zondag 4 maart 2012

stoer, sjiek en lief

nog een keer naar boven…

Waar er voorheen altijd wel een stapel spullen op de trap lag die ik wel mee zou nemen als ik eens naar boven moest, daar zijn de traptreden nu gewoon leeg… met plezier loop ik namelijk met elke ding apart gewoon ‘zingend’ naar boven :)

De basis en de materialen, de geschilderde houten vloeren in de kamers, de zelfgemaakte kastenwand, de houtblokken en de J-lampen zijn STOER…

kastenwand

De kastenwand in onze slaapkamer is echt een heerlijkheid, zoveel ruimte zit erin! Ik sta elke dag genietend te bedenken wat ik aan zal trekken. En de was opruimen na een strijkbeurt was nog nooit zo leuk :) Alles ruim en geordend op nette stapels..

kast

En de oude spinluchters, het hoogpolig tapijt op de overloop en de paspopbuste vormen de SJIEKE knipoog, die het allemaal wat luchtiger maakt.

11.badkamer 12.badkamer.

Het begon allemaal met de bouw van onze badkamer, waar ook STOER en SJIEK dé perfecte combi vormen.

Zo is de hele bovenverdieping een STOER, SJIEK geheel met hier en daar een LIEF accent, zoals mijn babyjurkje in de slaapkamer, de armband van mijn oma op het bankje op de overloop en het franse hartje aan onze slaapkamerdeur…

35 opmerkingen:

It's me zei

Wowwww Corine wat prachtig allemaal !!...liefs fijne zondag Ria...xxx...

Pauline Kick - beeldend kunstenaar zei

dag Corinne, kan mij heel goed voorstellen dat je steeds de trap neemt naar boven om een kijkje te nemen waar je niet genoeg van kunt krijgen.

En met recht kunnen jullie er trots op zijn, wat ziet het er mooi uit,

groeten Pauline

Miranda zei

De hele bovenverdieping is op deze manier één geheel geworden en het is prachtig! Kan mij voorstellen dat je geregeld even met plezier naar boven loopt ;)

Fijne dag. Groeten, Miranda

Kom Achterom zei

ooh het blijft een geweldige badkamer!!
fijne dag
Yolanda

Claudia zei

Stoer, chic, lief en vooral MOOI!

Het lijstje van brocante zei

Dit is prachtig....wat zal jij genieten.
Heel stijlvol....je blijft naar boven lopen de komende tijd!!!!
Nog een fijne Zondag & lieve groetjes,
Silvia

jacqueline zei

Het is een plaatje! Je kan zo in een woonblad! Ik ben er best een beetje jaloers op hoor!Geweldig mooi, ik zou ook al alleen daarom al naar boven lopen! Fijne dag! Jacqueline

Le Style zei

O, wat kan ik me voorstellen dat dit zo genieten is! Ik geniet van de foto's zo mooi!!
En zijn jullie allemaal weer aan de betere hand?

Fijne zondag!!

Petra zei

Wat heerlijk allemaal. De sluiting op je raam vind ook zo mooi...

Hele fijne zondag!

Het Hoogerhuys zei

Nou Corine, ik ben er een tijdje uit geweest, maar nu ik hier bij jou je post lees en bekijk zou ik ook de hele dag fluitend naar boven gaan, wat is het mooi geworden en je badkamer ook al zo mooi.
Ik word al blij als ik bij jou op de overloop sta, prachtig die grote spiegel...
Fijne zondag, Sandra

De Lorelei Brocante. zei

Oo het wasgoed op de trap......hoe herkenbaar en de overvolle inloopkast hier.......pfff
Wat heb je toch een geweldige badkamer,echt prachtig en je radiator ben ik weg van....
Nooit gedacht dat ik dat nog eens van een radiator zou zeggen maar deze vind ik super.
Jammer hier hebben we hetelucht verwarming...heb ik dat weer ;-))

lieve groetjes
Dicky Marie

Home and Lifestyle zei

Hier zou ik ook zingend naar boven huppelen hoor...ik zou denk ik boven op het bankje op de overloop minutenlang gaan zitten en verzuchten dat dit toch wel zo mooi is...met een hele brede grijns op mijn gezicht!

Ik vind dit allemaal prachtig...je hebt een droomhuis Corine!!

