woensdag 18 januari 2012

dé opdracht

een 7,5…

De timing was voor mij niet heel handig, na een drukke werkdag volgde dé knipavond, moe en met weer een aanstormende migraine én dus 2 pillen achter de kiezen zat ik in de kappersstoel ;)

kort.

Maar het was de moeite meer dan waard, Janiek heeft goed werk geleverd ( bij de beoordeling kreeg ze een 7,5!) en ik kan weer fatsoenlijk over straat. Wat een verbetering! Ik was dat lange haar al langer zat, als ik moe ben (en dat is helaas chronisch) kan mijn kapsel wel wat camouflerend volume gebruiken en dát is nu gelukt :))

lang kort

Voor haar opleidingsportfolio heeft Janiek nog wat VOOR- en NA-foto’s gemaakt…

Ik voel me een ander mens :)

Nou moet ik wel zeggen dat het er natuurlijk niet altijd zo gelikt uitziet, voor de opdracht is het op de kappersmanier helemaal geföhnd, en dat kan/doe ik zelf niet voordat ik de deur uitga…

Janiek ik ben er heel blij mee en ik ben maar wat trots op jou!!!

49 opmerkingen:

Els zei

Je mag inderdaad erg trots zijn op jouw dochter! Je kapsel ziet er erg leuk uit!!! Ik zou graag nog een vooraanzicht foto te zien krijgen :-)
Lieve groetjes Els

Susan zei

WAUW!! Wat is dat leuk geworden zeg...voor mij zou ze ook een 9 kunnen krijgen:))

Gr. Susan.

Anita zei

En wat een móói en vlot resultaat Corine !!!!
Natuurlijk had ook ik graag de voorkant willen zien hihi
Tegelijk weet ik hoe groen en geel je kan uitkijken met een opkomende migraine.
Maarre dat zal beslist niet de reden zijn geweest ;-)
Een groot compliment voor Janiek !!!!!! Wees maar hartstikke trots op haar.
Groetjezz lfs mij

faire un songe zei

Super...gaaf...!!
Kom je snel een keertje in het echt bewonderen...Binnenkort maar eens wat plannen....
Resultaat is super... met recht trots op je dochter!

Fort lapin zei

Wow Corinne dat was het wachten waard! Het ziet er top uit mijn complimenten.

De hoofdpijn een beetje gezakt??


Fijne dag
lieve groet Peet

Lina zei

Wauw zeg! Dat ziet er mooi uit!
Die dochter van je heeft het in de vingers. Daar mag je zeker trots op zijn!

Geke zei

Prachtig en wat een dikke bos. Well done!
Groetjes,
Geke

'Inga' zei

Staat heel goed!
Je bent weer als nieuw!

Je kunt trots zijn op zo'n dochter!

Fijne -migraine-vrije- dag verder!

Brabbels en Kiekjes zei

Opdracht geslaagd!
Staat je hele erg leuk.
Met ene kappe rin huis, is dat s'morgens toch geen probleem om even je haar te laten doen???
'-)

Liefs,

Franse Lelie zei

Staat je super en af en toe de fohn pakken hoor, het ziet er prachtig uit...en dubbel leuk dat je dochter het heeft gedaan! Lieve groet

Colin zei

Met zo'n portfolio komt het met de kapperscarriëre van Janiek vast helemaal goed, missie geslaagd hoor! Groetjes Colin

Tanja zei

Gaaf Corine, vooral op de eerste foto kun je heel goed het model zien en ook dat je een beetje trots in je stoel zit. Heel erg leuk model!

Missie geslaagd denk ik: mooi kapsel, moeder tevreden, een heel mooi cijfer, dus het meisje ook tevreden.

Liefs
Tanja

Passione Helena zei

O wauw, wat een mooie metamorfose! Het staat je super! Wat een leuk model...ik kan mij voorstellen dat je er heel erg blij mee bent! En..een mooie volle bos!!

Van mij had ze nog een hoger cijfer mogen krijgen, maar een 7,5 is een prachtig resultaat, toch? En een trotse, blije mama. Wat wil je nog meer wensen..

Veel plezier er van!

Fijne avond!

Liefs Helena

Passione Helena zei

En natuurlijk grote complimenten voor je dochter!

