dinsdag 13 december 2011

kerstsfeer

een beetje…

Over een paar weken is het kerst, ik zag het al overal om me heen, maar in mijn eigen hoofd zat het nog diep weg… Totdat we zondag een kleine kerst brocantetour in het hoge noorden maakten… In de Tuinkamer, bij Karin kregen we opeens het gevoel te pakken :) Dus kochten we daar wat mooie oude verzilverde schaaltjes voor straks bij het kerstdiner, een aantal oude kerstboomknijpertjes mét oude kaarsjes en een stel stoere kerstklokken.

kerstvleugels

Ik vond ze gelijk super, maar wel wat vreemd, ze hebben namelijk vleugels…het zijn chocolademallen:) Ik vind ze top, ik hou er van als het net anders is dan anders!

kersthoekje

31 opmerkingen:

Judith zei

Leuke kerstklokken Corine!
Het begin van het kerstseizoen is bij jou dus ook begonnen:-)

Groetjes Judith

Kiki zei

Mooie kerstklokken! Ga je er ook nog lekkere chocolade mee maken met
kerst.... :) ?
Groet Kiki

Theemuts zei

Oh wat leuk!!! ik kan me voorstellen dat je die meteen meenam! liefs coby

Mayflower zei

Ohhh....die zijn supergaaf Corine, wat een stoere klokken.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

Claudia zei

De bomen staan bij mij, maar nu nog versieren...

Room Seventeen zei

Mooi sober ,past goed, ik kan me niet voorstellen dat je bling bling klokken zou ophangen ;-))
Jammer dat je m'n Open Huis bent misgelopen, het lag perfect op de route, volgende keer stuur ik je een uitnodiging : -)

Mirjam zei

Hallo Corine,
Wat enorm mooi zijn ze, en weet je, er staan hier in huis ook twee van die halve chocolade- of botermallen... zijn van Ben, die heeft hij al heel lang, maar het was nog niet in me opgekomen om ze als kerstdecoratie te zien... Dus dank je voor de tip, ze staan inmiddels op de kast, naast een zinken bakvorm met mos...
Ik wens je een heel fijne dag,
Lieve groet,
Mirjam

Bonjade zei

Ze zijn idd heel bijzonder.....
Leuk ze passen echt bij je huis......
Ben benieuwd naar je mooie gedekte tafel straks met de schaaltjes.....
Geniet ze.
Liefs

ria zei

Ohhh wat zijn ze mooi!!kan me voorstellen dat je daar blij mee bent!
Lieve groet Ria

La Maison en Wonderboom zei

Wat grappig dievleugels,hou goed je deuren dicht ;-))
Liefs
Hermine

Anoniem zei

Oh Ja echt Corine kerstklokken!!
Staat Heel Mooi!!
Ook wel weer gezellig toch dat kerst gevoel?
Liefs Erika

Miranda zei

Een mooie vondst! En soms heb je net even iets nodig om in de juiste sfeer te komen...

Fijne dag. Groeten, Miranda

faire un songe zei

Wat leuk.... mooie vondst.... mooi zo aan de spiegel.
Groetjes Hetty

lia zei

Ja die zijn echt leuk.....
Ik begin nu ook een beetje in de sfeer te komen.

Liefs Lia

Susan zei

Wat een mooie aanwinst...2 vliegen in 1 klap...als klok en als mal!!

Gr. Susan.

wonen met brocante zei

De kerstklokken zijn prachtig! Ik heb ze ook maar dan vele malen kleiner!! Groetjes Peggy

Le Style zei

Wat een Super vondst!
Zo mooi.
Past helemaal in jullie stijl.

Hartelijke groet

Carla zei

heerlijk zo'n dubbele functie die bellen!!
Vind ze super stoer!!

liefs Carla.

Met Brocant Label zei

Nou die zijn inderdaad geweldig mooi, leuk zo'n verhaal er ook achter.

Lieve groet,
Yvonne

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie exemplaren Corine!! Met al die mooie kerstposten op alle blogs kun je ook bijna niet meer aan de kerstkriebels ontkomen, ik vind het erg leuk om te zien hoe iedereen er mee bezig is!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Ans zei

Het lijken inderdaad net kerstklokken zo.
Erg leuk,zeg.

Groetjes Ans

It's me zei

Ze zijn geweldig !!! ..heb je mijn start van de kerst ook gezien????...liefs van mij...xxx...

Willy Duit zei

Ze zijn inderdaad prachtig!!

Servies en Brocante zei

Stooerrrr

amy zei

WOW!

Colin zei

Wat een gave kerstklokken, echt mooi! Groetjes, Colin

Collie-Collie.com zei

Wat een prachtige klokken heb je aan de spiegel gehangen, schitterend!!

Groetjes, Collie

Miss M zei

Oh, geweldig die klokken! Heel origineel, dat hebben niet veel mensen in huis hangen denk ik!
Enne... chocoladeklokken ga je toch nog wel maken??? Mmmm...

Liefs, Marjolijn ♥

Anoniem zei

Hallo Corine,

Je kwam echt met iets moois thuis. Vind je het ook leuk om het soms net even anders te hebben? Heb ik ook.

lieve groet,
Gerry

bl.S zei

Wat een mooie klokken, vind het sobere zo bij kerst dit jaar horen :)

Kram/Marion

wondelgijn zei

Ik krijg de kerstsfeer ook al niet zo te pakken... gek hè?