achter m’n kraam, ik heb het rijk alleen. Gert en Rianne zijn een toertocht rijden met de Z3 en Janiek is gisteravond/vannacht met een stel vriendinnen wezen stappen en dus voorlopig niet aanspreekbaar... In alle rust heb ik weer wat spullen op mijn kraam gezet!

hoedenkoffer taswasrekje

chocoladevormhakmes

Nu de badkamer af is, zijn we verder gegaan met het opknappen van de overloop en daarna nemen we gelijk de logeerkamer en onze slaapkamer onder handen. Ons kleine huis mag wat mij betreft nog soberder, dus neem ik alle decoratie nog eens goed onder de loep…

linnen

kruiken

24 opmerkingen:

Rianne zei

heerlijk lekker opruimen. Hier komt er voorlopig ook niets meer bij maar gaat er wel het een en ander (via marktplaats) uit. Succes met de verkoop.
Fijne zondag!

Mirjam zei

Hallo Corine,
Lekker is dat hè, even het rijk alleen. Ik heb dat steeds twee weken tegelijk, omdat Ben als verpleegkundige offshore werkt, dus twee weken weg is en dan weer drie weken thuis is...
Zo komt het hier dus vaak voor dat ik bijna de hele dag lekker mijn eigen dingen doe...
Ik ga snel eens bij je kraam kijken...
Heel fijne zondag gewenst,
groetjes,
Mirjam

It's me zei

Heerlijk een rustige zondag voor jouw......ik ben ook bezig net mijn kraam...de webwinkel nieuwe spullen erin aan het zetten.......erg leuk om te doen.....geniet van een fijne dag !!..super je mp spullen !!...maar ook hier moeten er spullen uit veel te vol word het......liefs van mij...xxx..

Hannekie zei

leuk hoor je spullen...ik ben wel weg van die linnen tas..mmm..ben weer aan het sparen na lille..blut hahah
succes met de winkel
liefs hannie

Mayflower zei

Wat fijn dat alles zo goed loopt op MP, ik mag er ook graag spullen verkopen èn zelf naar spulletjes zoeken.
Je heb weer prachtige spullen in je MP-winkel gezet Corine.
Heerlijk om zo af en toe de bezem door het huis te halen en met de overbodige spullen een ander weer blij te maken.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Passione Helena zei

Wat heb je mooie spullen in je "kraam", Corine!
Heerlijk om dan even in alle rust de tijd voor dit soort dingen te nemen. Ik ga je zo dadelijk even bij de kraam bezoeken;-)

Fijne zondag!

Liefs Helena

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk even opruimen ...je hebt heerlijke dingen dus verkopen doe je het wel wens je veel plezier met de verkoop .... lieve groet rosita

lia zei

Ja, heerlijk sober.... Ik ga eerdaags ook eens even met mijn toestel door het huis. En eens een kraampje maken.
Haha....je weet vast al wel wie ik zag vandaag.
Mail je nog even...

liefs

Home and Lifestyle zei

Kraamvisite...een leuke woordspeling...daar hou ik wel van :-)!

In je kraam verkoop je overigens hele mooie spullen..dus ik snap wel dat de achterdeur daarvoor regelmatig opengaat. Afgelopen vrijdag heb ik hier de boel ook lekker opgeschoond, ik vind dat sobere ook zo mooi maar heb nog altijd moeite om los te laten omdat ik de spullen zelf vaak nog lang niet zat ben. Dus al is het al wel minder wat er staat, sober is nog niet het juiste woord :-)!

Leuk dat je doorgaat met het verbouwen van je huis...straks (maar nu ook al) kun jij ook in de WLS!

