donderdag 5 april 2012

paaseieren

of lege doppen…

In ons sobere huis doe ik nooit veel aan feestdagendecoratie, met de seizoenen wat passende takken,met kerst wat simpele glazen ballen en met pasen simpele eieren.

pasen1

Nou ja, eieren kun je het eigenlijk niet noemen, het zijn alleen de lege schalen :) lekker simpel en voordelig. Bijkomend voordeel is dat je ze gewoon lekker kunt laten verstoffen, want ik hou van puur en simpel en daar horen geen glimmende eitjes bij!

pasen2

pasen3

Fijne paasdagen!

38 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Mooi in eenvoud Corine!! Dit jaar is het hier ook rustig met paasdecoraties...vind het ook goed zo!

Ik wens je een heel fijn & gezellig paasweekend!! Liefs, Ingrid

Bonjade zei

Stof je ze niet af......?
;)

Eenvoud op z'n mooist, helemaal af.

Fijne paasdagen

Liefs

Els zei

Bij mij blijven deze ook favoriet!
Voor jou en je gezin ook fijne paasdagen gewenst!

RUW MET STIJL zei

Een prachtig geheel zo. Fijne paasdagen. Ellen

wilga zei

Hoi Corine,

Ik ben ook net aan de slag geweest om wat "ei" foto's te maken.
Maar jouw foto's zien er wel weer heel sfeervol uit!.
Fijne dagen met elkaar gewenst.
Liefs,Wilga

WEERspiegeling zei

De eitjes zo puur en naturel zijn ook mijn favorieten, maar voor mijn meiden móet er ook wat ... zeg maar méér kleurrijke decoraties aan te pas komen :-) We maken er een mooi 'mixje' van.
Heel fijne Paasdagen gewenst!
Groetjes, Anita

petra zei

Prachtig hoor die sobere paasdeceratie.
Staat heel sfeervol!
Alvast fijne paasdagen gewenst!

Groetjes Petra,

Mayflower zei

Een mooie en eenvoudige Paasdecoratie Corine.
Ik wens jou ook hele fijne Paasdagen.
Lieve groet, Mea

Kom Achterom zei

Wat een prachtig aardewerken kan zeg! waah prachtige combie.
Fijne paasdagen
Yolanda

faire un songe zei

Eenvoudig mooi..!!
Fijne Paasdagen

bijzonder-oud zei

Eenvoud kan zo mooi zijn! Prachtige foto's zijn het geworden.

Hele fijne paasdagen voor jullie!
Yolanda

Le Style zei

Genieten deze eenvoud en foto's!
De kan is mooi stijlvol.

Fijne paasdagen!!

Anita zei

Eenvoudig maar toch helemaal in style.
Ik houd ervan ...
Hier ook geen schreeuwende paasdecoraties.
Ik vind het al snel te druk worden.
Fijne Paasdagen lieve Corine :-)
Groetjezz lfs mij

Wonen Engelse Stijl zei

Overdaad schaadt zegt het oude gezegde. Ziet er prachtig uit. Fijne paasdagen, geniet ervan! Liefs, Sabine

Gerry zei

Hoe sober heel mooi kan zijn, helemaal zoals je het neergezet hebt.
Ik houd ook niet van versieren.

Fijne paasdagen en lieve groet,
Gerry

Hannekie zei

prachtig hoor..heel envoudig maar daarom juist o zo mooi
fijne dagen
liefs hannie

Jansepans zei

Mooi toch die eenvoud! Past helemaal in jouw plaatje en daar gaat het om. Geniet! Liefs Janneke

Mooi zei

Eenvoud is ook een kunst die je moet kunnen verstaan! En dat kan jij heel goed Corine. Prima zo, niks meer aan doen. Ook hier dezelfde eitjes, omdat ze iets liefs hebben. En een groot struisvogel ei verder niet. Oh nee..ik lieg de paastak die ik jaren uit huis heb verbannen, maar nu met de kleine jongen weer terug is. Hij kijkt er met bewondering naar als ik hem verschoon (beneden gebeurt dit op de grote tafel...)
Liefs en een fijn paasweekend met je gezin! Gezellig ontbijten met de meiden?

Mirjam zei

Hoi Corine,
Lief en toch stober, om met jouw eigen woord te spreken. Ik ben zelf ook gek op deze eitjes...
Ik wens je alvast een heel fijn paasweekend,
Lieve groet,
Mirjam

Miranda zei

Een beetje paasversiering vind ik wel gezellig, maar dan net als jou inderdaad niet teveel en in neutrale kleuren...

Fijne dag. Groeten, Miranda

It's me zei

Helemaal mooi......hier is ook een potje met kieviets eieren de enige decoratie hoor....leuk toch ??? fijne dagen liefs van mij....xxx..

'Inga' zei

Precies goed zo toch?
Ik vind dit helemaal Corine...

Fijne paasdagen!

Colin zei

Op en top eenvoud, mooi dus!

Inge zei

Heel mooi! Maar zulke eitjes hebben niets extra's nodig, die zijn mooi van zichzelf!

Lieve groet, Inge

Kiki zei

Gewoon een paar eieren is al genoeg ! En verder gewoon veel paaseitjes eten!
Fijne paasdagen en groet Kiki

Karin zei

Hele fijne paasdagen hoor!
groetjes karin

Ans zei

Eenvoud kan dikwijls heel erg mooi zijn,dat zie je bij jou dus weer.

Fijn paasweekend
Groetjes Ans

Jeanette zei

Less is more, ziet er toch weer erg leuk uit!

Groet,
Jeanette

Blomkje en Wenje zei

Ik heb ook geen paasdecoraties...misschien dat ik er morgen nog een tak van de krulhazelaar in zet met wat bloemen. Op de een of andere manier heb ik niet zoveel met paasdecoraties, terwijl ik ze bij anderen prachtig vind!

Fijne paasdagen..

Groetjes, Pietrik

little sweet things zei

Eenvoudig maar mooi.
En gewoon af en toe even afblazen ;-)
Leuk dat jullie ook naar Petra gaan!

Groetjes, Sas

Judith zei

Op en top Corine!

Fijn Pasen meissie, liefs Juth

Petra zei

Heel leuk. Ik ben ook niet van de versiering, heb wel veel en grote paastakken (zonder prullies) Die krijg ik altijd. En...we hebben een echt kuikentje. Daar kan toch niets tegenop? We hebben al jaren kippen en nu voor het eerst een kuiken!

Hele fijne Paasdagen!

Maaike ♥ brocante en theetuin ♥ zei

Eenvoud blijft mooi!

Fijne paasdagen! Groeten Maaike

Marjonel M zei

Mooi eenvoudig hier hou ik ook van, bij mij ook geen overdaad aan decoratie!
Groetjes Marjonel

Het lijstje van brocante zei

Het hoeft echt geen pracht & praal te zijn...eenvoud vind ik juist mooi.
Prachtig in je kan van aardewerk!!!!
ook voor jullie fijne Paasdagen & lieve groetjes,
Silvia

Het stokpaardje zei

Wat een mooi rustig sfeertje.
Fijne paasdagen.
Groetjes Iris

Franse Lelie zei

Prachtig eenvoudig, geniet samen van een gezellig weekend. Helaas geen buitenweer, maar ook binnen vermaken we ons vast! Lieve groet

La Maison zei

Eenvoud is het kenmerk van het ware, een oud gezegde maar het klopt nog steeds als ik zo naar jouw foto's kijk. Echt mooi.
En met manlief gaat het redelijk,dank je wel voor je belangstelling.
Nog gezellige Paasdagen en een lieve groet
Hermine