maandag 10 oktober 2011

brocante in de fruittuin

28 en 29 oktober…

Binnenkort is het weer tijd voor een avontuurlijke speurtocht tussen mooi oud spul. Sinds een paar jaar organiseren 3 dames hier uit de buurt 2 keer per jaar een geweldige brocantemarkt. In het voorjaar is dat ‘brocante op de zomerdijk’ in Noordeinde en in het najaar was het ‘brocante op de deel’. Dit najaar doen ze het anders:

fruitschuur

Fruittuin Verbeek in Oldebroek… altijd al een goed, sfeervol adres voor heerlijk vers fruit en lekkere groente en ze verkopen ook onweerstaanbare jams en sappen. Wij komen er graag om er een leuk en lekker kadopakket samen te stellen. En nu wordt dáár dus de najaarsbrocantemarkt gehouden…

Ik zeg: een absolute aanrader!

16 opmerkingen:

It's me zei

Ik ga even kijken hoe lang het rijden is......ben vrij op vrijdag........leuk !! liefs van mij...xxx...

detuinkamer zei

Hoi Corine,
Ze hebben me ook al een uitnodiging gestuurd maar kan helaas niet !!!! maak je foto's kan ik toch nog even mee genieten.

Groetjes Karin

Brocanterie Derdijk zei

De flyer ziet er in iedergeval al heel erg leuk en uitnodigend uit.
Als ik dichterbij zou wonen wist ik het wel!

Groetjes,
Esther

Anoniem zei

Bedankt voor de tip!
De uitnodiging ziet er al heel gezellig uit!
Ik heb het in ieder geval even in de agenda gezet!
Dus wie weet?
OH die foto van die Regenboog! Echt heel mooi!
Liefs erika

Home and Lifestyle zei

Bedankt voor de tip, het ziet er goed uit!

Lieve groet, Ingrid

Mirjam zei

Hallo Corine,
Wat leuk zeg, alleen jammer voor mij dat het zo ver weg is... Maar je weet maar nooit, dus ik zet het in de agenda...
Ik wens je een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

Met Brocant Label zei

Bij het lezen is het al heel sfeervol. Zal eens kijken hoe ver het rijden is.

Lieve groet,
Yvonne

La Maison en Wonderboom zei

Lijkt me heel gezellig, leuke tip Corine.

Groet
Hermine

Jeanette zei

Helaas voor mij wat te ver maar het gaat zonder mij ook vast een gezellige dag worden:-)

Liefs...

Room Seventeen zei

Oh wat leuk zeg! Even kijken of ik kan ...

( Mijn appelmand is voor de helft gevuld met kranten ;-))

G-style zei

ik zeg : jammer dat ik niet wat dichterbij woon ....

Alvast veel kijkplezier gewenst !

groetjes Gea

Judith zei

Dat klinkt allemaal veelbelovend, maar helaas is het niet om de hoek en moet ik op vrijdag de hele dag werken en op zaterdag houd ik zelf open dag... Maar als jij gaat wens ik je heeeeeel veel plezier!

Liefs Judith

Miranda zei

De datum stond hier al een poosje genoteerd!

Groeten, Miranda

wittelotus zei

Wat jammer dat het niet om de hoek is, klinkt namelijk veel belovend.

Anita zei

Mooie flyer Corine !!!
Dat beloofd in ieder geval véél moois en de locatie is super.
Laat ik nu helaas niet om het hoekje wonen hihi
Ik schrijf het nog wel even op ...
Per slot van rekening weet je het maar nooit ;-)
FIJNE DAG
Ik ga een bakkie zetten als je zin hebt ?!
Groetjezz lfs mij

Anita zei

Enne ik duim even mee voor je dochter vanmiddag ;-)