zaterdag 25 februari 2012

bijna

klaar…

Het was de bedoeling dat ‘boven’ nu klaar zou zijn, maar dát ging helaas niet lukken. Er kwam een (bijna) griepepidemie tussen… Er is sprake van een epidemie als 51 op de 100.000 mensen ziek zijn, zover was het nog net niet hoorde ik op de radio. Maar hier THUIS werden er wel 2 van de 3 geveld door het virus. En die ene niet-zieke…dat was ik :)

Maar al had het griepvirus (nog) geen grip op mij, toch was ook ik niet erg productief. Dinsdagmorgen ging er iets fout in mijn rug, natuurlijk ging ik wel ‘gewoon’ aan het werk, maar dat was waarschijnlijk niet het beste idee… woensdag lag ik de hele dag plat op de bank! Donderdag en vrijdag stonden op mijn werk in het teken van de verhuizing, en al zat er natuurlijk een fikse beperking in mijn sjouwvermogen, we hebben wel veel plezier gehad :) en met z’n allen kregen we de hele boel op z’n plaats, zodat er maandag weer écht gewerkt kan worden.

Vandaag was ik vooral moe, niet zo gek natuurlijk! Toch stond er wel een klus op mijn planning. Voor op de overloop kocht ik een oude Jielde lamp, mooi stoer, maar net iets té groen naar mijn smaak… Met een bus afbijt, een kwast en een schuursponsje ging ik aan de slag…

voet kap

Klus geklaard! Een mooi stoer object voor onze overloop… ik verheug me op volgende week, als de lamp dan hangt is alles KLAAR!

(wordt vervolgd)

20 opmerkingen:

bl.S zei

Prachtig die mooie Jielde lamp :) zou ook mooi in mijn keuken staan: waar ik voor het raam sta en het huis van de overburen zie, maar ook een weilandje wat grenst aan het bos, waar ik deze: http://basiclabelsweden.blogspot.com/2012/02/sa-vackert.html foto's heb gemaakt. slecht op enkele meters afstand van ons huis. Succes met boven, kijkt uit naar foto's

Kram Marion

Kiki zei

Stoere lamp hoor! Pech met je rug en de griep....nog even doorbijten en dan genieten van het resultaat! Groetjes Kiki

Huize Kip Kakel zei

Je houdt het wel spannend voor ons op deze manier :)
Sterkte met de zieken, hopelijk knappen ze snel op van de liefde die jij ze geeft...
Fijn weekend!
groetjes Hannie

Carla zei

Ik hoor overal om mij heen dat er griep verschijnselen zijn.
gelukkig loopt het (tot nu toe) mijn deur voorbij.
Mooie stoere lamp hoor..ben benieuwd.

liefs Carla.

It's me zei

Hee wat naar door je rug gaan is geen pretje.....yakkes......ik hoop dat je snel weer opknapt hoor...en die lamp is superrr.....liefs Ria...xxx...

Home and Lifestyle zei

Dat schiet inderdaad niet op, met virussen en rugklachten! Maar wij hebben geduld (nou ja, :)), dus kom maar op met het eindresultaat!!

Vergeet dit weekend trouwens niet naar buiten te gaan, het was er vandaag zo lekker, mét zon!!

Lieve groet, Ingrid

Miranda zei

Griep- en rugklachten, dat kon je nu niet gebruiken... je lamp ziet er veelbelovend uit, op naar volgende week en het eindresultaat!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Die griep en rug kwamen dus niet zo goed uit... De lamp is wel mooi geworden volgens mij!

Groeten Maaike

Hannekie zei

ja die griep gaat lekker rond zeg..hier maar 1 slachtoffer maar dat is er 1 teveel hoor...je lamp is echt geweldig en ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat worden. sterkte met je rug
liefs hannie

Twidde Brocante zei

Jeetje wat een pech. Ik hoop dat iedereen nu weer een beetje opgeknapt is bij jouw thuis. Zodat je weldra weer verder kan "boven".
De details van de lamp zien er al fantastisch uit, ben benieuwd hoe de hele lamp eruit ziet.

gr Natasja

Gerry zei

Ah, die lamp is echt stoer geworden.
Ja, als de griep en de rug tegenwerken houdt alles op.
Maar er komt vast een moment dat je ons de bovenverdieping laat zien. Je houdt ons nieuwsgierig.
Veel beterschap gewenst!


Lieve groet,
Gerry

lia zei

Vandaar..... Ik zat iedere dag al bij je te kijken. En steeds zag ik die cracker hihi..)
Wachten duurt wel erg lang hoor, maar door deze rede is het ok.
Kan me bijna niet herinneren hoe ziek zijn voelt (klop klop op hout) Mankeer altijd van alles, maar gewoon ziek ben ik nooit.
Hoop dat jij nu ook kunt genieten op je nieuwe werkplaats en niet ziek gaat worden.

Liefs..

Els zei

Ook bij ons heeft het griepvirus afgelopen week zijn intrede gedaan. Vervelend als je daardoor niet de geplande klussen kunt uitvoeren. Hopelijk is je rugpijn bijna weg...Ik ben ontzettend benieuwd en nieuwsgierig naar het totale plaatje! Net zoals Lia was ik iedere dag aan het wachten op een nieuwe post. Hoezo ongeduldig :-) Prachtige lamp trouwens!
Liefs Els

Judith zei

Wonder boven wonder ben ik niet ziek (afkloppen) geweest tijdens deze wintermaanden en dat terwijl mijn afweersysteem door al die kuren en chronische ontsteking van afgelopen zomer toch wel een opdonder gehad heeft! Maar dat plat liggen herken ik dan weer wel:-) En van afbijtmiddel krijg ik de kriebels, sinds manlief dat goedje een jaar geleden in z'n ogen kreeg... Komt er hier niet meer in!

Ik ben zooooo benieuwd naar het eindresultaat, maar goh: wie weet hoe uitgebreid dat nog aan ons getoond gaat worden:-)

Lieve groet, Judith

Karin zei

Jielde staat al een hele poos op mijn verlanglijstje, maar heb het goede exemplaar (met goede prijs) nog niet gevonden. Ben dus reuze benieuwd naar het resultaat. Sterkte met je rug, ik hoop voor je dat het snel voorbij trekt.

Petra zei

Flinke rugpijn voelt ook als een soort griep. De lamp gat vast heel mooi staan!

Fijne week!

Anoniem zei

Tja dan loopt het toch net weer allemaal anders zo,n laatste week.
Voor jullie zelf het vervelends natuurlijk,maar wij moeten wel lang wachten hoor ;-)) Ik ben zo benieuwd!
Beterschap alle drie!
Liefs Erika

Mirjam zei

Hallo Corine,
Wat zul jij blij zijn met je lamp, en helemaal zelf opgeknapt, dat voelt altijd helemaal geweldig.
Ik wens je man en dochter beterschap en jij rustig aan hoor, met je rug.
Veel plezier morgen op je nieuwe werkplek...
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Nouh ja ik word nu wel érg nieuwsgierig hoor !!!!!
Nu snel opknappen allemaal :-)
Oooh wat een gave lamp
die staat ook nog op mijn wensenlijstje.
Suc6 op je nieuwe werkplek.
Groetjezz lfs mij

Miss M zei

Ohooo, jij ook al een Jieldé lamp! En ik ben helemaal niet jaloers! Enne... waar heb je deze op de kop getikt? ;-)
Je zult je nu wel beter voelen nu Janiek geslaagd is? :-)

Liefs, Marjolijn ♥