vrijdag 18 november 2011

ontmoeting

bloggezichten…

Het bloggen heeft me veel opgeleverd, behalve het feit dat ik me veel meer bewust ben van het mooie in ons leven heb ik er ook leuke contacten door opgedaan. Met verschillende vrouwen is er zo’n leuke klik dat we elkaar regelmatig mailen en ook opzoeken!

Samen met Lia had ik afgelopen week een (geplande) ontmoeting met nog 3 andere bloggers, we ontmoetten elkaar bij het open huis van de prachtige woonbrocantewinkel De Potstal. Geïnspireerd door de warme gezellige winterwoonsfeer hebben we daarna samen geluncht, met elkaar gepraat, naar elkaar geluisterd en om en met elkaar gelachen :) Lia, Hetty, Ingrid en Marjolijn, wat mij betreft was het een waardevolle dag waar ik enorm van heb genoten!!

keuken materialen

Ik ben niet zo van de decoratie, maar woonwinkels en brocantemarkten kunnen me wel heel erg inspireren. Vaak kom ik dus niet met tassen vol maar met m’n hoofd vol weer thuis ;) Toch ging er die dag wat simpel, stoer glaswerk in een tas mee naar huis dat prima past in onze stijl…

De dikke en loeizware snijplank vond ik laatst bij Brocante in de fruitschuur en het porseleinen exemplaar is een aanwinst uit webwinkel Le Passé. Ik ben niet zo'n webwinkelkoopklant want ik wil graag zien en voelen, maar om te kijken en me te laten inspireren kom ik er graag en soms kan ik de verleiding dan toch niet weerstaan :)

36 opmerkingen:

faire un songe zei

Ik heb ook genoten,.. en zeker voor herhaling vatbaar...Fijn weekend.
Groetjes Hetty

lia zei

Idd heel leuk om dames te ontmoeten die je niet kent en toch ook weer geen vreemden zijn.
En zoiets moeten we gewoon af en toe doen.

Liefs Lia

Bobbine zei

Wat leuk dat jullie zijn geweest! Jammer dat jullie niet bij mij thuis op 300 mtr van de Potstal een sanitaire stop hebben gehouden dan had Hetty de de goed bewaarde sauskom kunnen overhevelen ... Hopelijk een volgende keer? Vanuit een zonnig Valburg, warme groetjes Henny

Colin zei

Gezellig zo'n blogmeeting op zo'n mooie locatie, leuk! Groetjes, Colin

Mirjam zei

Hallo Corine,
Wat gezellig om een paar medeblogsters te ontmoeten. Ik heb zelf tot nu toe Anne ontmoet, van Kind An Huys, dat was ook heel gezellig. Ze woont vrij dicht bij mij in de buurt, dus dat was makkelijk.
Mooi hoor die flesjes en die snijplank, geweldig...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Claudia. zei

Mooie sfeerplaatjes / foto's, en die
snijplanken wauw wat mooi, echt zo'n mooi hoekje.
Claudia.

Oude lappen zei

Hele mooie plaatjes hoor! Inderdaad moet geweldig zijn om eens samen te komen. Spijtig genoeg woon ik in België en is het niet zo vanzelfsprekend. Toch leuk dat jullie het naar je zin hadden.
groetjes Liliane

It's me zei

Leuk hoor om elkaar te ontmoeten.....erg gezellig toch??...fijn weekend....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

Haikey zei

Gezellig hoor! mooie sfeer plaatjes.

fijn weekend!

Haikey

Martine zei

Leuk he de Potstal? Ik kom er zojuist vandaan. Samen met Ria van Wonen in Zeeland hebben we een woonwinkelroute gedaan. We zijn in Valburg, Ochten en Lienden geweest. Ik zit ook weer boordevol inspiratie, vooral van de Potstal. Wat gaaf zeg, vooral ook het woongedeelte. Zo'n dagje is voor mij de kers op de taart. Dan zit ik weer lekker vol inspiratie ( energie wat minder, maar ja dat hebben we er voor over).

fijn weekend,
lieve groet, Martine

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Dat ziet er helemaal te gek uit!
En wat een prachtige flessen, het staat echt super bij elkaar.

Heel fijn weekend!

Groetjes Loes

Home and Lifestyle zei

Huh....ik ben niet de eerste met een reactie haha!! Maar dat neemt niet weg dat ik woensdag ook erg genoten heb, het was een bijzondere dag! Leuk om te zien hoe je de flesjes in huis een plaatsje hebt gegeven, het staat mooi hoor!!

Lieve groet, Ingrid

All Seasons zei

Wat leuk deze ontmoeting met blog dames. En helemaal als er zo'n goede klik is!!
Leuke dingen heb je gescoord.

Fijn weekend
Liefs,

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat leuk zo'n ontmoeting!
De plank is prachtig.

Fijn weekend,

Groetjes,
Esther

Lynda zei

de Potstal.......moest ik toch maar eens heen;)....en met en groepje gelijkgestemden natuurlijk dubbel pret!

