woensdag 25 april 2012

raar toeval

zomaar een ontmoeting…

Als het even kan pakken Gert en ik in het weekend de cabrio om samen een stukje te toeren door ons mooie land. Eens in de zoveel tijd doen we dat in clubverband, dan rijden we met zo’n 100 auto’s een door één van de leden uitgezette route.
Zelf vind ik het leuk om vanuit een rustig hoekje mensen te kijken, ik ben niet zo dat ik spontaan met vreemden een gesprek aan ga, maar soms lopen dingen anders dan verwacht...

Noordwijk

Tijdens de laatste toertocht lunchten we samen met een onbekend stel; wat bleek…ook zij zijn gescheiden, ook zij hebben beiden 2 dochters, de man heet ook Gert en de vrouw rijdt net als ik in een Mini !! Hilarisch! We hebben gezellig en volop gekletst en lekker gegeten en toen de mannen na zo’n anderhalf uur gingen afrekenen… bleken ze eenzelfde portemonnee te hebben :))

(Deze foto is in november gemaakt aan het strand in Noordwijk, wij zijn gek op zee en komen er regelmatig. Het stel dat we ontmoetten…dat woont er!)

32 opmerkingen:

Inge zei

Dat kan geen toeval zijn! Begin van een leuke vriendschap misschien?

Zo had ik een jongen in de klas, waar ik stiekem wel een beetje gek op was, onze vaders hadden hetzelfde beroep, onze achternaam begon met dezelfde letter, en onze broer en zus hadden dezelfde naam...en we zijn nog steeds vrienden (blijft altijd een speciale band), en onze partners kennen elkaar ook al heel lang, hun beide vaders zijn collega's geweest. Soms heb je dat soort contacten: koester ze!

Fijne woensdag!
Lieve groet Inge

Carla zei

En zij heet toevallig niet hetzelfde als jij???
Wat apart kan het lopen in het leven hè!!
Jullie hadden dus genoeg om over te praten.
En Noordwijk...da's best gezellig om eens lekker bij ze op de koffie te gaan!!

fijne dag...lieve groetjes Carla

Cosy Life by Elly zei

Kijk dat is nou echt toeval! Jullie hebben echt veel overeenkomsten!
Fijne dag,,liefs Elly

lia zei

Soms kan het allemaal raar lopen.
Die gaan jullie vast nog vaker tegenkomen.

Tot zo..

Room Seventeen zei

Jeetje, wat een toeval! En het klikte ook nog? Leuk hoor, jullie hebben vast weer opnieuw met elkaar afgesproken.

Home and Lifestyle zei

Dat heeft zo moeten zijn!! Wat kun je daar dan met verwondering op terugkijken hè...op zo'n bijzondere ontmoeting!

Ik wens je een fijne dag Corine! Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Gek en mooi toch hoe dingen soms lopen in het leven......Weetje Corine soms mensen komen er mensen op je pad zo onverwacht maar waarvan ik naderhand denk: het heeft gewoon zo moeten zijn.

en je foto....tja welk strand het ook is dat maakt mij niet uit, gewoon genieten.

Fijne dag
Liefs
Tanja

Kiki zei

Mijn oog viel gelijk ook de prachtige foto, maar het verhaal erbij is ook bijzonder! Soms is het geen toeval..
Fijne dag en groet Kiki

Brabbels en Kiekjes zei

Misschien we het begin vaan een mooie vriendschap..=

Liefs,

Marjonel M zei

Jee daar krijg ik kippenvel van, wat een toeval en hebben jullie weer afgesproken?

Groetjes Marjonel

Michelle zei

Grappig dat er zoveel overeenkomsten waren. Leuk om met onbekenden zo in gesprek te raken. Een prachtige foto is het trouwens.

Liefs Michelle

Berna zei

Wat een leuk toeval. Jullie hebben toch wel een nieuwe afspraak gemaakt?

Claudia zei

Wie weet wat daar uit voortkomt...

Yvonne zei

Mooie ontmoeting, denk dat dit geen toeval is, dit moest gewoon zo zijn...
prachtige foto !
Fijne dag
Groeten Yvonne

Rarda zei

Deze ontmoeting moest waarschijnlijk gebeuren! Hier geloof ik steeds vaker in, omdat je dit zo af en toe mee maakt. Lekker he cabrio rijden. Wij rijden deze week in mijn cabrio'tje weg naar Italie, omdat wij het gewoon leuker vinden dan in de "grote"auto. Veel cabrio plezier en onverwachte ontmoetingen. Groetjes, Rarda

Hannekie zei

huh hahhaha ...wat zullen jullie een lol hebben gehad..geweldig zulk soort dingen..mooie foto...ben gek op de zee
liefs hannie

Bonjade zei

Soms is het gewoonweg te toevallig......;)

Hoe kan het toch......


Fijne dag

Liefs

Gerry zei

Wat een prachtige ontmoeting, toeval of niet. Kennelijk heeft het zo moeten zijn. En het is wel heel bijzonder dat je zoveel overeenkomsten hebt.
En daar danken wij dan weer prachtige foto's aan zee aan.

Lieve groet,
Gerry

Judith zei

Ach, hebben jullie er meteen een goed koffie-stop-adresje bij:-)

Roelien zei

Zoiets kan zomaar het toevallige begin van iets moois zijn....

When-D zei

Als je tijdens zo'n gesprek al die informatie deelt en dan blijkt er zoveel overeen te komen...dan val je toch van verbazing van je stoel, ha ha ha SUPER.

lieve groet, When-D

'Inga' zei

Nou ja, dat is toch geen toeval zou je denken...wie weet het begin van een leuke vriendschap?

Fijne week verder

Franse Lelie zei

Toeval bestaat niet, wat een mooie ontmoeting was dat. En een strandfoto is altijd genieten, ook voor ons, lieve groet

@nne zei

ongelofelijk zo'n ontmoeting! groetjes, @nne

Jansepans zei

Te leuk deze ontmoetingen, extra van genieten! En ik zeg, toeval bestaat niet! Fijne avond! Liefs Janneke

Ans zei

Erg leuk verhaal.
Ik denk dat deze toevalstreffer nog een mooi staartje zal krijgen.
Immers,er zijn heel veel overeenkomsten en dat schept een band.

Groetjes Ans

It's me zei

Leek ze ook op je ???.....grappig !!...liefs Ria....xxx..

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat leuk, zo´n toeval. En dat het dan nog lekker klikt is helemaal mooi. Die zien jullie vast weer bij de volgende groeps-toer.
Ik wens je een heel fijne avond,
Lieve groet,
Mirjam

Miss M zei

Hihi, ik kreeg wel wat kippenvel bij het lezen van je post!
Wat leuk dat het dan klikt!
Op naar de volgende meeting, toch?

Liefs, Marjolijn ♥

Petra zei

Dat zijn toch wel veel dezelfde dingen. Het schept in ieder geval een band. Leuk, ik ben benieuwd of het nog een vervolg krijgt... vast wel.


Groetjes Petra

Miranda zei

Een bijzondere ontmoeting, die vast een vervolg gaat krijgen.

Fijne dag. Groeten, Miranda

Anita zei

Dat was wel een hele mooie en bijzondere ontmoeting :-)
Ik ben benieuwd of jullie deze gaan voortzetten ...
Groetjezz lfs mij