zondag 15 januari 2012

outdoor

zompige paden…

Net voor de vorst in zou vallen maakte ik vrijdag een heerlijke, zonnige boswandeling met Finn. De bospaden waren op sommige plekken ware modderpoelen, maar daar heb ik met mijn stevige outdoorstappers geen last van!

Ik heb destijds heel lang getwijfeld of ik ze zou kopen, want ze zijn naar mijn idee zo verschrikkelijk duur…maar uiteindelijk kocht ik ze dus toch ;) En daarvan heb ik absoluut geen spijt, ik draag ik ze veel, heel veel. Ze zitten lekker, ze lopen goed, ik kan er zonder problemen uren op doorstappen… geen koude voeten, geen natte voeten…voor mij zijn ze hun geld zeker waard!

Na een boswandeling over zompige, modderige paden zien ze er niet uit,

modder

maar het feit dat je niet bang hoeft te zijn je mooie schoeisel te verpesten maakt de wandeling nóg leuker!

boswandeling

En weer thuis laat ik ze drogen, daarna gaat er een borstel en een lap overheen en klaar zijn ze weer voor de volgende keer!

Al moet ik zeggen dat ik ze deze weken zo vaak aan heb dat een tussentijdse borstelbeurt niet eens aan de orde is, ik trek ze vaak gewoon al weer aan voordat de ‘oude’ modder is opgedroogd :)

indehoek

In een hoekje van de hal, naast de paraplubak staan ze trouw op me te wachten!

31 opmerkingen:

Maaike zei

Je hebt groot gelijk! En ze zien er stoer uit en lopen vast heerlijk.
Bedankt nog voor je leuke reactie op mijn blog. Leuk dat je volger bent geworden!
Groetjes, Maaike

Franse Lelie zei

Ik heb er ook al eens aan gedacht om ze te kopen maar vind ze erg duur maar ze lijken me wel heerlijk warm en ook nog leuk. Misschien volgende winter! Lieve groet

Home and Lifestyle zei

Een wandeling waarbij je telkens natte voeten krijgt motiveert niet bepaald voor een volgende keer, dus zulke stappers zijn ideaal!! Het kostte wat, maar jij en Finn krijgen er een hoop voor terug!!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

De Lorelei Brocante. zei

Ohh, die laarzen zijn zo fijn hé !!!
Ik heb ze ook echt super en nog mooi ook,ok wel duur maar dan heb je ook wat.
Ik heb er ook zo,n lange waxcoat bij met ruitjes sjaal,kan zo het paard op,hahaha
En als je allesweer schoon hebt staan ze ook nog heel decoratief in de hal onder de kapstok toch,lekker landelijk.

grtjsss
Dicky Marie

Ans zei

Het zijn lekkere stoere stappers,vind ik.
Zo heb ik ooit van die bergschoenen in Zwitserland gekocht.
Ze zijn niet kapot te krijgen,kunnen dus ook een stootje hebben.
Echt charmant staan ze niet,maar lekker lopen in b.v. een dik pak sneeuw,of zoals jij over modderpaden, is dan even belangrijker.

Groetjes Ans

Vosje zei

Ja ik heb ze ook!
Ben al met mijn tweede paar bezig de nieuwste om te wandelen ed. de oude voor in de tuin.
Ze zijn inderdaad duur maar hun geld zeker waard!!
En...je ziet er ook nog goe mee uit!!

groetjes Truus

G-style zei

Lekker lopen ze en nog heel mooi ook ... wat wil je nog meer !

Ik heb vanochted ook heerlijk een uur gewandeld maar wel langs het bos op verharde paden.
Ik heb nu eenmaal niet van die handige schoenen maar zou ze best wel willen hoor .

Wie weet als ik genoeg spullen verkoop ;-)

fijne avond verder , hartelijke groet van Gea

Mirjam zei

Hoi Corine,
Heerlijk zulke stoere laarzen. Ik heb een paar die er wel op lijken, maar dan dan Helly Hansen. Ook van die lekkere stoere, waar je zo heerlijk op kunt wandelen. Dat heb ik vandaag ook gedaan, in de duinen. Er was inderdaad vorst voorspeld dit weekend, maar daarvoor woon ik in het verkeerde deel van het land hoor, hier was het 8 graden en in de zon voelde het als lente... Heerlijk.
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

House of Seasons zei

En nog een mooi sfeervol plaatje ook!
Liefs
Lia

Paintings by Louise, Maison Louise zei

De laarzen zijn prachtig en ik loop er ook al een tijdje aan te denken om ze te kopen.
De prijs is hetgene geweest dat mij tegen heeft gehouden, maar nu ik van jou verhaal lees droge en warme voeten ga ik toch over de streep heen.

Fijne avond en lieve groet,

Loes

Brabbels en Kiekjes zei

Hier nog zo'n super fan.
Ik zweer bij ze, heb er 2 winter over getwijfeld, maar heb nu spijt dat ik ze niet eerder aangeschaft heb!
Ook ik draag ze heel erg veel. Niet alleen naar bos of strand, maar ook naar school of boodschappen doen.
Idd ze lopen heerlijk en staan KEK!

'-)))

Liefs,

PS loopt Finn ook meer van het pad af dan op het pad? Jip hier is echt van de modder en plassen, hoe viezer ze word des te beter denk ze geloof ik...

