woensdag 21 december 2011

ruimte

ruimte om gelukkig te zijn…

Het is weer de tijd van de kerstkaarten en al is de lijst met ontvangers flink ingekort, ik blijf het leuk vinden om mensen met een kaart te verrassen. De kaarten die hier de deur uitgaan maak ik meestal van een foto en als het even kan schrijf ik er een persoonlijke wens op.

Voor de komende feestdagen wens ik al mijn bloglezers liefde, gezelligheid, warmte en.. ruimte om gelukkig te leven!

kerstkaart2011

Neem de tijd om gelukkig te zijn. Je bent een wandelend wonder op deze aarde. Je bent enig, uniek, onvervangbaar. Weet je dat?

Waarom sta je niet verstomd, ben je niet blij, verbaasd over je zelf en over al die anderen om je heen?

Vind je het zo gewoon, zo vanzelfsprekend, dat je leeft, dat je tijd krijgt om te zingen en te dansen, om gelukkig te zijn?

Waarom tijd verliezen in de eindeloze jacht naar meer…? Waarom piekeren om dingen van morgen en overmorgen? Waarom ruzie maken, je vervelen of van hot naar her rennen, je verdrinken in zinloos amusement? Neem liever de tijd om gelukkig te zijn. De tijd is geen snelweg tussen de wieg en het graf, maar ruimte om te parkeren in de zon!

___________________________________________________

In ons leven gebeurt veel, wij doen bewust niet mee met de hectiek rond de (feest)dagen, we houden het rustig, proberen het verdriet op de achtergrond te houden en bewust te genieten van het mooíe wat het leven ons geeft!

32 opmerkingen:

Carla zei

Ik wens jullie fijne rustige dagen en geniet van het leven.

liefs Carla.

Mirjam zei

Och Corine,
Zo te horen heb je het zwaar de laatste tijd.
Ik wens jou met Gert en je meiden alle ruimte die je nodig hebt om gelukkig te leven, zoals je dat ook aan anderen wenst...
Heel lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Lieve Corine,

Mooie woorden waar het woord ZON uiteraard in terugkomt, dat kan niet anders bij jou ;-)!

Ik wil je bedanken voor je lieve en mooie kaart en wens jullie fijne feestdagen toe! Ik hoop dat het gelukkig zijn de komende dagen de overhand heeft, al zit het verdriet waarschijnlijk zo in jullie verweven dat het toch altijd sluimert...heel begrijpelijk ook!

Weet in ieder geval dat ook jij een wandelend wonder bent op aarde, een bijzonder mens!! Ik kijk dan ook nog steeds met veel plezier op onze ontmoeting terug!

Veel liefs, Ingrid

faire un songe zei

Mooie woorden Corine,
Dank je wel voor de de lieve kaart.
Koester de momenten van geluk... en probeer Te genieten van het moois om je heen. Ik hoop dat het je lukt om het verdrietige op de achtergrond te plaatsen....
Fijne dagen ....
Liefs en een dikke zoen
Hetty

Passione Helena zei

Wat een prachtige woorden...ik blijf lekker geparkeerd in de zon;-) kom je er gezellig bij? hihi

Heerlijk om mensen met een eigen kaart en persoonlijke wens te verassen. Je foto's zijn ook geweldig..heerlijk sfeertje! En lekker warm haha, maar het geeft wel een heerlijk gevoel hoor als je s'morgens zo vroeg buiten bent,als het zonnetje maar schijnt!


Geniet samen met iedereen die je lief hebt, van deze sfeervolle dagen!
Merry Christmas..

Helena

bijzonder-oud zei

Lieve Corine,

Zo te lezen hebben jullie het moeilijk, ik hoop dat jullie samen toch fijne dagen kunnen hebben. En zoals ik al op mijn blog schreef, ik brand een kaars voor iedereen die om de een of andere reden verdriet heeft of het moeilijk heeft, dus die kaars brand ook voor jou!

Lieve groet,
Yolanda

Kiki zei

Beste Corine, ik wens je echt hele fijne rustige dagen met de mensen die je lief zijn en je warme thuis. Respect dat je je gevoel op je blog zo mooi kan omschrijven. De tijd nemen om gelukkig te zijn....zo waar..
Lieve groet Kiki

All Seasons zei

Wat heb je dit mooi hier neer gezet, Corine
Hieruit begrijp ik dat het voor jullie een moeilijke tijd is nu. Blijft in het zonlicht staan, hoe moeilijk dat soms ook is en blijft die warmte heel lang vast houden.
Ik wens je hele mooie dagen, al zal dat misschien niet makkelijke zijn. Geniet van al die je lief hebt

Lieve groet,
Patricia

ida zei

Mooi om te lezen Corine ,ik hoop ondanks deze moeilijke tijd jullie fijne dagen kunnen hebben met al die je lief zijn !
Lieve gr...ida

lia zei

Dank je wel lieverd...
En fijn dat jullie ondanks het verdriet het mooie van het leven nog steeds zien.

