maandag 16 april 2012

bij Janiek

in het achterhuis…

Het is al weer even geleden dat we het domein van Janiek opfristen, al het houtwerk wit, de muren lichtgrijs.

mooi

Haar kamer ligt in het achterhuis onder het schuine dak, een gezellige, knusse ruime kamer, maar doordat er geen echte muren zijn wat lastig in te richten…

Janiek2

Staand op de trap heb je gelijk zicht op haar zelfgemaakte kledingrek, mét vrolijk gekleurde voorjaarsjasjes en –jurkjes én op (een deel van) haar schoenenverzameling :)

Janiek5

Aan de andere kant van de kamer zit achter het muurtje met de ladenkast een toilet en een wastafel.. (de grijze paal rechts in beeld is de spil van de wenteltrap die vanuit de berging naar haar kamer leidt. Voor vreemden een lastige trap omdat je boven gebukt onder het schuine dak omhoog komt, maar wij zijn er aan gewend)

Janiek3

Boven haar bed heeft ze een spreuksticker geplakt:

Live well

En natuurlijk zijn er hier en daar wat lieve en/of stoere decoraties te vinden!

stoer

En al is ze niet heel gek op de brocante, in combinatie met al het grijs en wit vindt ze het toch een geslaagd geheel…en ik ook!!

lief oud

32 opmerkingen:

lia zei

Ja, die trap weet ik nog hihi...
Ziet er leuk uit, en hoe fijn is dat om op jezelf te wonen en toch verwend worden door je moeder.
Prachtige kamer...

Tot snel, liefs.

Claudia zei

Wat een heerlijke plek voor haar!

Kiki zei

Gezellige kamer heeft Janiek! Een lekker plekje voor haarzelf! En leuk die schoenen…een deel..haha zo herkenbaar.
Fijne dag en groet Kiki

Miss M zei

Jeetje, dat is echt een aparte ruimte zo, he, voor Janiek!
Supermooie kamer zo, en stoere stoelen staan er aan de tafel zeg. Ze heeft smaakt én ze houdt dan toch wel degelijk van brocante, al wilt ze het misschien niet toegeven ;-)
Leuke details, zoals het hangertje met het schaartje eraan, erg leuk!
Trouwens, kamers met schuine muren heb ik altijd leuk gevonden. Het geeft nét iets meer sfeer vind ik.
Bij mijn ouders in huis hebben ze dat ook; vroeger bivakkeerde ik ook in een slaapkamer met twee schuine muren.

Liefs, Marjolijn ♥

Marjonel M zei

Je Dochter heeft een gezellige kamer een eigen plek is fijn, wij hebben op de boven verdieping ook allemaal schuine kanten zowel in de slaapkamers als in de badkamer het is inderdaad soms lastig inrichten maar heeft ook wel iets gezelligs!
Kom ook een keer op mijn blog kijken,ik ben nog niet zo lang bezig!
Groetjes Marjonel

Anoniem zei

Wat leuk om zo even bij Janiek binnen te mogen kijken!
Het is smaakvol en gezellig ingericht en de ruimtes zijn goed benut!
Wat heerlijk voor d,r! Op d,r eigen en toch ook weer niet!
Liefs Erika

Miranda zei

Wat leuk dat we een kijkje mogen nemen in de gezellig ingerichte kamer van Janiek! Vind het juist wel wat hebben die schuine wanden, niet altijd even praktisch, maar het geeft wel een heel gezellig en knus gevoel.

Fijne dag. Groeten, Miranda

oale zei

Die gaat echt nooit meer weg! Groetjes Alie

Servies en Brocante zei

wat een heerlijke ruimte

It's me zei

Het is een prachtige kamer geworden....heel mooi hoor...liefs fijne week Ria....xxx..

Jansepans zei

Toffe kamer! Ik vind m leuk!! Fijne week. Liefs Janneke

Tanja zei

Zo dat ziet er heel gezellig en ook heel vrouwelijk uit, leuk om te zien en wat zal ze daar genieten op haar kamer. Die raak je nooit meer kwijt ;-)

bedankt voor je mooie reactie

Liefs
Tanja

Fort lapin zei

Wat een prachtige kamer is dat geworden!