Gerry zei

Wat een mooie bovenverdieping hebben jullie, Corine. Van je vorige post heb ik ook al zo genoten en dan nu de badkamer erbij. Ik kan me voorstellen dat je daar buitensporig van geniet.

Lieve groet,
Gerry

oale zei

Prachtige sfeer, heel mooi! Als wij en nieuwe douche moeten, wil ik ook tadelakt op de muren, vind ik zoooo mooi!

Martine zei

ik kan me voorstellen dat je zingend de trap op gaat, want dit is in een woord PRACHTIG. Echt heel erg mooi en je badkamer.. ik droom van zo'n mooie badkamer.

een fijne dag nog,
lieve groet, martine

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat leuk om je badkamer nog een keer te zien. Je shutters zijn ook erg mooi. Goed om te zien dat je nu een plankje hebt waar je toch wat handdoeken en zo op hebt liggen. Ik vroeg me al af waar je je badkamerspullen bewaarde.
Je kamers en overloop zijn echt prachtig mooi geworden zo... Ik kan me goed voorstellen dat het dagelijks genieten is voor jullie.
Ik wens je nog een heel fijne zondagmiddag,
Lieve groet,
Mirjam

Judith zei

..... ZUCHT..... Ik geniet nog ff van je mooie foto's!

amy zei

prachtig allemaal !
Gr Amy

ilona zei

Het is echt prachtig. Ik kan me voorstellen dat je regelmatig even naar boven wilt lopen. Echt een heel mooi geheel zo. Groetjes,
Ilona

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Wat mooi!

Heerlijk zo'n grote kast, alles netjes opgeruimd.

Het ziet er allemaal prachtig uit.

Fijne zondag en lieve groet,

Loes

'Inga' zei

Wat is het prachtig geworden! Heerlijk om daar binnen te mogen kijken, geen wonder dat je zingend naar boven gaat, je mag er trots op zijn!

Lieve groet

Miss M zei

Wat heerlijk dat je nu zoveel ruimte hebt gecreeërd dat je alle spullen op kunt bergen uit het zicht. En heerlijk dat alles nog zo geordend is. Zo houden he!
Mooie badkamer hebben jullie toch ;-)

Liefs, Marjolijn ♥

lia zei

Dat gevoel van die kastenwand kan natuurlijk over meepraten. Heb hem vorige week helemaal schoongemaakt en opgeruimd. Heerlijk gevoel, maar dat bad.... tja, je kunt niet alles hebben natuurlijk. Dus hier droom ik gewoon lekker van.

Liefs...

Jeanette zei

In 1 woord, super!!! Genietze!!

Groet,
Jeanette

Homemade Home zei

Je boven verdieping is echt prachtig geworden en je kastenwand vind ik super, mag ik vragen welke verf en kleur je hebt gebruikt voor de kast.
Groetjes Nelly

Anita zei

Allemachtig wat prachtig !!!!!!
Meis ik vind het in één woord geweldig :-)

Hier liggen al 6 weken de plannen om met de slaapkamer te starten maar we komen nog geen steek verder hihi Nog niet genoeg energie maar wat niet is kan nog komen ;-)
Groetjezz lfs mij

Room Seventeen zei

Mooi gedaan Corine, prachtige combi's!

Colin zei

Kan me voorstellen dat je die trap op wil blijven lopen om boven even sfeer te proeven, tis er ook zo mooi! Groetjes Colin

Servies en Brocante zei

Ik zou boven gaan wonen :P

Hannekie zei

ooo wat geweldig allemaal zeg. alles afgewerkt tot in de puntjes..super knap gedaan. ik ...die nooit jaloers ben....voel nu toech een steekje hahhah
liefs hannie

Twinstyle zei

Wauw! Het is prachtig geworden. Ziet er super uit allemaal. Geniet er maar flink van.

Liefs Wendy

Home fourteen zei

Ziet er allemaal prachtig uit, om jaloers op te worden!!! Ik snap dat je er van geniet!!! Gr. Jac....

True Colours zei

Wauw, wat een mooie kastenwand. Dan zou ik zeker weten een hele dag uittrekken om die te bekijken. Mag je trots op zijn. Kom je ook eens op mijn blog kijken ? Fijne week.

@nne zei

én een oase van rust! groetjes, @nne

Roelien zei

Echt heel mooi!!!