Ik mail je nog even.
Liefs Lia

Twinstyle zei

Hallo Corine,

wat een mooie tekst. Ik begrijp dat je een verdrietige tijd meemaakt. Ik hoop dat je toch met een ieder die je lief is mooie dagen mag hebben.

Lieve groet Wendy

Anoniem zei

Oh Corine, krijg kippevel van je woorden!

Toch wens ik jullie ook hele fijne dagen en probeer van elkaar te genieten!

En ik hoop zo voor jullie dat het zonnetje dan ook nog even straalt deze dagen!!
Liefs Erika

Met Brocant Label zei

Je woorden raken me Corinne, ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Dank je wel daarvoor zo sta je er weer extra bij stil. Ik wens jou en je familie ook hele fijne feestdagen en hopelijk zijn die precies zoals je zelf wilt.

Lieve groet,
Yvonne

Anoniem zei

Mooie woorden....ik wens jullie sterkte en een kerst zoals je die wenst!

'Inga'

Laura @ 52 FLEA zei

Dear Corinne,
Your words touched my heart...the holiday season, although joyful for many...can be difficult for those who have lost a loved one or are not in good health. Your message is inspiring and I thank you for sharing. I wish you a peaceful and meaningful Christmas my friend. Take care, Laura :)

Miranda zei

Wat heb je er een mooie, maar ook erg gevoelige post van gemaakt. Ik wens jou, Gert en je dochters gezellige dagen met elkaar toe en hoop dat het moois om je heen het verdriet wat kan verzachten.

Lieve groet, Miranda

Tanja zei

Dank je wel Corine, en ik wens jou veel mooie en bijzondere momenten met je lief en degenen die jou lief zijn.

En ik wens je kracht voor de moeilijke momenten.

Liefs
Tanja

Mayflower zei

Dank je wel voor je mooie Kerstwens Corine.
Wat verdrietig om te horen dat jullie een moeilijke tijd meemaken.
Ik hoop dat je ondanks alles toch hele fijne en liefdevolle dagen met elkaar mag beleven.
Liefs, Mea

Room Seventeen zei

Mooie woorden Corine.Hopelijk neemt het verdriet niet teveel ruimte in beslag....
Ik wens je fijne, sfeervolle en rustige dagen, en een zonnige start in het nieuwe jaar!

amy zei

Ik wens je alle goeds toe en hele fijne dagen
Gr Amy

De Lorelei Brocante. zei

Ik lees veel tussen de regels door....heel veel..
Rust en ruimte kan zo fijn zijn...geniet daarvan.
Ik wens jullie fijne en rustige dagen samen.

Dicky Marie

Colin zei

Wat een mooie en o zo ware woorden! Ook bij Guusje thuis en er rondom heen weer meer dan genoeg, waardoor we dit jaar weer bewust de keuze hebben gemaakt om de kerstdagen vooral op onze manier (zonder kerststress) door te brengen. Hoop dat jullie hele fijne dagen samen hebben. Liefs, Colin

It's me zei

Wat een hele mooie lieve woorden....dankjewel......ik wens jouw hetzelfde lieverd.....xxx...

x
xxx
xxxxx
xxxxxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxx
||
||



Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Ans zei

Wat mooi geschreven en zo waar.
Ik ben er een beetje stil van.

Groetjes Ans

Cosy Life by Elly zei

Ik wens jullie hele fijne rustige dagen en vooral heel veel warmte..En wat je schrijft is zo waar! Leef met de dag en geniet van alle liefde om je heen.
Lieve groetjes, Elly

Margot zei

Punt......
Hele lieve, warme kerstknuf, voor jou en de jouwen...
Margot

Penni ja Lilli zei

So gorgeous pictures!
Have a Merry Christmas!
Minna from Finland

Claudia zei

Even stil van je mooie woorden...

Gerry zei

Dank voor je mooie woorden, Corine.
Ik wens jullie veel sterkte en rust en hierin goede feestdagen.

Lieve groet,
Gerry

Home is where the heart is zei

hele fijne dagen
lieve groet Brigitte

English style zei

Prachtige woorden Corine, sluit me er bij aan
hoop dat jullie, ondanks het verdriet "warme" dagen met elkaar mogen hebben...
Sterkte
Lieve groet Yvonne

Twidde Brocante zei

Prachtige woorden!

lieve groetjes,

Natasja