woensdag 28 maart 2012

beddengoed

aan de waslijn…

Bedden verschonen, ik heb er geen hekel aan, al is het wel een flinke klus. Maar met dit mooie, zonnige weer is het een huishoudelijke klus waar ik zelfs veel plezier aan beleef. Met een heerlijk positieve insteek haal ik alles van het bed af en vul ik de trommel van de wasmachine... later hangt het mooi strak aan de droogmolen… vanuit m’n tuinstoel geniet ik van het friswitte schone beddengoed, wapperend aan de lijn…

stoer

Als ik het bed mooi strak opmaak verheug ik me al op het naar bed gaan… niks lekkerder dan gaan slapen in een bed met droog gewapperd beddengoed…

36 opmerkingen:

Brabbels en Kiekjes zei

Ik ruik de geur bijna door het beeldscherm heen!
Ik was het laat het drogen en dan gaat het gelijk weer het bed op, die verse frisse voorjaars lucht moet niet verloren gaan in de kast '-)

Slaap lekker!

Nancy Blaauwgeers zei

Dat ruikt altijd zo heerlijk fris als het beddengoed buiten heeft gedroogd. Heerlijk!
Welterusten voor straks.
Groetjes, Nancy

Martine zei

Er gaat niets boven de geur van beddengoed wat buiten heeft gedroogd. Alle droogdoekjes voor de droogtrommel ten spijt.
Ik verheug me ook altijd om te slapen in dat buiten gedroogde beddengoed. Ik vind het alleen altijd zo'n klus om het dekbed in de dekbedhoes te krijgen. We doen het altijd samen, want alleen lukt me echt niet. Er zal wel een handigheidje voor zijn, maar die heb ik nog niet gevonden .
een fijne avond en...slaap lekker,
lieve groet, Martine

Het lijstje van brocante zei

Er is niets lekkerder als dit.....op deze manier zou ik elke dag wel een schoon bed willen!!!!
Slaap lekker voor straks & lieve groetjes,
Silvia

Colin zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Colin zei

Afgelopen zaterdag hingen ze bij mij ook voor het eerst weer te wapperen op het dakterras; weer zo'n startsein dat de lente begonnen is!

Blomkje en Wenje zei

Oooh...het slaapt idd heerlijk onder pas gewassen beddengoed! Ik geloof dat ik morgen het bed ook maar weer even ga verschonen...

Fijne avond!

Groetjes, Pietrik

It's me zei

Ohhh heerlijk....slaap lekker....xxx.

Ans zei

Dan wens ik je alvast een fijn welterusten.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Door onze vroegere buren heb ik een hekel gekregen aan droogmolens. Wij hadden toen nog zicht op hun tuin en daar hingen nu niet bepaald de meest hippe onderbroeken en sokken, meerdere keren per week. Dus hier komt écht geen droogmolen in de tuin maar dat het een feest is om te gaan slapen in wapperend gedroogd beddengoed...daar heb ik wel beelden bij :)!

Lieve groet, Ingrid

Room Seventeen zei

Ja, heerlijk die frisse geur ! En haha, ik lees net de reactie van Ingrid, bij mij staat de droogmolen gewoon tussen de annabellen in de buxusvakken hoor. Er gaat niks boven een schone was die naar het voorjaar ruikt!

Agnes zei

Heerlijk is dat! Een schoon bed! Zou dat elke dag wel willen, maar dat is me nu net te veel werk. Zit altijd te worstelen met het dekbed. Het liefst doe ik het met zn tweeën want alleen is het echt een gevecht. Maar dan 's avonds...heerlijk in dat frisse bed kruipen. Super!
Lieve groet,
Agnes

Gerry zei

Alleen daarom is het al zo fijn dat het mooi weer is, dat je de was buiten kunt hangen. Ik heb het ook al gedaan. Heerlijk!

De Nostalgische Nonnevot zei

Heerlijk..geniet van het weer en je schone lakens..slaap lekker, Nicole*

Kind An Huys zei

Slaap lekker!!!
Groetjes, Anne.

