maandag 2 april 2012

voorpret

ik heb er zo'n zin in…

Mét het voorjaar begint ook weer de tijd van de fairs en brocantemarkten. Als je wilt is er elk weekend wel ergens iets leuks te bezoeken, nou vind ik dát iets teveel van het goede, maar 1 keer per maand snuffelen is toch niet verkeerd ;) Zo gingen we vorige week zaterdag even sfeer snuiven bij Hannah, in ons kleine huis zijn niet veel/geen lege plekken meer, maar je weet toch nooit wat je tegen komt :))

Ik verzamel uit allerlei krantjes en bladen de aankondigingen en dan verheug ik me al bij voorbaat! Soms komt er dan helaas toch niks van, maar die voorpret heb ik dan al wél gehad :))

Een bijzonder leuke (kleinschalige) brocantemarkt die ik van harte aanbeveel en waar ik zelf graag heen ga:

brocante in de fruitschuur 2012

Het duurt nog een paar weken, maar ík heb ‘m vast in de agenda gezet!

26 opmerkingen:

Miranda zei

Altijd leuk om een uitje te plannen en de brocante dagen bij Dana zijn inderdaad altijd erg leuk om te bezoeken. Deze keer laat ik het echter even aan mij voorbij gaan: vrijdags moet ik de hele dag werken en zaterdags sta ik zelf op een (kleinschalige) tuinfair...

Fijne dag. Groeten, Miranda

Miss M zei

Ziet er leuk uit; ik had net op de website gekeken.
En ach, als je wat op het oog hebt in die schuur, vind je er echt wel een mooi plekje voor in je huis hoor!
Ben benieuwd met wat voor aanwinst(en) je thuiskomt! Voor nu even genieten van de voorpret ☺

Liefs, Marjolijn ♥

lia zei

Altijd leuk, maar op de een of andere manier komt er bij ons niet veel van terecht. En het is ook vaak of ze allemaal in het Noorden zijn. En om dan zomaar even te gaan rijden vind ik dan weer niets.

Geniet van alle voorpret.
Liefs Lia

Nicole (Maison La Belle Vie) zei

Lijkt me heel leuk en gezellig maar helaas hier in het zuiden weinig leuke markten. Via de blogs kan ik toch een beetje meegenieten, mijn huis is toch al veel te vol ;-)
Fijne week en groetjes, Nicole

Room Seventeen zei

Voorjaar en brocante....heerlijk!
En straks in de zomer nóg meer brocante! Dat vind ik echt het summum hoor!

Lilie's Home zei

Ik woon in Limburg en de meeste bloggers hebben het over markten en fairs in het noorden van het land. Dat wordt dan erg ver rijden! Maar ik wens jou veel plezier.

Groetjes,
Lizet

Patricia zei

Het lijkt me ook enig om zo'n markt af te struinen, maar ik moet bekennen dat ook wij aardig vol ziten.
Maar ik vind het enig wat je doet en geniet ook van je mooie foto's.
Fijne dag, Patricia

Bonjade zei

De beelden zien er veelbelovend uit.......
Wegens tijdgebrek kom ik eigenlijk zelden op zo'n markt......
Tja misschien gewoon eens gaan en tijd maken......

Fijne week

Lieve groet

La Maison en Wonderboom zei

Ja lekker hè om zo af en toe te struinen tussen mooie spullen. Natuurlijk kan er niet veel mee naar huis want we willen er zelf ook nog bij kunnen toch?

Lieve groet
Hermine

Petra zei

Inderdaad, heerlijk! Ik verheug me ook weer op de brocante fairs. Vooral als dan ook nog het zonnetje schijnt, kan ik me er prima vermaken. Ik hoef dan niet eens altijd iets te kopen, maar doe vaak heel veel inspiratie op.
Lieve groetjes, Peet.

Hannekie zei

he bedankt voor de tip..daar ga ik ook altijd graag naartoe..en lekker dichtbij..
liefs hannie

Gerry zei

Dit soort marktjes zijn heel vaak in kleinere dorpen en als je zelf geen auto hebt is het met openbaar vervoer vaak moeilijk te bereiken of je bent urenlang onderweg. Ik heb wel een reis uitgestippeld en dan zit je heen en terug 7 uur in trein/bus.
Maar ik wens je alvast heel veel voorpret.

