vrijdag 9 december 2011

zonnestralen

vangen…

November, december en januari zijn op mijn werk extreem drukke maanden, die maanden werk ik dus i.p.v. de gebruikelijke 12 uur zo’n 18 uur per week. Met veel plezier en lekker gemotiveerd, ik vind hard werken heerlijk ;) Maar…als ik dan vrijdags denk te kunnen genieten van een vrije dag en ik allerlei gezellige bezigheden heb bedacht, dan ben ik zooo moe, dat ik niet méér doe dan wat rondrommelen… Aan het eind van de dag terugkijkend, blijkt dat er van m’n goede plannen niks terecht is gekomen.

Niet dat ik echt niks deed…ik draaide een paar wassen, ging met de stofzuiger rond, kocht een paar liter verf en kwasten, schreef de kerstkaarten en ik zette onze caféstoelen (8 stuks) op mp (klik)…

En zo rommelend, kan ik soms zomaar m’n camera grijpen…

zonnestralen

om enthousiast wat zonnestralen te vangen! Het lichtpuntje van de dag :))

25 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gewoon de dag nemen zoals ie is en genieten van zo'n moment waarop de zon het huis in lijkt te stralen!!

Ik wens je een heel fijn weekend Corine! Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Een mooi lichtpuntje Corine. Ik warm me even aan die stralen.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Mooi,he?

Lieve groet,
Gerry

flowersandhome zei

Kan wel mooi hé zijn die schaduwen? Ik fotografeer die ook dikwijls. Ik hou van de zon en van de schaduwen die erbij horen.
Groetjes en fijn weekend,
Marian

Ans zei

Prachtig,Corine.
Soms doe ik dat ook,ineens een mooi moment zien,b.v. met onze huisdieren en snel m'n camera halen.

Groetjes Ans

Brabbels en Kiekjes zei

Corine,

Geniet van zo'n dag en hem komen zoals hij komt.
Je zult zien dat als je jezelf niets oplegt, er meer uit je handen komt.

Geniet van je weekend.
Liefs,

Mirjam zei

Hoi Corine,
O wat ken ik dit. Heb zelf vandaag precies zo´n dag gehad. Ik heb een contract voor 24 uur, maar het rooster houdt daar niet altijd rekening mee. Zo heb ik de afgelopen 7 dagen ongeveer 40 uur gewerkt, en daarvoor maar 16... Nou, na die 40 uur ben ik echt helemaal gevloerd hoor...
Ik wens je een heel lekker weekend, rust lekker uit en geniet van je zonnestralen...
Lieve groet,
Mirjam

Colin zei

Je hebt ze weer gevangen ... en vastgelegd, leuk! Geniet van je weekend, groetjes Colin

Bonjade zei

Goed dat je ze gevangen hebt...ze waren vast zo weg.......
Nu zijn ze voor altijd vastgelegd op de harde schijf....;)
Fijn weekend
Liefs

RUW MET STIJL zei

Rust lekker uit...geniet van het moment dat de zon schijnt.
Een fijn weekend,
Ellen

Vosje zei

Geweldige foto's!
Wat heb je die stralen prachtig gevangen!!

Geniet van het weekend!
groetjes Truus

Le Style zei

Schitterend gevangen!
Een heel fijn weekend!!

Lieve groet

ria zei

Ben heel benieuwd wat jij allemaal op een wel productieve dag doet!Als jij dit niks vind...:-)
Je foto is prachtig!!
Lieve groet Ria

It's me zei

Ja mooi hoor.....dat had ik nou ook afgelopen maandag spontaan zonnestralen op mijn foto's......leuk hoor in december....fijn weekend...liefs van mij...xxx...

Franse Lelie zei

Vind het toch wel een aardig lijstje hoor, en de dagen thuis zijn er ook om te genieten en bij te komen van het werk, zo ervaar ik het tenminste. En het nuttige met het aangename verenigen en dat doe je door deze mooie plaatjes te maken, fantastisch! Nav je vorige post heb ik m'n camera nog wat beter bekeken en bij staat er 0.25 op dus ik kan redelijk dichtbij fotograferen. Lieve groet en fijn weekend

lia zei

Wat een prachtige foto...
Af en toe wat lummelen is heerlijk.
Ik doe al drie dagen over een mail naar jou, steeds komt er wat tussen. Ik ga hem nu afmaken..

Liefs Lia

Anoniem zei

Nou, ik vind dat niet niks..... zo gaan hier de dagen die ik thuis ben ook vaak voorbij hoor. Gewoon doen ,even lekker tussendoor tijd nemen voor jezelf !
En GENIETEN van die zonnestralen!
Fijn weekend
Liefs Erika

'Inga' zei

Zulke momenten die je dan vast kunt leggen vind ik altijd een cadeutje...oh en zulke dagen heb ik ook wel eens maar als je dan achteraf bedenkt wat je wel hebt gedaan is dat niet niks hoor; huishoudelijke klusjes tellen ook!
Fijn weekend!

'Inga'

t brocante sfeertje zei

mooi zonnestraaltje.Vast speciaal voor jou!Lekker weekeinde,Ingrid

Twidde Brocante zei

Dat heb ik ook nou zo vaak. Maar ja ik denk dan maar, ik had het nodig. De boog kan niet altijd gespannen staan toch.

groetjes Natasja

Jansepans zei

Prachtig joh!

La Maison en Wonderboom zei

Natuurlijk klikte ik op marktplaats en zie dat harry er niet veel voor over heeft. Jouw zonnestralen maken alles weer goed toch??

liefs
Hermine

Claudia zei

Vergeet je niet aan jezelf te denken!

wonen met brocante zei

Wat een prachtige foto! Groetjes Peggy

Miranda zei

Je hebt de zonnestralen weer prachtig gevangen, probeer ze nog een poosje vast te houden ;)

Fijn weekend. Groeten, Miranda