donderdag 26 april 2012

groepsvorming

op de vensterbank…

Via het bloggen heb ik diverse leuke contacten opgedaan. Het is niet altijd makkelijk om een afspraak gepland te krijgen maar een paar dames spreek ik toch een paar keer per jaar. En dan is er genoeg te kletsen :)
Gisteren hadden Lia (I found my home) en ik een gezellige dag samen, tijdens de koffie, de lunch en de thee hebben we lekker bijgepraat :) Vorige week ging ik samen met Hetty (faire un songe) sfeer proeven en inspiratie opdoen bij ‘Brocante in de fruittuin’ en ook die dag was er genoeg te bepraten!.  De fruitschuur was door de organiserende dames trouwens weer omgetoverd tot een fraai brocanteparadijs waar bijna niemand met lege handen weg ging!

 groepje (2)

Gelijk al aan het begin viel mijn oog op een stoere baluster… die stond daar voor mij! Er was veel moois te zien, maar kritisch als ik ben geworden moet het voor mij stoer, sober én simpel zijn… iets anders is misschien wel leuk, maar niet in ons huis… zo raakt mijn huis niet te vol en mijn portemonnee niet te leeg :)

stober

Het blijft lastig om met tegenlicht een mooi vensterbankplaatje te maken, maar van schuin opzij en met de zonnekap op de lens ( ondanks het grijze weer!) is goed te zien dat de baluster samen met de ram en de oude franse pot een ‘stober’ groepje vormt voor het raam.

31 opmerkingen:

Pure & White zei

Mooi!!

Fijn weekend!

Dineke

faire un songe zei

Het is een mooi plaatje geworden zo samen...!!
Groetjes Hetty

lia zei

Ja geloof me, het is echt een plaatje zo.

Liefs..)

Claudia zei

Heerlijk om een dag door te brengen met iemand met dezelfde passie. Inmiddels heb ik dat ook zelf mogen ervaren en als zeer bijzonder ervaren!

oale zei

Vind het prachtig dat "groepje". Vind het altijd moeilijk om iets te laten staan, maar ik begin het te leren. Groetjes en alvast een fijn weekend, Alie (Huisje Weltevree)

Els zei

Mooi trio!

Fijn zonnig weekend gewenst!
Liefs Els

Judith zei

Met zulke mooie spulletjes samen geeft het natuurlijk een perfect totaalplaatje... De stoere pot met simpele takken erin, de robuuste balluster en dan nog zo'n ram; ik blijf ze mooi vinden, maar ik zou niet weten waar ik 'm kwijt moet (tja, een mens moet keuzes maken hihi)

Groetjes

Lynda zei

STOBER!!! maar gezellig;)

Liefs
Lynda

Anoniem zei

Oja helemaal goed zo! Niets meer aan doen! Mooi!

Liefs Erika

All Seasons zei

Wat geweldig leuk dat jullie zo'n goed contact hebben samen.
Over je foto, kan jij de witbalans regelen op je camera, kijk daar eens na. Ik weet niet met wat voor een camara jij foto's maakt, als daar een 'menu' in zit daarin kan je dat vinden. Hiermee kan je mee regelen dat je foto lichter wordt, juist omdat je binnen fotografeert en het buiten erg donker is.
Hoop dat je hier wat wijs uit komt..
Ik wens je alvast een heel mooi weekend
Lieve groet,
Patricia

Miranda zei

Leuk die blogcontacten die zelfs af en toe tot ontmoetingen leiden. Een prachtige aankoop, die helemaal past in het groepje.

Groeten, Miranda

My Beautiful World zei

You always have something wonderful here to show us, so lovely to be catching up with you again my friend. I hope you have a great day.

Always Wendy

Marjonel M zei

Prachtig, mooie Baluster.

Groetjes Marjonel

Gerry zei

De baluster past er prachtig tussen. Het is een heel mooi plaatje!

Lieve groet,
Gerry

Mirjam zei

Hoi Corine,
Een stober setje is het zeker. Prachtig passen de kleuren van de materialen bij elkaar. Alsof ze gemaakt zijn met de gedachte dat ze bij elkaar terecht zouden komen. Foto bijzonder mooi gelukt, tegen het licht in vind ik ook altijd erg lastig.
Ik wens je alvast een heel fijn weekend, we krijgen gelukkig steeds beter weer...
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Hoi Corine,

Daar heb ik wel beelden bij, dat jij met Hetty of met Lia de uurtjes goed doorkomt :)! Gezellig hoor, ik kijk er ook nog altijd met veel plezier op terug!

Een mooie aankoop heb je gedaan, het past heel goed bij je stobere stijl!

Ik wens je een fijne week, misschien kom ik voor ons vertrek nog wel even buurten op je blog en anders...tot gauw na terugkomst!

Lieve groet, Ingrid

Colin zei

Van dit soort groepsgedrag kan ik wel blij worden, mooi zeg!

Ans zei

Heel erg mooi.
Ik merk,dat als ik brocante spulletjes zie,dat ik dan toch vooral dat sobere en stoere het mooiste vind.

Groetjes Ans

@nne zei

ik vind de foto's juist heel mooi geworden met het tegenlicht! groetjes, @nne

Anita zei

Oh dit is een aankoop helemaal a la Corine ;-)
Sober en stoer en prachtig zo tesamen in de vensterbank.
Leuk die ontmoetingen met medeblogsters !!!
Groetjezz lfs mij

Blomkje en Wenje zei

Mooi hoor!

Groetjes, Pietrik

Wonen Engelse Stijl zei

Mooi plaatje zo. Prachtig. De brocantefair in de fruittuin was echt leuk, hoop dat ze het snel weer eens doen. Fijn weekend alvast! Liefs, Sabine

When-D zei

Heel erg mooi zo op de vensterbank.
Alvast een (hopelijk) zonnig weekend..

lieve groet, When-D

It's me zei

Heel mooi gezellig hoor zo smaen op pad....was vanmiddag met hemmes weg en wij kwamen in een brocante schuur ook een blogdame tegen zo leuk !!...liefs van mij...xxx...

Vosje zei

Wat leuk dat jij die baluster gekocht hebt in de fruitschuur!
Wat hadden ze een leuke dingen he?
Ze doen het vast in het najaar wel weer was vorig jaar ook.
Groetjes Truus

Yvonne zei

past helemaal in jullie sfeertje thuis !
Leuk dat jullie goed contact hebben onderling !
fijn weekend
groeten Yvon

Wondelgijn zei

En nu de zon erop.... dan wordt het helemaal mooi!

Jansepans zei

Heerlijk die vriendschappen! Leuke spullen heb je weer mee kunnen pikken. Fijne dagen. Liefs Janneke

Petra zei

Ik val ook altijd op houten dingen.
En ik zet het ook neer al vind ik het soms nog beter staan als het niet neerzet, hahaha. Maar je wilt toch wat hè?

Groetjes Petra

Magdalena zei

Beautiful photos!
Greetings from Poland✿ܓ
Magdalena

Mooi zei

Oh mooie groepering zeg! Staat heel mooi...goede aankoop.