vrijdag 9 maart 2012

dubbel dubbel

tulpenbossen…

In de tuin ben ik gek op bloemen, wit, roze en blauw, van alles door elkaar voor een lekker ‘boerentuin’-effect. In huis daarentegen ben ik niet echt een bloemenfan, nou ja.. ik heb wel graag iets staan, maar dan iets simpels maar ook apart! Een paar stoere takken, kaal of met bloesem, soms een simpele bos bloemen, maar zeker geen gemengd boeket ;(

kreukel

Vandaag haalde ik de lente in huis met tulpen…

tulpen lente

geen gewone tulpen, maar van die kreukelige dubbele…

dubbel

En dan ook gelijk een 3-dubbele bos… Dubbel mooi!

28 opmerkingen:

Anita zei

Hé Corine wat héérlijk om met zo'n prachtige bos tulpen het weekend in te luiden. Nu nog het zonnetje erbij laat maar komen die vrije dagen :-)
Lekker genieten X

Home and Lifestyle zei

Ik las vanmorgen in een reactie van jou al dat je dit van plan was :)! Gelijk heb je en hier zul je dan vast ook wel (drie) dubbel lang plezier van hebben! Ik hoop nog een bos ranonkels te scoren, die staan hier nu ook nog wel maar inmiddels toch richting einde latijn.

Ik wens je een heel fijn weekend! Liefs, Ingrid

Lynda zei

jaaaa kreukelige tulpen!!! in wit...meer heb je niet nodig!!! Merk dat ik ook steeds minder naar bloemen neig voor in huis....of inderdaad iets simpels..maar gene poespas.....te druk....enzo;)!

Fijn weekend!

Liefs,
Lynda

Judith zei

Ik koop zelf ook geen boeket bloemen, maar vanochtend stond een vriendin van me op de stoep met zo'n boeketje en dan kan ik er toch wel volop van genieten... Stom he?! Die tulpen van jou zijn de varianten die ik zelf ook het liefst koop, net ff wat anders dan de standaard tulpen!

Fijn (hopelijk zonnig) weekend, groetjes Judith

'Inga' zei

Zijn dit geen papegaaie-tulpen? Prachtig, vooral als ze nog niet helemaal uit zijn.
Grappig dat jij ook buiten weer wel voor kleur kiest!

Fijn weekend!

Judith zei

Wat een mooie bos!! inderdaad zijn de enkele bosjes vaak een beetje iel, drie dubbel van genieten!
Fijn Weekend. Judith.

Het lijstje van brocante zei

Wat houden wij toch van bloemen...deze zijn echt heel mooi.....ze hebben ook niet meer nodig dan hun zelf.
Fijn weekend & lieve groetjes,
Silvia

It's me zei

Nou ja !! wij hebben gewoon dezelfde tulpen...en echt waar ik ook drie bossen......hihih!!....ze waren eigenlijk voor op het graf van mijn moeder...maar toen we daar gisteren kwamen stonden de roze tulpen nog zo goed ...en ik dacht ik neem ze maar mee naar huis.......fijn weekend...liefs Ria...xxx...

bijzonder-oud zei

Ze zijn prachtig, en dat frisse groen geeft je echt een lentegevoel! Eigenlijk vind ik tulpen zo op z'n mooist, als ze echt bloeien is vaak het mooie er al weer af vind ik :-).

Fijn weekend!
Lieve groet,
Yolanda

lia zei

Dat zijn die mooie tulpen die ik vorig jaar van jou kreeg.
Prachtig....

Fijn weekend, liefs

Gerry zei

Het zijn hele mooie tulpen. Ik vind een bos bloemen in huis wel mooi, maar het moet wel een beetje eenvoudig zijn. Toevallig heb ik net een log gemaakt van tulpen van knop tot het eind.

Fijn weekend en lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Corine,
Ze zijn prachtig, eigenlijk zouden ze zo moeten blijven, ik vind de knoppen zo het mooiste. Ik vind tulpen ook heel mooi, alleen jammer dat ze altijd zo de vaas uit groeien. Maar ze zijn wel helemaal voorjaar, heerlijk...
Ik wens je een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Ans zei

Schitterend Corine.
Het voorjaar in huis.

Fijn weekend
Groetjes Ans

Room Seventeen zei

Gave foto's!!

Bonjade zei

Is dit nu de papagaai tulp....?

Hoe dan ook....prachtig vind ik deze 3 dubbele bos......en heerlijke beelden weer bij je.

Fijn weekend

Liefs

Miranda zei

Je hebt ze dus gevonden... prachtig! Zelf was ik hier vorig weekend ook naar op zoek, maar hier bleef het aanbod beperkt tot rood/paars; niet echt mijn favorieten ;)

Fijn weekend. Groeten, Miranda

Kom Achterom zei

Deze zijn mooi zeg! Momenteel heb ik wel heel veel witte bloemen staan waah kon het niet laten! Deze kunnen er nog wel bij! hihihi
Fijn weekend
Yolanda

RUW MET STIJL zei

Een hele mooie tulp.
Geniet ervan,
Fijn weekend,
Ellen

Colin zei

Da's wel een hele mooie 'volle bos'! Groetjes Colin

Le Style zei

Zo mooi, je foto's zijn erg mooi!
Genieten .....

Fijn weekend!

Lieve groet,
Harriëtte

Nancy Blaauwgeers zei

Nou dit is driedubbel genieten hoor. Helemaal leuk.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Wondelgijn zei

Ik ben ook gek op tulpen! En dan inderdaad in één kleur! Wit of roze....

Carla zei

Tulpen zijn altijd leuk...en dan vooral de zachte kleurtjes en de dubbele...top hoor!!

fijn weekend...liefs Carla.

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Als ik het goed zie, zijn het witte tulpen.
Erg mooi hoor!

En nu nog het zonnetje erbij....

Heel fijn weekend!

Lieve groet,

Loes

ingrid 1967 zei

Hoi Corine, wat heb je een heerlijk huis. Zo sfeervol en rustig.
Ik volg je blog met veel plezier.
Een mooie warme zonnige zondag gewenst van mij. Ingrid.

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Driedubbel mooi! Heerlijk om het voorjaar weer in huis te halen!

Groeten Maaike

Fort lapin zei

Mooi van eenvoud Corinne!
Echt genieten!!

Fijne week !! Enne het zonnetje schijnt voor jou!!

Lieve groet Peet

t brocante sfeertje zei

Prachtige tulpen en dan die kleur.groetjes,Ingrid