Liefs,
Lynda

Mayflower zei

Wat speciaal dat er door het bloggen zoveel vriendschappen zijn ontstaan Corine en dat je kan terugkijken op een gezellige dag.
Je heb mooie nieuwe aanwinsten gekocht.
Wens je een fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Le Style zei

Wat leuk om elkaar te ontmoeten.
Erg mooi je vondsten en de foto's!
Een heel fijn weekend.....

Hartelijke groet,
Harriëtte

Bonjade zei

Wat leuk dat het zo gezellig was.....en je aankopen......super!
Fijn weekend
Liefs

Theemuts zei

leuke aankopen heb je gedaan hoor! leuk dat het zo'n gezellige dag was! ik wens je een fijn weekeind, liefs coby

Miss M zei

Deze flesjes staan ontzettend mooi bij de snijplanken! Goede aankoop dus, Corine. Geniet er maar van!
En ja, ik vond het ook erg leuk om jullie bloggers te ontmoeten!
Oja, de foto van je dochter is zeker geslaagd; maar vind beide foto's wel wat hebben, mét en zonder flits! Maar dat komt omdat je zo'n leuke meid hebt ;-)
Fijn weekend, liefs, Marjolijn.

Marja Meijers zei

Wat een leuk idee, lunchen met bloggers...

Anoniem zei

Wat zullen jullie het gezellig hebben gehad samen !
Leuk hoor!
En je hebt er weer een echt Corine hoekje van gemaakt in je keuken! Mooi!
En die Janiek wat een mooie meid! Enne.... ze heeft gelijk hoor met die lipgloss!
Fijn weekend!
Liefs Erika

Tanja zei

Mooi hè wat het bloggen je kan brengen, leuk om te lezen.
En het ziet er weer heel sfeervol uit bij je op de foto's Corine,

Fijn weekend, bedankt dat je je hebt aangemeld als blogger op mijn nieuwe blog.

Liefs
Tanja

Anita zei

Wat ontzettend leuk dat je via bloggen zulke leuke vriendschappen hebt op gedaan.Sfeervolle foto van je keuken en mooie aankopen!
Groetjes Anita

wonen met brocante zei

Wat leuk dat jullie via het bloggen met elkaar afgesproken hebben en een leuke middag hadden. Leuke spulletjes heb je gekocht.
Groetjes Peggy

Gerreke zei

Wat bijzonder en ontzettend leuk zeg. Ik hoop dat ook eens te mogen doen met een paar meiden!

muggensteekjes zei

Hoi Corine,
wat leuk om te lezen dat jullie het zo gezellig hadden met elkaar, wat bijzonder ook dat het dan zo goed klikt. Je foto's zijn weer erg sfeervol en je nieuwe aanwinsten zijn heel erg mooi!
Fijn weekend nog,liefs Ingrid.

Jeanette zei

Wat lijkt me dat leuk om medeblogsters te ontmoeten. Misschien een idee om zoiets een keer in het groot te organiseren.

Groet,
Jeanette

Wondelgijn zei

Leuk zijn die meetings soms hè? Onverwachte klikken en vriendschappen ontstaan spontaan!

bl.S zei

Nou ik blijf het bijzonder vinden, ik kwebbelen ondertussen ook al wat jaartjes mee, maar heb nog nooit iemand ontmoet: wie weet: komt dat gauw nog eens, jullie allemaal met een bus vol naar Zweden :)

Kram

Judith zei

En ik was er dus een dagje later... en ook ik ging met een hoofd vol inspiratie naar huis! Geweldige winkel!!! Gezellig hoekje heb je hier, was je bij die fruitboer waar ook een schapenweide bij is? Die kwamen wij toevallig tegen opweg naar Nouveau Vivre en De Potstal en ook wij zijn daar ff naar binnen gegaan...
Groetjes Judith

Miranda zei

Een gezellige dag en met mooie aankopen thuiskomen, momenten om nog eens aan terug te denken en te koesteren.

Groeten, Miranda

ida zei

Hallo Corine
ik kom via Martine,leuk om even rond te snuffelen op je blog .Ik las dat je bij de potsal bent geweest ook mijn favorite winkel ,ik kom er regelmatig met een nichtje van mij die woont in Elst dus dat is altijd even naar de potstal en er ook menig leuke spulletjes gekocht .Ik ga je volgen ok !
Lieve gr...ida

amy zei

wat n mooi sfeervol hoekje
Gr Amy

Bonjade zei

Wat geweldig lijkt me om een paar blogsters live te zien.......bijzonder.
En dan klikt het ook nog zo samen.
Je hebt leuke aankopen gedaan! Zo mooi passend bij je.....(ja dat denk ik dan, want ja ik 'ken' je natuurlijk nog niet ;0)
Fijne dag
Liefs

Kiki zei

Leuk om te lezen van jullie ontmoeting op de blogs. Gezellig hoor!
En de aankopen hebben weer een leuk plekje gekregen.
Fijne dag en groet Kiki