Gerry zei

Je hebt er een mooi landelijk plaatje van gemaakt. Ik hebzelf van die dikke bergschoenen, zijn ook onverwoestbaar.
Bij nat weer heb je wel wat goeds nodig als je er graag opuit trekt.

Lieve groet,
Gerry

Mayflower zei

Wat een prachtige stoere laarzen Corine. Ik heb er toen Roxy er nog was ook weleens aan gedacht die aan te schaffen, maar mij weerhield ook de prijs.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Ze zijn heel stoer Corine....! gaaf !!...liefs van mij...xxx...

lia zei

Of ze lekker lopen weet ik niet maar ze zien er wel leuk uit.
Maar ik heb nog twee paar echte wandelschoenen staan, en die waren ook een rib uit mijn lijf. Al begint één paar een erg scheve zool te krijgen. Maar ja, wat wil je na zeker zo'n 1000 km lopen.

Liefs Lia

Carla zei

En groot gelijk heb je!!
Als je vaak met de hond weg moet zijn zulke laarzen een must!!
Vind ze echt mooi hoor...en lekker warme en droge voeten zijn héél wat waard!!
Veel wandel plezier, maar met zulke laarzen lukt dat best.

liefs Carla

Petra zei

Wat zijn ze fijn hé! Ik zeg wel eens gekscherend dat ik er nog net niet mee slaap. Ik ben met mijn tweede paar bezig en ook die zitten weer net zo fijn. Heerlijk voor straks weer langs het strand! (al loop ik daar liever met blote voeten..dan is het ook weer warmer ;-) )

Veel wandelmomenten toegewenst!

Lieve groet van Petra

wonen met brocante zei

Ik heb ze ook en ben al aan mijn derde paar bezig haha. Bij mij hebben ze ook de tijd niet om te drogen want thuis loop ik er in wintermaanden dag en nacht op. Alleen sinds half december zijn ze lek. Heb ik nooit eerder gehad. Ze zijn nu naar de distributeur gestuurd maar het duurt nogal lang voor ik ze terug heb. Rubberlaarzen lopen nu voor geen meter meer dus heb ik voor de time being de laarzen van de ANWB gekocht. Nog een paar Dubarry's erbij werd me toch iets te duur haha. Geniet jij er maar lekker van tijdens het maken van kilometers. Groetjes Peggy

Miranda zei

Ze zijn inderdaad ideaal en een goed excuus om er geregeld op uit te gaan, het was vandaag ook heerlijk weer voor een lange honden-wandeling...

Groeten, Miranda

Colin zei

Ze staan al een hele tijd op mijn verlanglijstje, want in de winter heb ik toch liever stevige laarzen dan mijn wandelschoenen aan. Jouw blog bevestigt maar weer dat ik gewoon eens deze knoop moet doorhakken :-) Groetjes Colin

Karin zei

Uiteindelijk een prima investering lijkt me. Ik heb zo'n vermoeden dat je ze nog wel een poosje aan kunt. Wandel ze!

Karin zei

Heerlijk he zulke stoere laarzen,ik heb ze ook maar dan iets lager..ik woon er zo wat in haha.......zalig lopen ze.
Wens je een fijne dag,en veel wandel plezier!

Passione Helena zei

Wat een mooie, stoere laarzen, Corine! Daar kan je inderdaad niet zonder...al vind het je bijna zonde om ze te kopen. Ik heb twee jaar geleden warme boots gekocht met een dikke bontkraag...en wat heb ik er al een plezier van gehad. Altijd warme voeten en een hoog wandel comfort!

Maar ze lenen zich ook erg goed voor een fotoshoot;-) Prachtig!

* Waneer gaat de schaar er in?? hihi

Fijne dag!
Liefs Helena

Margot zei

Hoe ouder, hoe mooier dat ze juist worden...Superaankoop dus.
Veel wandelplezier nog...
Zonnige groetjes, Margot

Judith zei

Dat soort wandellaarzen hebben m'n schoonouders ook en net als zij, vinden zijn de investering in een paar goede stappers ook de moeite waard... Ik ben geen wandelaar, dus ik hou het bij m'n 'gewone' laarzen:-) Veel wandelplezier, vandaag is het superwandelweer dus wie weet kun jij je momentje wel pakken... Groet, Judith

Anoniem zei

Prachtig zulke laarzen!Het prijskaartje weer houd mij er ook nog steeds van maar het komt steeds dichter bij! Vooral naaar zo,n reclame Haha!!
Liefs erika

Jansepans zei

Prachtig zijn ze! Lekker stoer. En wat een plezier kan je er dan van hebben he. Ik koop iedere keer de regenlaarzen van NOA NOA. Ze zijn net als jou laarzen erg leuk en vooral praktisch. Fijne avond. Liefs Janneke

RUW MET STIJL zei

Veel wandelplezier met deze prachtig stoere laarzen.

Els zei

Het zijn mooie stoere laarzen! Wij zijn afgelopen zaterdag ook gaan wandelen met onze viervoeter! Lekker dik aangekleed is het heerlijk met dit weertje, toch? Het plan is inderdaad om ons huisje langzaamaan op te knappen. Die jaren 70 inrichting kan echt niet meer :-)
Lieve groetjes Els

Mirjam zei

Kan iemand me vertellen hoe deze laarzen heten en waar ik ze kan kopen. Ik zie vaak mensen hier in Sonsbeekpark met ze lopen en ze zien er zo leuk uit :)

Corine(THUIS) zei

Hoi Mirjam, mijn laarzen zijn van het merk Dubarry..