woensdag 11 april 2012

klein grut

zo mooi…

Mijn zusje woont samen met man en kinders in een kleine woonboerderij, voor de hobby hebben ze 2 schapen (Katootje en Katrijntje), twee pony's, een poes en een hond. Regelmatig mogen wij meegenieten van klein grut in de veestapel…

lammeren

lammetjes

Als je goed kijkt zie je dat deze dame de trotse moeder is van een drieling, ze zijn geboren op goede vrijdag, na een wat lastige bevalling (de eerste kwam met z’n koppie eerst, dus moest er voorzichtig uit getrokken worden en de derde lag wel heel ver naar achteren dus had ook wat hulp nodig) maken moeder en lammeren (deze foto's maakte ik vanmorgen) het nu goed! Mooi spul hè?!

3ling

Tja dit is wel even lastig..er zijn maar 2 spenen…:))

36 opmerkingen:

Kleurrijk zei

Wat zijn ze lief en mooi. Wat een kleur, he, de vacht van de moeder? Ik heb jammer genoeg nog geen lammetjes in levende lijve gezien. Mooie foto's!

Home and Lifestyle zei

Dit zijn echte lentefoto's Corine...geweldig zeg!! Heb het gevoel dat moeder schaap op de laatste foto haar koters aan het toespreken is (doet mij denken aan André van Duin met zijn Animal Crackers...krijg er meteen beelden bij :))!

Lieve groet, Ingrid

Miss M zei

Geweldig zeg dat je zusje zo kan wonen met al het dierenspul. Zou zou ik ook wel willen wonen... ;-)
Leuk, om met deze foto's mee te genieten. Ze zien er in ieder geval goed uit!

Liefs, Marjolijn ♥

Onder de knotwilg zei

Geweldig dat kleine spul, echt lente!

Ans zei

Wat een schatjes,zeg.
En wat heb je lieve foto's gemaakt.
Als dit geen voorjaar is.
Echt schitterend.

Groetjes Ans

Els zei

Wat leuk dat je zus een woonboerderij vol dieren heeft! Mooie foto's...
Liefs Els

lia zei

Het ultieme lentegevoel......
Helaas werken de weergoden hier niet aan mee.

Liefs

Colin zei

Moest even zoeken naar nummer 3 maar wat leuk als je die achter of naast je huis hebt, zo gezellig!

'Inga' zei

Lammetjes in de lente...zo mooi.
En dan die staartjes die zo druk kwispelen bij het drinken...
Prachtig op de foto gezet, leuk dat je dit me ons deelt!

Lieve groet

Blomkje en Wenje zei

Wat lief! Hoop dat het met moeders goed gaat.

Groetjes, Pietrik

Jet zei

Wat lief! Moet er nu één lammetje bijgevoerd worden?

@nne zei

ik heb ook zo genoten van de eerste lammetje in de wei! mooie foto's heb je van het gezinnetjes gemaakt. liefs, @nne

oale zei

Prachtig! Wil ook een woonboerderij (hihi)! Nog een fijne week verder, Alie

Lynda zei

Prachtig!! Het lijkt zo gewoon maar ik blijf het de wonderen der natuur vinden!!!

Liefs,
Lynda

It's me zei

Wat ontzettend lieffffffff....xxx...

Gerry zei

Wat een prachtig voorjaarstafareel.
Ik zat maandag in de trein en zag hier en daar ook schapen met lammetjes. Zo mooi en vertederend. Zou de natuur dat nu gewoon regelen dat alle drie lammetjes kunnen drinken en genoeg krijgen. Of is het wie de sterktste is krijgt het meest.

Lieve groet,
Gerry

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Dit is zo een mooi plaatje met moeder en haar jongen.

Als je het nog niet hebt, moet je hier toch echt een lente gevoel bij krijgen.

fijne avond!

Lieve groet,

Loes

Bonjade zei

Als dit geen lente is.......

Je hebt er prachtige beelden van gemaakt.

Fijne avond

Liefs

jacqueline zei

Heerlijke lentefoto's! lammetjes...zo leuk he? En dan ook ng in eigen familie, dat is helemaal leuk! geniet ervan!
Groet,Jacqueline

Miranda zei

Wat gezellig al deze dieren bij huis! Blijft toch altijd leuk om die kleine lammetjes vrolijk door de wei te zien lopen (of huppelen ;))

Fijne avond. Groeten, Miranda

little sweet things zei

3 lammetjes! dat is wel heel bijzonder. Leuk ook om van zo dichbij mee te maken.

We hebben elkaar niet net gemist hoor bij Petra, we hebben elkaar alleen niet herkend.
Petra vertelde me toen ik bij haar in de keuken zat dat jij het was.

Fijne avond en groetjes, Sas

Marjonel M zei

Prachtig, moeders is er maar druk mee!
Groetjes Marjonel

English style zei

Prachtig gezicht, geniet er elk jaar weer van als al dat nieuwe spul in de wei dartelt !
de moeder wordt zelfs vaak half op getilt door de kleintjes omdat ze niet bepaald zachtzinnig te werk gaan met drinken (moet er niet aan denken dat baby's ook zo drinken haha)
groetjes Yvon

Claudia zei

Onze buurman slaat dit jaar over en ik mis het echt!

Anoniem zei

Heerlijk lente gevoel geeft dat hè !
Wat heerlijk dat je van zo dichtbij daar van kan mee
Genieten bij je zus
Gezellige mooie foto,s hoor ,maar de foto,s van zee vind ik
Ook erg mooi!
Liefs Erika

Judith zei

Dit blijft toch wel een op en top voorjaarsbeeld geven! En tja... De sterkste van het stel zal wel het hardst groeien:-)

Liefs Juth

Karin zei

Netjes op je beurt wachten dus ;)
Ik krijg hier meteen het ultieme lentegevoel van, heerlijk!

amy zei

zooo schattig!

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat mooi zijn ze toch, de schapen zijn al prachtig, maar met die lammetjes is het echt zo mooi en lief...
Je hebt er trouwens wel heel mooie foto´s van gemaakt hoor...
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

bl.S zei

Ik wil ook een eigenschaap, ik weet niet waarom ik hoor nog best wel eens dat het best veel werk is een schaap, maar zulke leuke beesten, ooit als wij ons boederijtje beginnen, neem ik een schaap of 2 misschien 3 of....

Le Style zei

Zo lief!!
Mooie foto's .....

Fijn weekend!

Roelien zei

Ooooooooh ikwilookilwilook, wat een lieffies!

Emie zei

Dag Corine,

Ik ben zo'n stille volger, de ene helft van het jaar vanuit ML, de andere helft vanuit Italie, waar ik deeltijd woon. Complimenten voor je prachtige foto's, stijlvolle huis, leuke verhaaltjes en dus voor het kijkje in jouw leven.
Hartelijke groet
ciao
Emie

Passione Helena zei

Oooh Corine, dit zijn geweldige plaatjes! Zo mooi en lief!
En jij kan zomaar op kraambezoek!
Je zal vaak bij je zus te vinden zijn;-) Moet heerlijk zijn, om dit mooie geluk van dichtbij te aanschouwen.

Bedankt voor je berichtje.

Fijn weekend!

Liefs Helena

Wondelgijn zei

O wat schattig!! Ik weet nog hoe verrast ik was toen ik ooit een van die lammetjes aaide.... zo stug!

La Maison zei

O wat lief, je zou er zo een mee willen nemen.
Leuk zo'n drieling.

Lieve groet
Hermine