dinsdag 10 april 2012

ruilhandel

bezorgdienst…

Met de handel op mijn kraam gaat het prima, ik ben al meerdere keren naar het postkantoor gefietst met een pakket op de bagagedrager. Het blijft leuk om anderen blij te maken met een leuke aankoop die mij weer wat ruimte (en geld) op levert.

Grotere stukken als kastjes en tafeltjes worden meestal opgehaald, maar soms komt het ook zo uit dat we ze wegbrengen. Zo wilde een brocantekennis graag een paar spullen van me overnemen, maar ze woont niet naast de deur. Wij houden wel van een ritje en kijken als het even kan graag bij haar binnen als ze een brocante-open-huis organiseert, dus.. wij brengen de bestelling gewoon persoonlijk bij haar thuis…én nemen wat van haar mooie vondsten mee naar ons thuis :)

foto (16)

En als we toch al zo’n eind richting het westen zijn, dan rijden we heel graag even door naar de kust!

foto (21)

Het was er flink winderig en fris, maar winters ingepakt hadden we er geen last van. Bovendien stapten we ons eerst lekker warm tegen de wind ín en terug gingen we natuurlijk als vanzelf een leuke strandtent in…

foto (12) foto (14)

De foto’s zijn niet van de beste kwaliteit (ik had geen camera bij me), maar ze geven wel weer dat er genoeg zilte lucht te snuiven was!!

foto (18)

We boften trouwens enorm..aan zee was het droog, totdat wij de auto weer instapten!!

Peter en Petra, bedankt voor de gastvrijheid, het was weer gezellig bij jullie in de keuken!

21 opmerkingen:

Kom Achterom zei

ooh heerlijk uitwaaien aan zee. Wat een plaatjes zeg!
Hier niet veel soeps hoor. regen regen regen en dan kun je er echt niet op uit met je camera.
Fijne week
Yolanda

Karin zei

Lekker uit gewaait dus :-)
Hier ook mor regen dus niet echt lekker,maar gelukkig nog veel te doen dus ik kom mijn dag wel door :-)
Fijne dag groetjes karin

Christien zei

Wat heerlijk zo aan zee, hier in de provincie Groningen helaas geen strand, lang in het westen gewoond en dan mis je de zee toch wel. Dank je voor de mooie foto's dat brengt de zee ietsje dichterbij.
Groet Christien

Petra zei

Heerlijke sfeer zo aan zee. Veel beter dan met drukte want daar hou ik helemaal niet van...

Groetjes Petra

Marjonel M zei

Lekker uit waaien aan zee heerlijk, Aan het eind van deze maand ga ik samen met mijn lief een weekend zee pakken, daar verheug ik mij enorm op!

Groetjes Marjonel

La Maison zei

Foto's van de zee zijn altijd mooi of ze nu met een super camera zijn genomen of met een telefoon.

Een gezellige week

Hermine

Judith zei

Mijn foto's zijn altijd van dit niveau...:-)

Heerlijk genieten aan de kust en nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wat er met jullie mee naar huis gegaan is?!?!

Liefs Juth

Hannekie zei

mmm..heerlijk lijkt me dat nu ff..even de wind door mijn hoofd...maar helaas zit het er ff niet in..heerlijk dat ik dan even naar je fotos kan kijken
fijne week
liefs hannie

Mirjam zei

Hoi Corine,
Ik weet niet precies waar je was natuurlijk, maar gisteren zijn wij ook even naar het strand gereden, bij Langevelderslag. Ook daar waren mensen aan het windsurfen, of hoe dat ook heet, maar sjonge wat stond er veel wind en wat was het er koud. We zijn niet langer dan een halfuurtje aan het strand geweest... maar toch wel even lekker uitgewaaid en een heel frisse neus gehaald...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Anita zei

Nouh volgens mij was dit voor jullie nog een heel ritje :-)
Hahah het nuttige met het aangename verenigen.
Heerlijk even die zeelucht opsnuiven !!!!
En LEUk het uitwisselen van spullen.
Wat hebbie naar jou huis meegesjouwt ?! ;-)
Fijne week !!! Groetjezz lfs mij

Gerry zei

Heerlijk,uitwaaien aan zee, gecombineerd met een brocantebezoek. Een heerlijke dag. Heb je iets leuks weer naar huis meegenomen?

Lieve groet,
Gerry

Rozmeen zei

Wat een heerlijke fotos weer...zo een wandeling doet altijd goed en daarna lekker rozig zijn :-)

Liefs,
Rozmeen

Home and Lifestyle zei

Ondanks de kou dus toch een geslaagde dag, maar in een strandtent met een warm drankje was het vast goed uit te houden. Ik ben benieuwd naar de resultaten van je handel...vooral naar wat er nu 'nieuw' binnengekomen is!

Een fijne avond alvast! Lieve groet, Ingrid

Ans zei

Mooie foto's,hoor.
Ik vind ze erg meevallen,ondanks dat je je goede camera niet bij je had.

Groetjes Ans

Colin zei

Mooie spullen uitwisselen en uitwaaien aan zee, da's allesbehalve vervelend! Groetjes Colin

lia zei

Door de regen die hier de hele dag naar beneden viel heb ik ook maar het een en ander op MP gezet. En toch ook al heel wat verkocht. Ook voor Jan zijn hobby heel veel verkocht.
Ik denk dat er gisteren vele door het slechte weer op MP aan het neuzen waren.

Maar leuk dat je wat kwijt en weer rijk bent.
Maar wat......

Liefs

Lynda zei

van álles het beste!!! verkocht...GEkocht...de zee....heerlijk!!;)

Liefs,
Lynda

Miranda zei

En op deze manier zijn er twee blij! Heerlijk even uitwaaien aan het strand en met mooie spullen weer richting huis.

Groeten, Miranda

bijzonder-oud zei

Heerlijk uitwaaien aan zee!! vooral als het lekker waait (stormt) heerlijk!

En ook nog leuke brocante aankopen gedaan, klinkt als een super dag!
Lieve groet,
Yolanda

Carla zei

Dat waren dus twee leuke uitjes in één!!
Heerlijk hoor..zo uitwaaien!!

lieve groetjes Carla

Claudia zei

Oh heerlijk, ben gek op de zee, het strand.

En die laatste foto is helemaal mijn ding!