'Inga' zei

Wel-te -rusten in dat heerlijke schone beddengoed...mmmm.

Inge zei

Het is inderdaad een hele klus, die grote lappen...maar heerlijk slapen onder een drooggewapperd dekbed. Welterusten allemaal!

Karin zei

Heerlijk een schoon gewappert bed van buiten :-)
Denk altijd als ik net in bed lig...oh zalig dit had ik eerder moeten doen haha.
Fijne dag hoor,ik ga vandaag het beddengoed buiten laten wapperen :-)

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Daar kan ik ook zo van genieten en het lijkt altijd of je ook lekkerder slaapt.
Fijne dag en groetjes, Nicole

Kom Achterom zei

ooh heerlijk! Vorige week heb ik mijn donsdek gewassen en nog steeds ruikt het alsof het net van de lijn komt. Zo lekker!
Fijne dag
Yolanda

Claudia zei

Niets slaapt lekkerder dan schoon beddegoed!

Judith zei

Wat is er fijner dan 's avonds onder je dekbedje te kruipen, wat 's middags nog aan de waslijn hing... En voor mij dan het liefst ongestreken, zodat die frisse geur het beste tot z'n recht komt!

Fijne dag nog, X Judith

oale zei

En dan die lekkere geur! Ik wil geen reclame maken, maar "zonnig geel" van Robijn is toch wel zo'n zalige geur en blijft echt dagen hangen.

Miranda zei

Wat zul je lekker geslapen hebben! Hier zit het beddengoed inmiddels in de droger (ben niet zo van de droogmolen ;))

Fijne dag. Groeten, Miranda

Miss M zei

Vandaag moet ik de bedden van de kinderen verschonen en laat dat nou juist mijn minst favoriete huishoudelijke klus zijn; ik vind het 10 keer niks! Bah!
Maar in een fris(ruikend) bedje weer slapen, ja, daar doe ik het voor. En dat elke 2 weken weer... ☺

Liefs, Marjolijn ♥

Bonjade zei

Oh heerlijk...en dan ook nog fris wit beddengoed......
Lig je er al onder......?

Kun je er extra lang van genieten vanavond

Fijne avond

Liefs

@nne zei

hmm ... heerlijk! liefs, @nne

petra zei

Ik merk dat iedereen dat heerlijk vind...vers beddegoed!!
Iedereen herkent de geur...Mmmmm!
Net als jij heb ik ook geen hekel aan de bedden verschonen.
En geniet als ik er voor het eerst weer instap...Mmmmm!

Groetjes Petra,

Bonjade zei

De zandkleurige eitjes komen van de plaatselijke bakker.
De zacht groene en witte komen van de Hema.
Renne......;)
Zalig......

Liefs

Mirjam zei

Hoi Corine,
Ons beddengoed is ook puur wit, maar alleen kan het niet buiten drogen. Onze tuin is veel te klein voor een waslijn of een droogmolen. Maar ik kan me de geur van buitengedroogd wasgoed nog zo goed herinneren. Heerlijk...
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Wondelgijn zei

Een school bed is een zaligheid en met beddengoed dat vers van de waslijn afkomt is het een summum!!

Roelien zei

Grappig he dat iedereen dat zo heerlijk vindt.....ik ook hoor!

La Maison en Wonderboom zei

Ja, mmm niets zo lekker ruikend als een schoon gewaaid beddengoed.

En hoe we bij Schoonhoven kwamen? we moesten iets afhandelen in Streefkerk, en dat ligt aan de andere kant van de rivier iets verderop.
Dus vandaar Schoonhoven, maar echt het is er erg leuk.

Lieve groet
Hermine

Anoniem zei

hoi allemaal als ik mijn lakens ge

wassen heb hang ik het aande droog

rek dan ruikt het ook lekker fris en

niet gekreukt

Dekbedovertrek zei

Heerlijk is dat inderdaad net gewassen beddengoed! Ik slaap dan altijd als een roos :).

Annie zei

haha ;) ik denk dat iedereen zeker daar van kan genieten!