Lieve groet,
Gerry

Anita zei

Dat ziet er wel heel aantrekkelijk uit Corine :-)
Alleen de voorpret al hihi
Ik heb even snel gekeken waar Oldenbroek ligt.
Wahah dat is toch nog wel een heel eindje rijden van hier.
Tip je weer even als je iets ziet. Misschien is dat wat dichterbij ;-)
Groetjezz lfs mij

English style zei

Was het leuk bij Hannah ? is dat nieuw dat er een loods is ? zag het op mp staan...
Brocante in de fruitschuur laat ik denk ik voorbij gaan, vind dit eerlijk gezegd toch een stuk minder leuk als op de dijk.
Jij veel voorpret gewenst!
Groet Yvon

Judith zei

Wrijf het er ff lekker in meid!!!

Hahaha

Heerlijk seizoen, zowel het lekkere weer als de markten/fairs! En zoals je zegt: Je kunt ieder weekend vullen met zo'n bezoekjes, maar er is meer in het leven:-)

Groetjes en een fijne week, liefs Judith

bl.S zei

:) ja dat was zeker geluk, ik heb dozen met brocante buiten staan, geen plek meer..... ik geloof dat ik ook maar een mini brocantefair organiseer.... veel plezier en dank je voor je lieve bezoekjes in Zweden

Marion

Haikey zei

ziet er veelbelovend uit!
Benieuwd wat je er voor moois gaat vinden ;-)

fijne week!]

Haikey

Mirjam zei

Hoi Corine,
Wat een heerlijk vooruitzicht. Lijkt me heel leuk om te gaan snuffelen, maar ik kom er net achter (staat dus gewoon in mijn agenda, maar niet eerder bij stil gestaan) dat ik in april al drie van de vier weekenden moet werken. Alleen het paasweekend ben ik vrij... Daar kijk ik heel erg naar uit...
Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

Home and Lifestyle zei

Het komt er bij mij vaak op de een of andere manier niet van, waarom is niet echt duidelijk!

Daar wilde ik wat aan doen, dus vorig jaar in de herfst ging ik op pad. Het was midden in de rimboe, dus het duurde even voordat ik het gevonden had maar het was er zo rustig...je voelt het al aankomen: ik was een dag te vroeg! Daar heb ik het dus ook maar bij gelaten hihi!

Een fijne avond Corine! Liefs, Ingrid

Blomkje en Wenje zei

Alvast heel veel plezier daar!

Heb de website al even gecheckt. Ik kan zelf helaas niet...

Groetjes, Pietrik

Lynda zei

o zoooo lekker!! Afgelopen zondag was ik op een Fair bij Tiel....het was ZO gezellig....de sfeer...de omgevind...de mensen....ik kocht me dan ook arm;)))

Liefs
Lynda

Des guirlandes zei

Hoi hoi, Ik ben nieuw in blogland.
Weet je nog dat iemand jou een e-mail stuurde over het vakantie adresje in Zuid-Frankrijk? Dat was ik! En ik woon in het dorp waar jij vroeger ook gewoond heb. Weet je het weer? Misschien vind je het leuk om eens een kijkje te nemen op mijn blog? Ik volgde je al maar nu dus op deze manier. Groetjes,

little sweet things zei

Heerlijk die voorpret!
Wij gaan dit weekend naar kasteel de Haar bij Utrecht daar wordt voor de 4e keer Amis de France gehouden en ik hoop daar veel brocante aan te treffen.
Heb er echt heel veel zin in.
Groetjes, Sas

oale zei

Heb het precies zo. Op Koninginnedag is er een gigantische rommelmarkt door IJsselmuiden. Duurt de hele dag. Daar heb ik al zoveel vandaag gehaald. Ik kijk er nu alweer naar uit! Groetjes, Alie

Colin zei

Dit voorjaar komt er bij ons even niets van, volgend jaar gaan we op herkansing. Gewoon gezellig snuffelen want zo heel veel plek heb ik ook niet in huis.

Vosje zei

Ik ben daar zeker van de partij!!
Het was in het najaar zo leuk dat ik er al vroeg op de stoep sta!
Groetjes truus