Mayflower zei

Wow......Corine, wat een prachtige coupe heeft je dochter bij je geknipt. Het staat prachtig en wat fijn dat jezelf ook zo tevreden met het resultaat bent.
Je kan met recht trots zijn op je dochter, een dikke 10 voor haar.
Liefs, Mea

Kiki zei

Wat een leuke coupe Corine! Heel mooi geknipt aan de achterkant. Kan me voorstellen dat je er blij mee bent.
Handig hoor zo'n dochter...
Heeft ze de hoofdpijn ook een beetje weg kunnen masseren met het wassen?
Geniet maar van je nieuwe ik en groetjes Kiki

Anoniem zei

Wow Corine,
Staat je echt heel erg Leuk!
Top gedaan Janiek!
Hoop dat het met de migraine
vandaag meevalt.
Liefs Erika

Lynda zei

hártstikke leuk!!!! Maar uhm...ze woont toch nog thuis??? *hint*...ff föhnen;)

Liefs,
Lynda

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat leuk!!! Prachtig kapsel..
Zie je, als het ietsje korter is krijg je vanzelf meer volume, waarschijnlijk wel met wat hulpmiddelen, maat toch. Goed van je hoor, dat je model wilde zijn voor je dochter. En een mooi cijfer heeft ze gekregen ook...
Afgelopen maandag is mijn haar er af gegaan, bijna letterlijk... Bovenop is het nog maar 2 cm... Was even schrikken, maar ben er nu wel tevreden over. Het was dus echt van kort naar kortst..
Lieve groet,
Mirjam
p.s. hopelijk viel je migraine aanval mee... ik weet hoe erg dat kan zijn.

Nieneke zei

Wat een verschil!!!! En wat lief van jou dat je je haar speciaal voor haar hebt laten groeien....

bijzonder-oud zei

Kan me voorstellen dat je trots bent op jouw dochter, dat heeft ze mooi gedaan zeg!! Lekker vlot en vrouwelijk kapsel, heel mooi!

Groetjes,
Yolanda

Vosje zei

Oh wat goed gedaan!!!

Jaren geleden was ik ook vaak model voor mijn dochter die toen de kappersopleiding deed ik vond het altijd wel leuk om te doen!!

Groetjes truus

Homefourteen zei

Het resultaat mag er wezen, ziet er piekfijn uit. Mijn complimenten! Lekker volle bos zo. Mijn dochter is ook kapster aan huis (zie mijn blog) lekker makkelijk hoor! Gr jacqueline

Jansepans zei

Dit is gaaf! Kan me voorstellen dat je hier heeeeeel blij mee bent. Die dochter van jouw kan knippen, petje af!

Home and Lifestyle zei

Ohh, dit is wel even een verschil, je hebt zichtbaar meer volume al hebben we allemaal het probleem dat we het zelf nooit zo mooi krijgen als de kapper. Een 7,5 vind ik vrij zuinig gegeven hoor, van mij had het echt wel wat hoger uit mogen pakken!

Veel plezier met je nieuwe coupe, ik hoop dat je haar zo ontspannend werkt dat de hoofdpijn inmiddels verdwenen is!

Lieve groet, Ingrid

Ans zei

Je bent meteen de dunne punten uit je haar kwijt.
wat is het prachtig geknipt,er zit inderdaad weer volume in.
Je dochter is op weg,om een zeer goede kapster te worden.
daar mag je terecht trots op zijn.
Enne...best gemakkelijk om een dochter te hebben,die je haar nu steeds kan doen.

Groetjes Ans

lia zei

Wat staat dit leuk.......
Enne, ze kan je vast wat tips geven hoe je het moet föhnen.
Trots was je natuurlijk al, maar nu even extra...

Liefs Lia

Room Seventeen zei

Nou zeg, een 7.5, wat een magere score , wat mij betreft is het een dikke negen waard ! Staat je geweldig leuk!!

RUW MET STIJL zei

Super.....wat heb je een leuk kapsel gekregen. Het staat je er goed. Veel plezier ermee. Je krijgt vast veel leuke reactie.
Groeten Ellen

little sweet things zei

Zoals ik het van opzij kan zien staat het je heel erg leuk. Het lijkt wel of je 3x meer haar hebt.
Föhnen is niet moeilijk hoor, gewoon je hoofd naar beneden en dan droog föhnen. Alleen lukt dit natuurlijk niet met migraine, hoop dat je hoofdpijn snel afzakte.
Lieve groetjes, Sas

Willy Duit zei

Wauwwww...wat een metamorfose, mooi hóór!!