Maar eerst wil ik even zeggen dat ik de afgelopen week bijna niet aan bloggen ben toegekomen...en dus NU pas je lieve berichtje las over je roadtrip en bezorgdiest!!!!

Nogmaals super bedankt erg lief van jullie, en vond het weer erg leuk jou en Gert te zien en te spreken!!

prachtige foto`s an het strand!!Gelukkig hebben jullie het droog gehouden!


Lieve groet Peet

Gerry zei

Wat een prachtige kamer, Corine. En al die schuine hoeken maken het gezellig.
Ze heeft het leuk ingericht en al houdt ze misschien niet zo van brocante, haar accessoires mogen er zijn.
Fijne dag verder.

Lieve groet,
Gerry

Stella zei

Dat ziet er wel héél erg leuk en gezellig uit !
Lieve groet,Stella

Judith zei

Dus jouw dochter is ook niet wild van brocante? Hier heb ik ook zo'n exemplaar, maar ik gooi het erop dat het de pubertijd is en dat het verstand nog wel komt met de jaren...?!?!
Mooie kamer heeft Janiek en het sfeertje sluit heel erg mooi aan op de rest van het huis.

Groetjes en bedankt voor het binnenkijken op het privedomeintje van dochterlief:-)

Home and Lifestyle zei

Wat ideaal zo...op kamers en toch weer niet...je eigen ruimte en toch de voordelen van thuis mee kunnen pakken!

Al houdt je dochter niet van brocante, met deze kleurcombinatie zou ik ook prima kunnen leven hoor!!! De oudste heeft rood met oranje gehad...ze mocht zelf kiezen maar je snapt dat ik voor de kleuren nooit met veel plezier haar kamer binnengewandeld ben!!

Een fijne dag nog, Corine! Lieve groet, Ingrid

http://pure-white-home.blogspot.com/ zei

wat super dat ze een eigen plekje heeft, in de buurt en toch nog vertrouwd dichtbij..!
Ik volg je blog al een poosje en ben echt fan!
Heb zelf sinds vandaag ook een blog, misschien leuk om een kijkje te nemen?

groetjes Dineke

Els zei

Een heerlijk plekje voor Janiek! Leuk die oude Tolix stoelen...
Liefs Els

petra zei

Juist door die schuine daken vind ik het zo knus!
Ze heeft een heerlijk plekje zo!

Groetjes Petra,

Ans zei

Een leuke kamer,zeg.
Ook de rustige kleuren zijn erg mooi.

Groetjes Ans

Blomkje en Wenje zei

Super leuke kamer!

Groetjes, Pietrik

faire un songe zei

Straalt rust uit.. mooie kamer..
Groetjes Hetty

Franse Lelie zei

Een heerlijk plekje en zo lekker opgeruimd! Lieve groet

Jeanette zei

Wat een ontzettend leuke kamer. En zo netjes opgeruimd. Dat is wel eens anders bij pubers.

Groet,
Jeanette

Lynda zei

bah HEEL er leuk!!! Dus er is nog hoop dat mijn meiden ook ooit nog eens een opgeruimd en rustig domein willen??;)

Liefs,
Lynda

Gerreke zei

Ik moet zeggen ... een prachtige kamer hoor! De kleuren zijn echt goed gekozen!

Mayflower zei

Wat een heerlijk plekje heeft Janiek. Mooie rustige kleuren en zo netjes opgeruimd alles.
Fijne week Corine.
Lieve groet, Mea

Carla zei

Een super gezellig eigen plekje zo!!
Mooie kleuren ook!!

liefs Carla.

Colin zei

Geweldige plek en zo lekker opgeruimd ook; die blijft vast nog een tijdje genieten daar ipv uithuizig te worden. Groetjes Colin

Kom Achterom zei

waah zullen we ruilen van dochter! wat een heerlijk opgeruimd gebeuren die van mij heeft er een giga konijnehol van op zolder.
Ik kom er niet meer hoor! wil me er niet aan storen haar ding zeg ik altijd! Soms als ze de bui heeft ja dan is het in 1 maal heel gezellig wanneer? tja als er een vriendje in beeld komt! hahaha
fijne dag
Yolanda

ivoorwit.blogspot.com zei

Een prachtige kamer!
Daar zal ze heel blij mee zijn.
Fijne dag nog, groetjes, Thea R.