maandag 3 oktober 2011

zomerse herfstrit

het blijft een feestje…

Zoals elk weekend, gingen we ook nu weer kilometers maken met de cabrio, op die manier zonnestralen vangen is toch wel een heerlijkheid! Maar het is wel heel bijzonder om in een herfstig decor, met naar oranje verkleurende bladeren aan de bomen en op de grond, gewoon rond te lopen en te rijden in hoogzomeroutfit :)

dauw

Ook de natuur heeft het er wat moeilijk mee, er komen gewoon nog nieuwe bloemen in de hortensia… die ‘s morgens prachtig bedauwd zijn…

spiegeling

Tijdens onze toertochten komen we mooie zonnige plaatjes tegen, strakblauwe lucht gespiegeld in de boerensloot…

mist

maar aan de andere kant van de weg de IJsselbrug van Kampen half verscholen in de mist. Wel heel mooi, die gewone Hollandse weilanden, met de gewone Hollandse koeien en dan op de achtergrond in de mist een brug over de rivier.

katerveer

sluizen

De Katerveersluizen in Zwolle waren heerlijk zonnig. Dat op de ene plek echt zomerse en dan ergens anders het herfstige, dat maakte dit weekend wel weer fotogeniek!

16 opmerkingen:

Miranda zei

Het was inderdaad weer genieten afgelopen weekend en dat hebben jullie duidelijk gedaan. Gezellig hoor die cabrio-uitstapjes!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Mirjam zei

Hallo Corine,
Wat een mooie tocht hebben jullie weer gemaakt. Wat fijn toch dat jullie zo lekker genieten elk weekend. Herfst en zomer loopt zo wel lekker door elkaar, dat zie je overal om je heen. Prachtige foto´s weer Corine...
Ik wens je een heel fijne dag,
Groetjes,
Mirjam

lia zei

Jullie zijn zo'n bofkonten......
Zaterdag hadden we een feestje, en gisteren de hele dag alleen bezig geweest. Want Jan..... ja precies. Stiekem had ik plezier in zijn ziek zijn. Sssstttt..

Liefs Lia

Mayflower zei

Wat hebben jullie weer kunnen genieten van een rit met de cabrio Corine.. Het was weer een zomers weekend.
Ik ben aan het schilderen geweest de afgelopen dagen. Deels in de tuin, dus ik heb gelukkig ook wat zonnestralen kunnen vangen en nu geniet ik even van je als altijd weer prachtige foto's.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Home and Lifestyle zei

Het was inderdaad echt cabrio-weer, ik denk dat je volgend weekend de kap maar even dicht moet gooien :-(! Maar we genieten nog (na) van het weekend en van vandaag en morgen!! Ik ga zo dadelijk nog lekker de tuin in, nu kan het nog!!

Lieve groet, Ingrid

G-style zei

Het is inderdaad een beetje vreemd he ....aan de ene kant hoogzomer en aan de andere kant al bomen die goed kaal worden.
Bij het onnatuurlijke af ....maar wel heerlijk en ook van genoten afgelopen weekend.

Nou vandaag al weer een ander weerbeeld en wat frisser en ook dat vind ik niet erg hoor, gaan we gewoon weer verder met fotoboeken maken van de vakantie dit jaar.

Fijne dag verder, hartelijke groet Gea

It's me zei

Heerlijk he?? en vandaag was het ook al zo mooi !! ....echt genieten fijne avond liefs van mij...xxx..

Painting by Louise, Maison Louise, NieuwGroenLeven. zei

Iedereen geniet van de heerlijke nazomer, wat fijn om dit allemaal te lezen.

De foto's zijn prachtig!

Misschien morgen nog een half dagje mooi weer en dan wordt het toch echt herfst.
Maar deze dagen zijn toch wel even heerlijk meegenomen.

Lieve groet,

Loes

Colin zei

Dit weekend pakken ze niemand meer af, heerlijk genieten van de zon en in jouw geval ook mooie bruggetjes. Groetjes, Colin

Elisa zei

De foto's zien er schitterend uit, Prachtig

Carla zei

Je maakt er voor ons dan ook nog iets leuks van met al je mooie foto's.
net of we steeds een stukje mee mogen rijden!!

liefs Carla.

English style zei

Prachtig was het, echt dagen met een Gouden randje
inmiddels is het hier zwaar bewolkt, dus denk dat het nu even gedaan is met het mooie weer, maar dan maken we het binnen wel gezellig met een geurkaarsje aan
Fijne dag
Groet Yvon

Miranda zei

Het kistje wilde zij wegdoen, toen ze hoorde dat mijn geboorteplaats en -jaar erop stonden gaf ze het aan mij!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Karin zei

Wat heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten van die zomerse dagen. Excuus ik zag vandaag pas je bericht op mijn blog, alles is oke hoor. Ik plaatste zojuist (eindelijk) weer eens een post.

Jeanette zei

Jammer dat het weer het nu niet meer toelaat.

Groet,
Jeanette

De sfeer van ..... zei

Wat was het heerlijk van het weekend met de zomerse dagen! Ik ben zelfs nog verkleurd, en dat vind ik erg ;-)

Heerlijke omgeving trouwens waar je gereden hebt.

Groet,
Petra