G-style zei

Ik wist het .... geen twijfel over mogelijk dat het je niet zou staan!

Ik vind het geweldig en ontzettend mooi geknipt en geföhnd ook .
Complimenten aan je dochter en ook jij ziet er ondanks de migraine goed uit hoor.

Geniet van je nieuwe coupe ,
fijne avond verder.

groetjes Gea

Carla zei

Iki vind het super mooi geknipt!!
Een 7,5 maar...zijn ze nou helemaal bed*nderd!!
Ben vast een zeur als ik ook de voorkant ff zien wil??????????

Gewloof heel graag dat je er blij mee bent...het lijkt wel stukken dikker zo.
geniet van je nieuwe coupe meis..

liefs Carla.

detuinkamer zei

Vet Cool !!!!!

Mooi zei

Wat is het mooi gworden!!! Staat je heel goed. En het nog iets vochtige haar droog föhnen en onderin een grove krulföhn er door dan lukt het jou ook hoor :-)
Vind het alleen wel meer dan een 7,5 waard! Je haarkleur is ook mooi..heeft Janiek dat ook gedaan?
Lieve groeten,
Karin

It's me zei

Je ziet er geweldig uit hoor....!!!...erg leuk !!!...liefs van mij.....xxx..

Jeanette zei

Dat staat je heel erg leuk, maakt je vlotter/jonger. Complimenten voor je dochter.

Groet,
Jeanette

Anoniem zei

ECHT SUPERGAAF HOOR !!!!
KNAP VAN JE DOCHTER.

Gerry zei

Oh, het staat heel mooi. Het lijkt ook wel of er nu meer volume inzit.
Je mag trots op je dochter zijn. Het lijkt me alleen al heerlijk dat je niet meer naar de kapper hoeft, maar dat je dachter dat nu kan doen.
Ik hoop dat de migraine je niet te lang plaagt.

Lieve groet,
Gerry

amy zei

wauw ,staat je veel beter ,heel goed gedaan
KHeb zelf vroeger ook de kapperschool gedaan ,altijd makkelijk als je een dochter hebt die je haar kan doen
:)
Gr Amy

Dani zei

Wow dat staat je goed zeg! Geweldig knap dat ze dat zo kan.
Kan mij voorstellen dat je er blij mee bent.
Groetjes
Dani

Petra zei

Wauw Janiek, wat heb jij je moeder een mooi kapsel geknipt! Staat je goed Corine! Lekker pittig. Leuk ook om de voor- en nafoto`s te zien.

Groeten van Petra

Gerreke zei

Wow wat is het mooi geworden zeg!!!

Judith zei

Die Janiek weet waar ze mee bezig is: hartstikke mooi! Weet je... Ik twijfel al een jaar of ik ze in zo'n bob laat knippen of niet en dat is zoooo NOT ME! Meestal doe ik zoiets impulsief, dus als ik zo lang twijfel denk ik dat ik het gewoon niet moet doen... Maar als ik deze foto's zie, ga ik vanzelf toch weer twijfelen:-) Enjoy your new haircut!!!

All Seasons zei

Ik kom even wat posten terug lezen hier. Was nog even benieuwd naar hoe het kapsel was geworden.
Wat een leuk kapsel is het geworden. Het staat je erg fris, wat ik zo aan de achterkant zie en mooi geföhnd. Ook dat is niet mijn ding, eigenlijk fohn ik m'n haar nooit, laat het lekker zo drogen, beter voor m'n krullen..
Maar, jij kan het weekend goed in, hopend dat je migraine een beetje is gezakt.
Geniet van je mooie kapsel!
Enne, nu vergeet ik het nog te zeggen, geef Janiek ook even een groot compliment van mij.

Liefs,

Roelien zei

Wat mooi!!!!!

Berna zei

Staat je heel mooi en je dochter krijgt een dikke pluim voor zo'n mooi kapsel. Past perfect bij je.
Fijne zondag.

ida zei

Zo"dat is gaaf geworden je kapsel dat is om heel trots op je dochter te mogen zijn ,en heerlijk zo,n kapster in huis .Staat je erg goed en zij geeft je vast een paar tips om dit zelf in model te krijgen met fohnen .En sterkte met je hoofdpijn .
Lieve gr...ida

Karin zei

Hay Corine,leuk!!!
Staat je prachtig :-)
Heb zelf ook weer een bob maar korter als jij ...zalig he gewoon zitten en je laten verwennen!
fijne dag groetjes karin