dinsdag 3 april 2012

op de kraam

ruimte maken…

Nu het buiten even wat minder is na de prachtige lentedagen die we al hadden, ben ik binnen lekker bezig gegaan. De zolder die tijdens de bovenklus een vergaarbak was van alles wat we (even) niet kwijt konden moet weer begaanbaar worden.

wastafeltje

Dus…sjouw ik vanalles de trap af.. maak ik er op de logeerkamer een sfeervol stilleven van en dan zet ik het op de kiek…

kannen leitje wiegemes dekschalenset

Daarna alle foto’s uitzoeken, verkleinen en hup het overtollig spul kan op m’n marktplaatskraam (klik) :)

Het brocanteseizoen komt er weer aan, dus ik hoop op veel gezelligheid aan de kraam…

15 opmerkingen:

La Maison en Wonderboom zei

Dat vind ik nou knap van je om zomaar afstand te doen van mooie spullen. Ik zou het weer ergens bij , achter of naast zetten. Waarschijnlijk heb ik daarom twee huizen. In 1 huis past alles niet ; ).

Lieve groet
Hermine

Anita zei

Nouh ik moet boven ook puinruimen ;-)
maarre het probleem is dat ik zo moeilijk wat weg kan doen.
Wie weet heb ik het ooit ...
Jij hebt er duidelijk minder moeite mee haha
Ik zal eens kijken op je marktplaatskraam !!!
Groetjezz lfs mij

Gerry zei

Hoi Corine,
Wat een leuk idee om dat zo te doen. Je past het principe toe ik wil er graag weer wat in, dan gaat er eerst wat uit. Zo houd je overzicht.
Ik wens je veel plezier!

Lieve groet,
Gerry

lia zei

Ik heb een tijd geleden ook van alles op MP gehad, en op de een of andere manier loopt het nooit bij mij. En heb een groot aantal spullen gewoon naar de kringloop gebracht. Want je haalt het tevoorschijn en dan moet je het vervolgens weer opslaan....
Maar ik heb nog wel meer en dat gaat dus niet zomaar naar de kringloop.
Misschien toch nog eens proberen.

Succes met je handeltje.

Home and Lifestyle zei

Hier staat ook een verzameling op zolder, met de bedoeling dat ik er een keer mee op een rommelmarkt ga staan. Dat zou wel een hoop aan ruimte schelen :)!

Succes op MP, ik hoop dat je de boel snel kwijt bent!

Liefs, Ingrid

wonen met brocante zei

Wat een goed voornemen! Ik doe dat ook nog wel eens al kan ik moeilijk spullen weg doen. De ene keer loopt het als een trein en de andere keer wat minder. Succes met de verkoop. Groetjes Peggy

Judith zei

Ik ben benieuwd of het storm loopt op mp, ik heb nl. het idee dat er wat minder bewegingn inzit daar... Maar misschien heb jij meer geluk dan ik:-)

Je hebt het iig wel mooi op de gevoelige plaat weten vast te leggen, dus aan jou zal het niet liggen!

Succes met de verkoop, liefs Juth

Ans zei

Goed zeg,dat je af en toe opruiming houdt.
Zo heb je nooit teveel spullen in je huis.

Groetjes Ans

Carla zei

Ik vind dat grenen wastafeltje..Geweldig!!
Maar....heb al een tijd zitten denken...waar zet ik het dan, en ben tot de ontdekking gekomen dat ik er geeneens plek voor heb...zo jammer!!
Ga nog ff puzzelen in m'n hoofd (hihi)

En leuk toch...van al die spulletjes die je verkoopt, kun je straks weer andere leuke dingen doen/kopen.

liefs Carla.

Blomkje en Wenje zei

Ben ook aan het opruimen geweest en heb ook veel op MP staan. Zo nu en dan gaat er wat weg. Goed idee om een link op je blog te zetten. Koninginnedag hebben ze hier vrijmarkt, denk dat ik het mijne daar maar mee naar toe neem....
Succes met je verkoop!

Groetjes, Pietrik

English style zei

Je hebt leuke spullen op je kraam Corine !
mp vinden wij steeds minder leuk, zoveel echt onbeschofte harken, niet leuk meer, hoop dat het bij jou lekker zal verkopen :-)
groetjes Yvon

Miranda zei

Je hebt er weer een leuke kraam van gemaakt, vol met mooie spullen!

Fijne dag. Groeten, Miranda

Wondelgijn zei

Ruim en rommeltijd dus! Heerlijk toch??? ;-)

jacqueline zei

Inderdaad erg leuk lijkt me maar ja dan heb ik mijn eigen tuinfair....gelukkig komen er nog een heleboel!Hoop ik...!
Groeten,Jacqueline

Pure by me zei

heerlijk lekker ff wat frisheid in huis...hopelijk lucht het wat op..
Lieve groet Chris