Ik wens je een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Le style zei

Genieten is dat af en toe zo'n rustige zondag.
Wat een mooie spullen en mooie foto's heb je er van gemaakt.
Ben benieuwd naar het opknappen;-)
Een hele fijne zondag verder,

Lieve groet

Bonjade zei

Heerlijk zo'n dagje...knap hoor dat je nog soberder gaat.....kan nog wat van je leren.
Vind zoveel mooi en tja....dan is het hier ook vaak veels te vol.....
Kan ik bij je in de leer?
De kunst van het loslaten....;0)
Fijne avond
Lieve groet

Martine zei

Wat schrijf je dat leuk, kraamvisite. Ik dacht gelijk aan beschuit met muisjes. Maar dit is een leuke woordspeling. Ik hoop dat je een goede
'koopzondag' hebt gehad. Marktplaats is echt ideaal om spullen te verkopen. Ik vind het vooral heerlijk als ze de spullen ook op komen halen, vooral als het breekbaar spul is.
Nog veel succes met de verkoop en een fijne week,
hartelijke groet, Martine

All Seasons zei

Mooie woordspeling 'kraam visite', goed overna gedacht!!
Mooie spulletjes heb je in je kraam geplaatst, heerlijk om zo op te ruimen..
Ik wens je een fijne week
Liefs,

Anoniem zei

Leuk leuk leuk ,je hebt er weer een hele mooie post van gemaakt! Ik word er zo hebberig van!Maar juist door het bij jou gezien te hebben wil ik ook alles rustiger in huis! Dus ik ga er nog eens voor zitten wat ik erg graag wil kopen van je
Liefs Erika

Gerreke zei

Als ik eenmaal iets leuks heb, vind ik het moeilijk om weer weg te zetten. Maar je hebt gelijk, soms moet je weer even door je spullen heen om er een niet al te grote troep aan over te houden.

HG
Gerreke

Laura @ 52 FLEA zei

Hi Corine,
You have beautiful things in your booth! I love that satchel and the porcelain board! Hope you have a good week! :)

saskia zei

wat een leuke spullen heb je in je kraam kom als ik verhuist ben zeker eens langs .

vind het knap dat je je huis nog soberder in wilt gaan richten mij lukt dat meestal niet maar wie weet in mijn nieuwe huis.

ben erg benieuwd naar het resultaat van al je nieuwe klussen vind de badkamer echt heeeel erg mooi geworden trouwens .

veel plezier nog achter je kraam grtjs saskia

Miranda zei

Ook ik behoor tot één van de gelukkigen die al eens iets moois bij je op heeft gehaald. Volgens mij ben ik nu aan de late kant, want ik zag al heel wat op 'gereserveerd' staan ;)

Fijne dag. Groeten, Miranda

Room Seventeen zei

Kraam visite, leuk bedacht! Mooie spulletjes heb je.
De Loesje spreuk stond inderdaad niet op mijn blog, het ging over een reactie die ik bij Mirjam had gepost (blog Have a nice day :-)

Colin zei

Heerlijk zo'n kraam-dagje en da's een voordeel als je op MP je winkeltje hebt; je kan zelf je openingstijden bepalen. Groetjes, Colin

Passione Helena zei

Hi, bedankt voor je reactie! Het kleed is gemaakt door mijn moeder( welke ze heeft gevoerd met fleece) Van een stuk stof wat ze over had heeft ze een hoofdkussen bekleed, bedoeld voor onze kat..die er nu niet meer is. Toen we onze tweede kat kregen, vond ze dat ik het kleed ook moest krijgen, dan hadden beide katten hetzelfde, en paste het goed natuurlijk ook goed in het interieur;-) Nu word alleen het kussen nog beslapen en zo kan ik het kleed anders gebruiken.

Fijne avond!!
Liefs Helena

lia zei

Geen idee, niet gezien....

Rozmeen zei

Wat heb je weer mooie spullen in het beeld... zo mooi sober en een geweldige sfeer..

haha alle rust..nou geniet ervan.
Liefs,
Rozmeen

Roelien zei

Wat heb je dat mooi gedaan op MP. Ik heb een kraampje op bol.com: doet het ook goed, heel fijn!