maandag 23 januari 2012

leren

via een omweg…

Met de winterdag is het maken van een leuke fotoshoot altijd wat lastig, ons kleine huis is geen handige locatie voor een portrettenserie. In het voorjaar ligt dat anders, dan biedt de tuin vele mogelijkheden.

Maar ook zonder praktische oefenstof kan ik in deze maanden op fotogebied veel leren. Gewoon een kwestie van meekijken in het portfolio van op internet gevonden fotografen.

Rianne&Janiek

(foto: Foto Per Me)

De meiden hadden laatst een shoot in de fotostudio van een plaatselijk fotograaf, de resultaten gaven mij de kans verschillende opnamen kritisch te bekijken, zodat ik daar zelf weer van kan leren :). Bovendien wordt me door al dat meekijken zo langzamerhand duidelijk wat MIJN stijl is… Net als in de woonwereld kun je ook in de fotografie veel inspiratie halen uit ‘gluren bij de buren’!

Rianne en Janiek, al loopt niet alles in eerste instantie zoals jullie/we graag zouden willen, hou vast aan je dromen en doorgaan!! We zijn hoe dan ook trots op jullie!!

22 opmerkingen:

Claudia zei

Hier spreekt een echte moeder!

Petra zei

Wat een leuke meiden!
Ik ben ook al aan het oefenen met fotograferen maar hoor graag goeie tips!

Groetjes Petra

lia zei

Dat heb je dan wel weer met meiden hé. Die poseren maar al te graag.
Leuk hoor....

Liefs Lia

Gerry zei

Ik ben ook bezig met oefening baart kunst.

Lieve groet,
Gerry

Home and Lifestyle zei

Wat een leuke foto's van je dochters Corine...geen wonder dat je daar trots op bent! Ik moet ook eens op zoek naar portfolio, wie weet krijg ik dan wel antwoord op een aantal vragen :)!

Lieve groet, Ingrid

Bonjade zei

Prachtige foto, prachtige meiden, prachtig geschreven........

Fijne dag

Liefs

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat een heerlijke meiden heb je toch. Leuke foto van hen, maar portretfotografie laat ik toch aan mijn dochter over hoor. Misschien wil je bij haar ook een keer kijken? http://www.sannevdberg-fotografie.nl/ Ze heeft ook een blog op haar site staan en ik weet zeker dat ze het heel leuk zou vinden als je een keertje een kijkje neemt... Je weet nooit wat je daar nog eens opsteekt. Ik weet in ieder geval dat ik heel veel van haar leer...
Ik wens je een heel fijne dag, de zon schijnt lekker nu...
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Wees heerlijk trots op zulke fijne meiden Corine!
En geniet ervan!
Liefs Erika

Anoniem zei

Mam, je dochters zijn geweldig. En we love you.

Dikke knuffel, Rianne

It's me zei

Mooie foto....leuke meiden komt door hun prachtige moeder......liefs Ria....xxx..

Carla zei

Prachtige meiden....daar van jouw hand vast nog vele mooie foto's van komen.
En gluren bij de buren is in elke vorm leuk ((-;

liefs Carla.

Karin zei

Zelf gemaakt of laten maken, het zijn in ieder geval prachtige meiden. En je woorden....zo lief!

De Zandhut zei

supermooie foto!
lieve groet, dominique

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat een leuke meiden zeg en ze poseren als de beste. Schitterend!

De foto is prachtig!

Lieve groet,

Loes

Lina zei

Mooie dochters heb je! Stralende foto!

Tanja zei

Mooie krachtige meiden heb je Corine, je ziet dat ze dat uitstralen op de foto!

Heerlijk dat ontdekken wat je leuk vindt aan fotografie. En van kijken kun je heel veel leren. Ik ben benieuwd welke kant je opgaat ;-)
Ik merk bij mezelf ook steeds meer een (fotografie) kant die ik leuk vind.

Liefs
Tanja

Hannekie zei

echt prachtig staan jullie meiden erop..daar kun je zeker trots op zijn
liefs hannie

Merlie Woonwinkel zei

Wat een leuke vrolijke foto van je mooie dochters, daar kan je zeker trots op zijn!
Groetjes Anke

Merlie Woonwinkel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Judith zei

Tja, volgens mij moet iedereen wel eens gebruik maken van plan B... dat zal wel nooit veranderen! Maar dat er iemand is die van je houdt en er voor je zal zijn, is al een kado op zich! Gelukkig zijn jouw dochters zulke mensen... Mooie foto, mooie meiden en een mooie post!

muggensteekjes zei

Prachtige meiden Corine, daar mogen jullie zeker trots op zijn!!
Liefs, Ingrid.

@nne zei

beda nkt voor je lieve wensen! groetjes, @nne