zaterdag 8 oktober 2011

regenboog

zonnestralen vangen…

Janiek (onze kapster) gaat doordeweek op haar Mio(brommer) óf met de bus naar haar werk een paar dorpen verderop. Maar op zaterdag brengt Gert haar altijd met de auto. De vrijdag is een lange, vermoeiende dag met een koopavond en de zaterdag beginnen ze alweer om half 9, dus dat zijn pittige dagen, dan maakt zo’n verwenmoment het net even iets makkelijker :)

“Ik dacht vanmorgen nog aan je toen ik Janiek weg had gebracht”, begon Gert tijdens de koffie… altijd fijn om te horen dat ie regelmatig aan me denkt, maar toch kwamen z’n woorden vreemd over. Maar wat was het geval? Bovenaan de afrit van de snelweg, net voordat ie rechtsaf ging naar onze woonplaats kwam er een regenboog te voorschijn, met z’n aaifoon ving hij voor mij prachtige zonnestralen!

dubbel

Heel mooi én lief!!

27 opmerkingen:

the loft zei

het blijft iets moois en wonderlijks zo n regenboog .....
Gr Amy

flowersandhome zei

Dit vind ik altijd zoooo mooi! Een tijd geleden eigenlijk dat ik zelf nog een regenboog zag.... Dank je om ons deze te tonen! En dank je Gert om ze te vangen op de aaifoon ;-)
Groetjes,
Marian

Home and Lifestyle zei

Vanmiddag reden we om een uur of vier naar Lochem en ook wij hadden onderweg de regenboog! Die had er zin in vandaag! Ik verwonder mij telkens weer over die mooie kleuren in een prachtige boog...ben overigens maar niet op zoek gegaan naar dat potje met goud ;-)!

Ik wens je een fijne avond...we krijgen al vorst aan de grond vannacht!

Lieve groet, Ingrid

Haikey zei

Ik heb laatst ook zo'n regenboog gezien. toch wel bijzonder..

fijne avond!

Haikey

Tanja zei

Lief dat hij de regenboog voor je ving Corinne, ik vind dat een heel bijzonder gebaar van jouw lief.

Liefs
Tanja

Anita zei

Wat een kleurenspel heeft Gert gevangen met zijn aaifoon ;-)
Dat is nog eens LIEFDE hihi
Op de vroege ochtends zo iets moois dat beloofd wat !!!
FIJN WEEKEND Groetjezz lfs mij

Lynda zei

lals dat geen echte liefde is....mooi!!!

Liefs,
Lynda

Maria zei

Waar staat de goudpot...mooi hoor ik heb er ook wat foto's van

liefs Maria

Brocanterie Derdijk zei

Ben nog maar net volger bij je geworden, wat een prachtige blog!

Mooi hoor de regenboog, en erg romantisch van je man :)

Hartelijke groetjes,
Esther (www.derdijkbrocante.blogspot.com)

Le Style zei

Wat een bijzondere vangst, zo mooi!
Van een bijzonder iemand, nog mooier;-)?
Fijn weekend verder.

Lieve groet

Jeanette zei

Als dat geen echte liefde is.....
Prachtige foto!!

Liefs...

Miranda zei

Een regenboog vind ik altijd erg mooi om te zien (had vandaag dus weer geluk ;)) Lief van Gert om er een mooie foto voor jou van te maken!

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Colin zei

Een regenboog-with-love ... wat lief dat hij die even voor je gevangen heeft! Groetjes, Colin

"Een sneller kloppend hart ♥" zei

Wij zagen ze gisteren ook, twee naast elkaar toen we op de snelweg reden...mijn zoon heeft ze ook gevangen met mijn 'smart' :) Geweldig mooi!!

Groetjes

It's me zei

Mooi he??? ..echte liefde hoor jullie twee...xxx.

Brabbels en Kiekjes zei

Liefde is....
De regenboog vangen met je iPhone voor je lief thuis..!

Houden die vent, en veel van houden!
Liefs,

Berna zei

Goed gedaan jochie. Daar is het vrouwtje en wij heel blij mee met zo'n mooiekiek.

Painting by Louise, Maison Louise, NieuwGroenLeven. zei

Schitterend!

En nog mooier, van je man gekregen.

Lieve groet,

Loes

Collie-Collie.com zei

Hahaha, leuk hoe die het brengt, hahaha. Maar inderdaad een prachtige foto met die fel gekleurde lichtbogen.

Groetjes, Collie

Mayflower zei

Wat een prachtige regenboog heeft je lief voor je gevangen Corine.
Ik vind zo'n regenboog altijd weer bijzonder, zag er gisteren toen wij onderweg waren ook zo'n mooie.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

English style zei

Prachtige foto van de Regenboog, verbondenheid met...
Mooi dat Gert deze voor je kon vastleggen !
Groet Yvon

Het Hoogerhuys zei

Prachtige foto van een zeldzame regenboog, je ziet niet vaak een dubbele regenboog. Heb het even opgezocht en het is inderdaad zeldzaam. het is de reflectie van de zon etc.
Super van Gert, wees er maar trots op.
Fijne zondag, groetjes Sandra

lia zei

Ja Gert kan alles vastleggen met die aaifoon hihi..
Maar dit was wel heel lief van hem.
Liefs Lia

wonen met brocante zei

Prachtig en dat hij dan ook gelijk aan jou denkt! Ik heb er gisteren ook 2x zo 1 gezien....zo'n dubbele. Helaas beide keren geen fototoestel bij me om het vast te leggen. Groetjes Peggy

Mirjam zei

Hallo Corine,
Zo!! Die is mooi zeg! Ik zat afgelopen vrijdagmiddag op een terrasje in Brugge (ja, eindelijk was het zover) en toen ging ineens de zon schijnen... Kwamen gelijk jouw woorden 'zonnestralen vangen' in me op...
Trouwens zo mooi, Brugge... Maar dat wist jij allang natuurlijk...
Fijne avond nog,
Groetjes,
Mirjam

Met Brocant Label zei

Daar kan ik ook zo van genieten, prachtig.

Lieve groet,
Yvonne

Lilie's Home zei

Mooi he, zo'n regenboog.

Groetjes,
Lizet